Jes! Tulipahan taas testattua tuo murphyn laki. Eli mitä uudempi ja kalliinpi matto, sitä todennäköisemmin koirasi oksentaa sen päälle!!!
Taidan laittaa ne ikivanhat ja kuluneet räsymatot takas lattialle. :)
...ja juuri kun olet siivonnut edellisen, tulee kissa ja oksentaa siihen vierelle! AARRG!!!!
murphyn laki....
3
317
Vastaukset
- mahtavaa
tää elämä!
Mut niin ihania on koirat ja kissat, että oksennus tai kaksi ei oo mitään!
Mitä varten ne muuten just maton päälle oksentaakin.. Meillä oksennetaan sohvalta tai sängyltä, niin tipahtaa mukavasti, eikä jää leukaperiin sotkua.. Siihen sohvatyynyyn on sit hyvä pyyhkästä suupielet!- bubu
tuota minä olenkin aina miettinyt...kun tuo meijän karvaturri ei ikinä oksenna lattialle...ja sit kun sen maton siirtää siit alta niin eikös herra itsekkin siirry maton mukana! :D luulin jo että se on ainut kuka tekee niin!! :)
Meillä koira osaa oksentaa nätisti matolle, ei iso homma siivota, mutta nää kissat...
Kun tulee oksennus lähdetään juoksemaan, niin että oksennusta on monen metrin mittainen vana matolla ja lopuksi ravistellaan päätä niin että roiskuu seinille ja kattoon asti. :)
Joten tulipahan tehtyä kevät siivous!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768