Eksyin tänne kun etsin paikkaa myydä hirmuinen laatikollinen postimerkkejä ja iso hyllyllinen kaikenlaista (kirjoja, mappeja, ikivanhoja kuvia jne jne) joka liittyy sukututkimukseen. Vanhapiika-opettajan jäämistöä, jonka sain ostettuani koko irtaimiston. Oli innokas kirjeenvaihtaja, mutta lähisukua ei ollut.
Hyödynnän itse vain keramiikkalaitteet ja kivenhiomakoneet. Jos joku on kiinnostunut niin ilmoitan sähköpostin.
Olisiko arvoa?
7
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy paikallisesrta sukututkimusyhdistyksestä. Suomen Sukututkimusseuran sivulla on lista niistä: https://www.genealogia.fi/sukututkimusyhdistykset
- Anonyymi
Kysyin mutta ei kuulemma ole vara maksaa mitään.
- Anonyymi
Varmaan kiinnostaa, jos osuu omalle alueelle. Minkähöhän alueen suvuista on kysymys?
- Anonyymi
Ilmeisesti ainakin osa on rajan takaa, jossa on valmistunut opettajaksi jossakin. Rakkauskirjeet on jo tuhkana (puoliso vaati, ettei ainakaan tuollaisia levitellä, aarteita ei löytynyt, sanoi divarin pitäjä). Kirjat ja osa valokuvista meni divariin vitosella laatikko. Lopuillekin varmaan löytyy kohta paikka, kun käydään mökkiä lämmittämässä. Tietokoneita sukuseura kysyi, mutta ne meni kuulemma elektroniikkaromuun heti alussa.
- Anonyymi
Paikallinen museo voisi ottaa lahjoituksena vanhoja valokuvia.
- Anonyymi
Saattaisin olla kiinnostunut...riippuu tietysti sisällöstä, hinnasta yms
Missä päin asut ja miten sinuun saisi yhteyden? - Anonyymi
Vieläkö on postimerkit tallella? Olisin kiinnostunut. Jos puhelinnumeron tai sähköpostin voisit jättää tähän. En ymmärrä miten muuten saisin yhteyttä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748