painostaneensa virkamiestä tuomaan Isis lapset suomeen. Kuulostaako jotenkin tutulta?
Antti Rinne kiistää valehdelleensa postigatessa, Husu Hussein kiistää valehdelleensa taksijutussa, Veijo Baltzar kiistää tehneensä mitään rikollista..................
Listaan voisi lisätä nimiä vaikka kuinka Saido Mohammed, Jani Toivola, Lelu Rami, Hassan Zupier jne.
Kyllä ovatkin suoraselkäisiä totuuden puhujia nämä vihervasemmiston sankarit.
Pekka Haavisto kiistää
13
229
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolle sakille niin tyypillistä. Vihervasurin rutiinilla Haavisto kieltää ja kiistää aivan kaiken niin kauan, kunnes pöytään lyödään niin kovat faktat ettei niisä ole enää mitään kiistämistä.
Sitten Haavisto lähtee perse keikkuen sairaslomalle.- Anonyymi
Ihana...
- Anonyymi
Haavisto kiistää ja Rinne heitti Paateron rekan alle säilyttääkseen omat kasvonsa.
Joo tosiaankin suoraselkäistä toimintaa. - Anonyymi
Peppu-Haavisto kyllä avautui netissä joskun parikymmentä vuotta sitten ostaneensa reppuretkellänsä jonkun poikapuolisen katulapsen Latinalaisesta Amerikasta leluksensa. Sittemmin "rouva" ministeri Suomessa. Kulosaaren talossa.
Ulkoministeri Suomessa tuollainen pedo? Huh huh.
Sittemmin kaikki poistettiin netistä, tietyistä syistä. Muisti toimii ihmisillä. Vihreydestä, matuudesta, demariudesta ja homoudesta on tullut niin tavallista, että nekään eivät enää suojaa valehtelulta ja vallan väärinkäytöltä.
Homous on mennyt Pekalla aivoihin. Sitä saa mitä tilaa...
- Anonyymi
Niin ja Annti Kaikkonen kiistää kavaltaneensa nuorisosäätiön rahoja.
Hallitus on valehtelijoiden klubi,surkein koskaan.
- Anonyymi
No Urkki olisi jo hajottanut tuollaisten " Tunarien " hallituksen ajat sitten. Että silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Urkki olisi jo hajottanut tuollaisten " Tunarien " hallituksen ajat sitten. Että silleen.
Missä piileskelee Sauli kansa odottaa ?
- Anonyymi
Miksi sitten pätevä ja hyvä virkamies sai kenkää ? Kerro Haavisto meille ja HETI
- Anonyymi
On siinä todellakin varsinainen valehtelijoiden klubi.
- Anonyymi
No nyt saadaan liittää aloitajan valehtelija listaan taas uusi nimi Pekka Haavisto. Että silleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191