Kummat hankkisit, jos haluat kuunnella musiikkia autossa, junassa ja lentokoneessa ?
Häviääkö näiden molempien vastamelutoiminto selvästi kuppikuulokkeille?
Molempia kehutaan kovasti netissä. Airpodseissa hyvin vähän säätömahdollisuuksia, Sonyissä ehkä liikaa ?
Airpods Pro vai Sony WF1000 XM ?
1
658
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin Sonyt, kun olivat (erehdyksessä?) pari päivää tarjouksessa 149 eurolla. Säätöjä on Sonyn kuulokeapissa turhankin paljon, mutta niitä ei ole pakko käyttää.
Melunvaimennus on yllättävän hyvä, mutta edellyttää kuulokkeiden todella tiivistä istumista korviin. Minulla ei mitkään kuulokkeiden mukana tulleet tulpat toimineet.
Luulin tehneeni huonon ostoksen, kunnes pöytälaatikosta löytyi joskus ostamani pehmeät, isot tulpat, jotka muuttivat tilanteen täysin. Melunvaimennus ja äänentoisto paranivat ihan uudelle tasolle.
Melunvaimennus on hieman heikompi kuin Bose QC15- kuppikuulokkeilla, mutta musiikkia voi varsin hyvin kuunnella esim. autossa moottoritienopeudellakin mentäessä.
Airpods Prosta minulla ei ole kokemusta. Kiinnostaisi kyllä kokeilla, mutta kalliit ovat kokeiltavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034