Taas palaa BMW kuin soihtu,
Joku vielä kuolee. Nämä autot pitää kieltää esim. autolautoilla. Eikä Bemaria koskaan autotalliin tai -katokseen!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b6b77c5-0820-45d7-b5e9-a0a7cc5e1598
Bemari paloi taas!
12
100
Vastaukset
- Anonyymi
Tupaöljy lämmittää.
- Anonyymi
No niin,tänne jo kerkes joku skeidapelle läähättään...onnea olit kyllä nopea....pistähän aamulla taas pari litraa öljyä koneeseen kun lähet sossuun.
- Anonyymi
Ei Skodalla ole pellejä , terot on vahingoniloisia ne huomio kaikki muitten merkkien vahinhot ..
- Anonyymi
🔥🔥🔥
- Anonyymi
En ole kyllä ajatellut tuota asiaa aiemmin vaikka olen jo kerinnyt 67 vuotiaaksi ja nyt kun muistelen mennyttä aikaa niin ainut auto jonka olen nähnyt tiellä kunnon roihuissa oli BMW ,eikä ollut tahallinen teko, nuorukaiset jäivät keskellä yötä tielle rahattomina kun heillä rahat jäivät laukkuun joka myös tuhoutui . Mikähän tuohon on syynä että BMV.llä pensiinimalleissa on tuo maine ,?????
- Anonyymi
Jenkeissä Bemari ei uskalla ottaa riskiä. Siellä on miljoona bemaria ollut takaisinkutsun piirissä palovaaran takia. Täällä Suomessa ja EU:ssa ei uskalleta nostaa kanteita, Saksalle autoteollisuus on niin tärkeä. Volkswagen päästettiin täällä hyvin helpolla päästöhuijauksessa.
- Anonyymi
> Volkswagen päästettiin täällä hyvin helpolla päästöhuijauksessa.
Ja koko ongelmasta nostivat metelin jenkit, vaikka se on ollut tiedossa myös Euroopassa.
Kas kun katalysaattorien käyttöönotto paransi kaupunkien ilmanlaatua. Samaa odotettiin NOx osalta myös silloin, kun dieseleille alkoi tulla päästörajoja. Vaan yhtään mitään ei tapahtunut. Raskaan kaluston päästöt pieneni, mutta sehän auttanut, kun yksi päästöhuijausauto saastutaa yhtä paljon kuin 6 kuorma-autoa. Dieselien yleistyminen henkilöautoissa kompensoi raskaan kaluston päästövähennykset ja lopputulos oli plus miinun nolla. Tämäkin kerrotiin julkisuuteen vasta paskan jo osuttua tuulettimeen, vaikka ilmiö on näkynyt mittauksissa vuosikymmenen ajan. Hys hys vaan, ettei dieselien maine mene pilalle. Dieselithän olivat nimenomaan Eurooppalainen juttu ja piti näitä saastepommeja muillekin myydä. Kunnes kävi hups.
- Anonyymi
Bemmillä on takaisinkutsu päällä 2011 dieseleistä uusimpiin malleihin egr venttiilin takia.
Mutta kun tyhmät ihmiset haluavat säästää muutaman kympin takia huoltokustannuksissa ja käyttävät näitä autojaan pienissä nyrkkipajoissa ja silloin jää takaisinkutsut tekemättä. - Anonyymi
Se on hyvä että noi vanhat paskat palaa pois. Ja auto kanta uusiutuu. Tuo jotain valoa tähän ankeaan syksyyn ja pimeyteen.
Ja ei ne bemarit siellä autolautoilla pala,ne on lastattu kaljaa täyteen.
Ja skeida terot ja glongswagenin omistajat älkää suotta olko niin katkeria bemmimiehille. Se on työläisten auto virossa. Joka toisella on bemmi alla,ei ne kaikki johtajia ole....ne työläisiä. - Anonyymi
jos bmw tekisi kiukaita , ainakin kuoret olis muovia ,
, miten voi olla niin hölmöä ja ahneita porukoita että turboon työnnetään muovisia imusarjoja , minkään syyn takia , pitäis syötää muovia tolle porukalle...
........ennen mietittiin miten tulee hieno ja kestävä , eu maailmassa , miten saadaan halpa , ulkonäöllä ei mitään väliä eikä kestolla. . vain kustannukset firmoille kiinnostaa . - Anonyymi
Ainut auto jonka olen nähnyt ilmiliekeissä on ollut Lada. Luulenpa että noi liittyy jotenkin omiin kötöstyksiin pellin alla. Uudemmissa autoissa luultavasti polttoainelämmittimet varsinkin bensamoottorieissa voivat olla riski?
- Anonyymi
Lasku kaiketi menee maahantuojalle eikä vakuutusyhtiöön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279