Kuinka suuren osan nettiliikenteestä surullisenkuuluisat Windows 10 päivitykset muodostavat, ja häiritsevätkö ne muuta nettiliikennettä, varsinkin kun ne tulevat sillä tavalla tahallisen ruuhkaututetusti muutaman kerran vuodessa?
Onko asiasta mitään tutkimustietoa olemassa?
Onhan mahdollista, että me viattomat joilla ei Windows 10:tä ole, joudumme kärsimään MS:n ja sen asiakkaiden tyhmyydestä tässä asiassa.
Häiritseekö Windows-päivitykset muuta nettitoimintaa?
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda operaattoria tai asuntoa jos taloyhtiöllä on surkea netti.
- Anonyymi
Nyt e ole kysymys asumismuodostani eikä nettiyhteyteni nopeudesta, vaan Windows-päivitysten vaikutuksesta muihin kuin Windowsia ja nettiä käyttäviin.
Sivumennen sanottuna en asu kerrostalossa ja olen täysin tyytyväinen saamaani DNA:n nettipalveluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt e ole kysymys asumismuodostani eikä nettiyhteyteni nopeudesta, vaan Windows-päivitysten vaikutuksesta muihin kuin Windowsia ja nettiä käyttäviin.
Sivumennen sanottuna en asu kerrostalossa ja olen täysin tyytyväinen saamaani DNA:n nettipalveluun.Totta!
t. Windows1O_Reikämiehet
- Anonyymi
Hidasnettiset joutuu kärsiin.
Ja sitten kaatuilusta se päivittäjä!- Anonyymi
Onko siis todellakin niin, että nekin joilla ei Windowsia edes ole, joutuvat kärsimään Windows-päivityksistä netin hidastumisena?
Kuinka MS aikoo korvata tämän asiasta kärsiville? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis todellakin niin, että nekin joilla ei Windowsia edes ole, joutuvat kärsimään Windows-päivityksistä netin hidastumisena?
Kuinka MS aikoo korvata tämän asiasta kärsiville?Myymällä heille uuden Windowsin jos heilä ei ole sellaista nyt 128:-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myymällä heille uuden Windowsin jos heilä ei ole sellaista nyt 128:-
En suinkaan ole hankkimassa Windowsia, koska olen lähimmäisenrakas, enkä halua hidastaa heidän nettivauhtiaan - eli siis niiden järkevien joilla ei Wndowsia ole - Windows 10 päivityksillä.
- Anonyymi
Kun ottaa huomioon senkin, kuinka moneen Windows 10:tä tukemattomaan laitteeseen se on asennettu, ja tästä johtuvat uudelleenasennukset ja uudelleenpäivitykset, voitaneen sanoa että Windows 10 latailu on globaali nettikatastrofi.
- Anonyymi
Kyllä ne häiritsee. Patajäbä-K0lli-whellamies-ym se ei tiedä mistään mitään vaan kehuu windowsia perättömästi kun muusta ei tiedä tai halua tietää.
W10 on kaameen kamala ja vakoilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748