Aluevaltaus

Anonyymi

Virolainen 71v lääkäri teki sen terveyskeskuksessa.
Vasen lonkkani kipuilee ja pääsin 11.11. terveyskeskukseen lääkärin tutkittavaksi.
Kohdalleni osui virolainen, 71v ikäinen lekuri joka ei ymmärtänyt selkosuomeakaan.
Ukko tiirasi hartaasti koneelta tietojani ja mutisi jotain itsekseen. Yritin kertoa kopieni kuormitushistoriaa mutta ukko ei kuullut, ymmärtänyt tai ei ollut kiinnostunut.
Kerran käänti kopieani kipurajalle. Sitten kirjoitti lähetteen verikokeisiin.
Tutkiskelin lähetettä kotona ja huomioni kiinnittyi kohtaan syöpämarkkerit.
Olen suolistosyövän leikkauksen jälkeisessä seurannassa CEA kokeilla.
Nyt tuoho oli tullut tuntematon merkintä ja löysin selityksen MUNASARJAN SYÖPÄ! Soitin labraan johon lähete oli ja siellä hoitsu ensin epäili mutta avattuaan lähetteeni pärähti nauramaan ja hän vaihtoi munasarjan CEA:ksi.

Olen 75v ukko ja se yksi ainoa johdin toimii muussa tarkoituksessa kuin munasarjat.
Ymmärrän, että virheitä tapahtuu mutta 71v ikäinen, hömelö ukko jonka suomen kielen ymmärtäminen suullinen tuottaminen on puutteellista, on mokailuun herkkä jo muutenkin.
Ukko sotki lähetteessäkin päivämäärät.

Hömelö toimii kuitenki terveyskeskulääkärinä vaikka ilman tuon vakanssin täyttämistä toiminta olisi luotettavampaa.
Yksi terhakka hoitsu olisi ylivoimaisesti luotettavampi ja tehokkaampi!

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata pistää painoa hoitsuille. Yksi terhakka lääkäri tekee enemmän kuin 10 höpelöä hoitsua.

• Anonyymi

Yksi höpelö hoitsu päihittää tuollaisen 71 vuotisen hömelön ukon mennen tullen!

Olen kaikilta ominaisuuksiltani tunnistettavissa mieheksi ja sotuni vahvistaa sen. Tuskin niin hömelöä hoitsua onkaan, että sellainen passittaisi minut munasarjojen syöpätutkimukseen!!!

Muutenkin, mitä yhteyttä on kulahtaneella, liikerajoitteisella lonkkanivelellä verikokeiden kanssa? Hölmöinkin maallikko älyäisi passittaa tälläisen röntgeniin. Eikö vaan?
        Niveltä ei pakottanut, ei kuumottanut eikä oireillut muutenkaan kuin ulko- ja sisäkierroissa alkoi olemaan liikerajoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe