Onko sinulla fantasia jota et ole kehdannut toteuttaa kenenkään kanssa?
Olen tehnyt etänä pitkään erilaisia kivoja juttuja; jalkafetissi, videoita, sukkia, alusvaatefetissejä, kenkäfetissejä, kuvia, tarinoita, äänitteitä, seksipuheluita, orjuutusta, rahaorjuutta, nöyryytystä, dominointia, käskytystä.. ihan mitä tahansa kehtaat pyytää.
100% luottamuksella MOLEMMINPUOLIN.
Olen siis 23v nainen, urheilen paljon ja omaan hyvän pepun. En polta, en juo, olen kaunis ja huumorintajuinen. En todellakaan ole ujo, osaan olla hyvinkin raju ;) Mittani ovat 158/48/70C.
Pidän siitä että olen pienikokoinen ja saan laittaa miehen polvilleen eteeni ja saan Sinut tottelemaan minua! ;)
Kun olemme tutustuneet ja tehneet kauppaa ensin netin välityksellä, on mahdollista että tavattaisiin :)
TODISTAN AITOUTENI HETI ALUSSA. :)
Ota minuun yhteyttä: unelmamari@gmail.com
Kik: unelmamari
Unelmat todeksi, heti tänään!
Anonyymi
1
124
Vastaukset
Olet ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220