Ei ole mitään mahdollisuutta saada 55-vuotiaana naista rinnalle, hakeakseni täältä somesta naista rinnalleni.
Oletko samaa mieltä kanssani.
Niin se on että !
6
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä kun kirjoitat anonyymi piiloa leikkien,kaikki naiset juoksee perässäsi,etkö huomaa?
- Anonyymi
Ei naiset juokse perässäni, mutta olethan itsekkin "anonyyminä" esiintynyt ! tässäkin jutussa.
Karkausvuosi !! mitä se teille naiset merkitsee?? tuletko kosimaan karkauspäivänä minua? vai pitääkö odottaa taas 4-vuotta seuraavaan karkauspäivään saakka.
Edelleen Se 55- vuotias mies.
- Anonyymi
Miten se nyt niin vaikeeta on. Olen 65 v ja vientiä riittää ihan tarpeeksi. En ole timmi tai hyvännäköinne. Ylipainoakin on reippaasti. Vai olisikko se, että nuoret naiset haluaakin luotettavan suhteen. Ei mitään kehuskelijoita tms. Olen ollut jonkin aikaisissa ( kuukausista pariin vuoteen ) suhteissa 30-40 vuotta nuorempiini. Ei valittamista. Yksi pitää edelleenkin yhteyttä kaverina. Joten elä hyvä ihminen enää hae vakisuhdetta - nauti elämästä avoimesti partnerisi kanssa. t. Makke54 luukusta
älä nyt noin vanhaa havittele
- Anonyymi
Täällä lähes saman ikäinen.tosin kymmenen vuotta nuoremman näköinen.muutenki nuorekas!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823