Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa
Valtavia muutoksia tapahtuu Suomen hallituksessa, eduskunnassa ja oikeuslaitoksessa. Asiat menevät aivan sekaisin. Tulee uusi hallitus. Miehiä ja naisia raivataan pois paikoiltaan. On valtava sekasotku. Voittaja tulee. Pimeyden ruhtinas on voitettu, halleluja. Totisesti, rukoukset kuullaan. Taistelua käydään edelleen henkivalloissa. ”Rukoilkaa lakkaamatta”, sanoo Herra.
Tulee näky: Se on voitonpäivä Suomen kansalle. Se on voitonpäivä, kun Saatana kukistetaan. ”Se on voitonpäivä”, sanoo Jeesus. Olet sotasankari, Jeesus on voittanut pimeyden vallan, halleluja. Herra sanoo: ”Suuri voitonpäivä!” Pimeyden enkeliruhtinas väistyy Suomen yltä.
Muutoksia alkaa tapahtumaan, mutta rukoilkaa, taistelua käydään edelleen. Tulee voittoja.
Näky tulee: Totisesti Herra sanoo: ”Avautuu uusi lehti Suomen historiassa. Suomi polvistuu ja nöyrtyy.” Herra sanoo: ”Minä ilmoitan kunnian ja kirkkauteni Suomen yllä. Suomi tulee nöyrtymään Minun kasvojeni edessä. Suomineito polvistuu Minun kasvojeni edessä. Tulee Jumalan pelko kansan ylle. Suuret ja pienet vapisevat.” Herra sanoo: ”Herran pelko tulee kansan ylle. Tulee Sana, tulee varjelus Suomen kansan ylle. Tulee siunauksen ja hengellisen sateen aika Suomen ylle. Suomi polvistuu, Suomi nöyrtyy. Se tapahtuu pian. Suomen kansan kohtalo on muutettu, Suomi nöyrtyy.”
Tulee uusi lehti Suomen historiassa. Herra sanoo: ”Lakia kirjoitetaan uudelleen, laki tulee muuttumaan. Katso, tulee uusi laki ja uusi järjestys. Se tulee. Tulee muutos koko eduskunnassa. Tulee sellainen muutos, että ihmiset vaihtuvat. Tulee sekasorto ensin, tulee myllerrys, mutta sitten asiat muuttuvat.”
Jouko Pihon kommentti 1.12.2019:
Uskon että näin tapahtuu. Ensin sekasortoa ja vaikeuksia, sitten Jumalan pelkoa ja parannuksentekoa ja sen jälkeen hengellisen herätyksen ja siunauksen aika, jolloin eduskuntakin alkaa säätää vanhurskaita lakeja.
Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa
15
599
Vastaukset
- Anonyymi
Täs on pikkunen ongelma. Tämä profetia ei ole raaamatunmukaista.
- Anonyymi
...minkä mukaista lieneekään, niin alku tuolle profetialle on alkanut. Ei vielä vanha profetia.
Jeesus ei ole uskossa vaihtoehto , vaan elinehto.
- Anonyymi
joku kirjoittanut sadun.
- Anonyymi
Amen, näin tapahtukoon.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa tuntemattomien sepitteet. Vaadimme luotettavan tuntuisten profeettojen tarkennuksia ennustuksiinsa ja skenaarioihinsa!
- Anonyymi
Varmaan keksitty juttu. Ajankohta 5.11 tekaistu. Ehkä joku on saanut kimmokkeen nykyisen hallituksen sekoilusta ja satuillut tämän.
Korvasyyhyprofetia.
- Anonyymi
Kiitos ihanalle Jeesukselle.Toteutukoon tämä sana rutosti ja todesti ja nopeasti.
Nöyrtyminen on maailmankaikkeuden ihme ja jos se toteutuu niin se voi olla vain Jumalan teko. - Anonyymi
Eli kaikki jatkuu business as usual; poliitikot on epärehellisiä ja fundamnetalistit saarnaa.
Jouko Pihon kommentti 1.12.2019:
Uskon että näin tapahtuu. Ensin sekasortoa ja vaikeuksia, sitten Jumalan pelkoa ja parannuksentekoa ja sen jälkeen hengellisen herätyksen ja siunauksen aika, jolloin eduskuntakin alkaa säätää vanhurskaita lakeja.
=
Jouko Piho:
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
Minun tehtäväni on johtaa Suomi eroon eurosta, EU:sta ja pankkien velkaorjuudesta.
Tämän tehtävän aion tehdä yhdessä muiden kanssa.
=
Olen täydellisen vakuuttunut asiasta, sillä Herralle ei mikään ole mahdotonta, vai valehtelisiko Hän ja pettäisi lupauksensa?
Nyt varmastikin on se hetki kun Jouko Piho valitaan pääministeriksi ja hänen perustamansa Itsenäisyyspuolue nousee Suomen suurimmaksi puolueeksi!
Onhan herra Piho itse kirjoittanut asiasta, vaikka epäilijät saattaisi huomauttaa hänen käyttäneen runsaasti erilaisia ehdollistavia sanoja mainittuihin asioihin liittyen. Me tämän foorumin käyttäjät emme missään nimessä usko Jouko Pihoa niin kieroksi ja kieroutuneeksi että hän vastuulta ja häpeältä välttyäksen persiilleen menneiden profetioidensa takia käyttäisi noin raukkamaisia temppuja.
Saanen myös ehdottaa herra Piholle avustavan profeetan ottamista mukaan toimintaan, sillä juuri viimeyönä näin unen missä minua kehoitettiin kirjoittamaan asiasta tälle palstalle ja minun tulisi mainita nimi Harri Veijonen. Hänestä tulisi erehtymättömyytensä ansiosta (jopa omastakin mielestään) herra Jouko Piholle mitä luotettavin ja varmatoimisin avustaja. Olettehan te molemmat myös Herran voitelemia profeettoja joilla on yhteinen näky asioihin liittyen.- Anonyymi
JoukoPiho kirjoitti:
Päinvastoin kuin nimimerkki "sus" kirjoittaa minä en ole perustanut Itsenäisyyspuoluetta.
Pahoittelen tapahtunutta, sillä muistin väärin, joten herra Piho ei tosiaankaan ole perustanut Itsenäisyyspuoluetta.
Sen sijaan hänellä on osuutta Suomen Laillisuuspuolue ry. sekä Siniristin liitto -puolueiden tulosta julkisuuteen. Samoin hän on myös ollut, tai ainakin yrittänyt olla mukana monien midenkin puolueiden toiminnassa.
https://www.loviisansanomat.fi/poliittista-kotia-etsimassa Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen tapahtunutta, sillä muistin väärin, joten herra Piho ei tosiaankaan ole perustanut Itsenäisyyspuoluetta.
Sen sijaan hänellä on osuutta Suomen Laillisuuspuolue ry. sekä Siniristin liitto -puolueiden tulosta julkisuuteen. Samoin hän on myös ollut, tai ainakin yrittänyt olla mukana monien midenkin puolueiden toiminnassa.
https://www.loviisansanomat.fi/poliittista-kotia-etsimassaUnohdin mainita olevani herra Pihon puolella hänen etsiessään oikeanlaista puoluetta, sillä en millään voi edes kuvitella syyn olevan hänessä, ettei lukuisista yrityksistä huolimatta lopullista ja pysyväistä poliittisesta kotia tahdo löytyä!
Olen siis hyvinkin vakuuttunut ongelman liittyvän kokeilussa olleista puolueista ja erityisesti puolueiden muista jäsenistä. Ei Jouko Pihosta!- Anonyymi
sus kirjoitti:
Unohdin mainita olevani herra Pihon puolella hänen etsiessään oikeanlaista puoluetta, sillä en millään voi edes kuvitella syyn olevan hänessä, ettei lukuisista yrityksistä huolimatta lopullista ja pysyväistä poliittisesta kotia tahdo löytyä!
Olen siis hyvinkin vakuuttunut ongelman liittyvän kokeilussa olleista puolueista ja erityisesti puolueiden muista jäsenistä. Ei Jouko Pihosta!Korjaan:
Olen siis hyvinkin vakuuttunut ongelman liittyvän kokeilussa olleisiin puolueisiin ja erityisesti puolueiden muihin jäseniin. Ei Jouko Pihoon!
- Anonyymi
aamen halleluja Jeesukselle
kuulostaa aidolta profetialta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441