Kovin vaisua on ollut Maailman diabetespäivän juhliminen tänä vuonna. Kansallista diabetespäivää seminaareineen vietettiin häveliäästi jo reilu viikko sitten. Annettiin Liiton naiselle palkinto ja kuunneltiin esitelmiä lihavuusleikkauksista. Ilmeisesti alkavat jäljet jo pelottaa itseäkin. Virta ja Kostfonden tutkimuksineen saattaa kruununjalokivet naurunalaisiksi, eikä menne kauaakaan kun Faktantörkyistäjät "palkitaan".
Diabetes päivää.
9
76
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalainen diabetesvalistus on täysin per...llään!
- Anonyymi
Kenen/minkä neuvojen mukaisesti olet elänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen/minkä neuvojen mukaisesti olet elänyt?
"Kenen/minkä neuvojen mukaisesti olet elänyt?"
D2:sena minulle kelpaa ainostaan puoluettomaan, korkealuokkaiseen tieteeseen perustuvat ohjeet joilla ei ole mitään tekemistä Diabetesliiton ohjeiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kenen/minkä neuvojen mukaisesti olet elänyt?"
D2:sena minulle kelpaa ainostaan puoluettomaan, korkealuokkaiseen tieteeseen perustuvat ohjeet joilla ei ole mitään tekemistä Diabetesliiton ohjeiden kanssa.Siis kaikenlaiset huuhaa neuvot ovat tervetulleita. Mikään tieteeseen viittaava ei kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kaikenlaiset huuhaa neuvot ovat tervetulleita. Mikään tieteeseen viittaava ei kelpaa.
Diabeetesliiton opit eivät ole lääketiedettä. Ei myöskään Sydäliiton. Tilastot kertovat aivan muuta mitä nuo mokomat lukeneet, mutta oppimattomat meille julistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diabeetesliiton opit eivät ole lääketiedettä. Ei myöskään Sydäliiton. Tilastot kertovat aivan muuta mitä nuo mokomat lukeneet, mutta oppimattomat meille julistaa.
Riippuu mitä tilastoja katsoo. Tieteessä hyväksytään 95% tarkkuus. Se tarkoittaa että joka 20. koetulos voi olla poikkeava. Jos tarkoituksellisesti poimii niistä "joka 20." tuloksesta mieleisensä niin tietysti voi päätyä myös erilaiseen lopputulokseen.
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu mitä tilastoja katsoo. Tieteessä hyväksytään 95% tarkkuus. Se tarkoittaa että joka 20. koetulos voi olla poikkeava. Jos tarkoituksellisesti poimii niistä "joka 20." tuloksesta mieleisensä niin tietysti voi päätyä myös erilaiseen lopputulokseen.
Tilanne on hiukan monimutkaisempi eli usein etsitään tilastollisesti merkittäviä eroja.
Edelleenkin elämäntavoista laihduttamisen ja liikunnan lisääminen ovat tehokkaimmat tavat hoitaa diabetestä.- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Tilanne on hiukan monimutkaisempi eli usein etsitään tilastollisesti merkittäviä eroja.
Edelleenkin elämäntavoista laihduttamisen ja liikunnan lisääminen ovat tehokkaimmat tavat hoitaa diabetestä.Täs poikani on ollut ravitsemusteraupeti ohjauksessa vajaa vuoden ja painoo tullut kymmenen kiloo lisää. Epäusko on minulla heitä kohtaan, mutta ei pojalla. Valehteleeko vaaka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs poikani on ollut ravitsemusteraupeti ohjauksessa vajaa vuoden ja painoo tullut kymmenen kiloo lisää. Epäusko on minulla heitä kohtaan, mutta ei pojalla. Valehteleeko vaaka?
Ei se paljon auta, vaikka olisi kuinka viisaan ohjauksessa, jos ei oppi mene perille.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738