Saatanallinen 11. sääntö?

Anonyymi

Noudatatteko tällaista sääntöä? Vanhasta keskustelusta poimittua:

"11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/5443191/11-saatanallista-saantoa-

Entä jos häiritsijä on viranomainen, byrokraatti, poliisi, tuomari..? Kuinka moni elää tämän säännön mukaisesti ja hävittää esim. virkarikolliset, tai kaikki väärin syyttelijät?

4

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät satanistit noita käskyjä noudata, niiden tarkoitus oli vain tarkoitus järkyttää sen ajan hippejä ja uskovaisia. Kaikinpuolin turhaa touhua.

• Anonyymi

Amerikkalaisen suurkaupungin jengisotien keskellä syntynyttä ideologiaa, ehkä, eikä sovellu Suomen oloihin? - Paitsi jos alkaa yleistyä se muslimien Jumalan nimen huutaminen ja veitsihyökkäykset?

• Anonyymi

Mihin uskot

• Anonyymi

Satanistinen raamattu on vähän kieli poskella kirjoitettu, vahvasti ironiaan ja satiiriinkiin nojaava opus.

Mutta kyllä, "vakavissaan" satanismia noudattavat ihmiset kuten minä, noudatamme tuota sääntöä siltä osin kuin voi. Eli jos joku häiritsee minua neutraalilla alueella, pyydän ystävällisesti lopettamaan. Jos käy käsiksi, puolustan itseäni tarvittaessa jopa siten, että varmistan että kyseinen henkilö ei voi enää käydä minuun käsiksi, loput hoitukoot poliisin toimesta. Eli ns. "tuhosin hänet".

Kuten kaikki muukin uskonnollinen ja filosofinen kirjoitelma, myös satanistinen raamattu kannattaa tulkita terveellä varauksella ja maalaisjärjellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      77
      3095
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      86
      2989
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1661
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe