Myyntityö pelasti elämäni

Anonyymi

Toisinaan sitä tulee mietittyä kuinka masentunut, ujo ja ränsistynyt 18v minä ikinä laitoin työhakemuksen puhelinmyynti firmaan, vaan se olikin paras teko mitä olen tehnyt.

Myyntityössä sain tukea kaikilta, olin alkuun susipaska tekijä, mutta halusin oppia ja tulla itsevarmemmaks. Sain jopa kavereita joka oli itselle ihan uutta ja keskustelutaidot parani päiväpäivältä, kauppaa alko syntymään ajan kanssa ja pyysin paljon apua ja neuvoa esimiehiltä jotka auttoi mua enemmänkun ikinä voin kiittää.

Firman huonoimmasta päästä olevana nousin "hyvän" myyjän palikalle ja aloin tienaamaan sen verta että sain maksettua ulosotto velkani pois vajaassa kahdessa vuodessa (7 tuhatta). Kuitenkin puhelinmyynti alkoi olemaan puuduttavaa joten halusin kokeilla feissaamista.

Siittä sit siirryin kasvokkain myyntiin ja siinä tuli tavattuakkin nykyinen avovaimo jonka kanssa ollaan nyt 2 vuotta oltu yhdessä ja esikoista odotetaan, tulot kasvoi reippaasti ja nyt on luottotiedotkin puhtaana ja harkitsen asunnon ostamista.

Myyntityö mahdollisisti mulle kaiken, siellä ei syrjitty ketään vaan kaikki oli porukassa, siellä autetaan myyjiä jotka haluaa kehittyä, haetaan ratkasuja ongelmiin ja kehitetään ihmissuhdetaitoja.

Jos multa oltais 7 vuotta sitten kysytty että missäs nyt mennään niin vastaus olis luultavasti ollut hauta tai juoppo.

Tää ei oo mikään mainos kenellekkään vaan omakohtainen kokemus jonka oon halunnut jakaa jo kauan ilman sen suurempaa työtä. Myyntitoverit, oikeen mahtavaa joulun odotusta!

0

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        74
        2932
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        64
        2773
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1822
      4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        17
        1659
      5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1657
      6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1600
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        19
        1518
      8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        48
        1297
      9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1263
      10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        9
        1259
      Aihe