Olen huolestuneena seurannut, että lääkärit ovat linnoittautuneet asiakkaiden ulottamattomuuteen. eli suorat mm. puhelinkontaktit ovat saavuttamattomissa.
Näyttää siltä, että potilaat, jotka joutuvat käymään lukuisia kertoja vuodessa lääkärillä; eivät ole saaneet vaivaansa apua, eli hoito, lääkäri - potilas info tai jatkohoito on epäonnistunut.
Onko toimintamallit liian byrokraattisia: Onko henkilökohtainen käynti aina välttämätön. Esim. eikö diagnoosia onnistuta tekemään 1- 3:lla käynnillä; voisiko ja voisiko ( esim. jatkotoimenpiteistä , laboratoriolähetteet, / -tulokset, lääkemuutokset, jne.) sopia esim. puhelimitse, koska monilla ei ole muuta tekniikkaa käytössä. Näin ilmeisesti säästettäisiin mm. terveyskeskuksissa merkittävästi kokonaistyöaikaa.
Potilaat ovat hyvin eriarvoisessa asemassa, koska monellakaan ei ole tietotekniikkaa tai sähköpostia käytössä . Monet julkiset palvelut on nykyisin rajattu saatavuuden ulkopuolelle, jos ei ole sähköpostiosoitetta, jne. esim. kirjasto, omakanta....
Yhteistyö ja toimintamalli Lääkäri- asiakas
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833