https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/voiko-nainen-olla-liian-kaunis-miehet-vastaavat/7642134?fbclid=IwAR3crLH2ssiUQed3E-wPwCxfEJpkd4w-ckOPiA1gu4QK7gcGnsxgUiv1vXY
No onko liian kauniita naisia?
Voiko nainen olla liian kaunis?
115
249
Vastaukset
Ei voi olla liian kaunis, mutta liian laitettu (eli keinotekoinen) voi kyllä olla.
Täysin eri asioita.No itse olen pitänyt aika laittamattomista naisista.
Mutta muuten en usko, että joku vois olla liian kaunis.... ei ainakaan meikkaamalla sellaiseksi tule.... eihän silloin se nainen olisi kaunis, kun se olisi se taideteos....🤔- Anonyymi
Tottahantoki meikkaus kaunistaa naista kun se on hyvin tehty. Överiksi vedetty meikkaus tekee naurettavaksi.
Jos pitää meikkaamatonta naista meikattua kauniimpana, valehtelee tekopyhyydessään.. Anonyymi kirjoitti:
Tottahantoki meikkaus kaunistaa naista kun se on hyvin tehty. Överiksi vedetty meikkaus tekee naurettavaksi.
Jos pitää meikkaamatonta naista meikattua kauniimpana, valehtelee tekopyhyydessään..Mikä on kenestäkin kaunista? Minulle kauneus tulee minun omista tunteista kohteeseen. Hänen kohtelunsa minua kohtaan vaikuttaa myös minun hänen kauneutensa kokemiseen. Silmät on minulle vain osa aistimista.
Mutta jokaisella oma tapansa aistia kauneutta....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mikä on kenestäkin kaunista? Minulle kauneus tulee minun omista tunteista kohteeseen. Hänen kohtelunsa minua kohtaan vaikuttaa myös minun hänen kauneutensa kokemiseen. Silmät on minulle vain osa aistimista.
Mutta jokaisella oma tapansa aistia kauneutta....Eli tekopyhyyttä sanoa meikkaamatonta naista kauniimmaksi. Onko missikisoissa pärjännyt meikkaamaton nainen? Eikö sisäinen kauneus olekaan auttanut?
Anonyymi kirjoitti:
Eli tekopyhyyttä sanoa meikkaamatonta naista kauniimmaksi. Onko missikisoissa pärjännyt meikkaamaton nainen? Eikö sisäinen kauneus olekaan auttanut?
En olekaan tuomarina missikisoissa, enkä pystyisikään siihen. Eikä minua kiinnosta missit.
Mutta silti saan olla sitä mieltä mitä olen....
Juttuhan on niin, että kauneus vaatii sitä tällinkiä. Ei missikisoissa pärjäisi yksikään meikkaamaton nainen.
- Anonyymi
"Juttuhan on niin, että kauneus vaatii sitä tällinkiä. Ei missikisoissa pärjäisi yksikään meikkaamaton nainen".
Siksipä kauneimpia ei koskaan valita. - Anonyymi
Se ei ole kaunistumista vaan huijaamista.
On myös niin päin, että tällingillä ei välttämättä saada aikaan sitä kauneutta.
Joskus saadaan aikaiseksi tuhoa. Näillä kehonsisäisillä keinojutuilla jopa aika usein.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole kaunistumista vaan huijaamista.
Miehet eivät oikeasti kiinnostu täysin meikkaamattomista luomunaisista. Ne, joita he kuvittelevat meikittömiksi, ovat niitä kevyesti meikattuja. Miehet luulevat meikatuiksi ainoastaan räikeästi meikattuja naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet eivät oikeasti kiinnostu täysin meikkaamattomista luomunaisista. Ne, joita he kuvittelevat meikittömiksi, ovat niitä kevyesti meikattuja. Miehet luulevat meikatuiksi ainoastaan räikeästi meikattuja naisia.
Todellisuudessa kyllä erityisesti keski-ikäiset miehet kiinnostuvat myös meikittömästäkin naisista, koska näillä miehillä on jo elämänkokemusta ja paremmin tietoa naisten luonnollisemmasta ulkonäöstä. Hyväksyvät sen että molempien miesten ja naisten ulkonäkö rumenee luonnostaan iän myötä, eivätkä siksi ole enää niin vaativia. Siinä 30-35 ikävuoden paikkeilla useimmilla miehillä alkaa yläpää toimia alapäätä tehokkaammin joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Mies alkaa arvostamaan muitakin ominaisuuksia naisissa kuin pelkästään ulkonäkö ja harva mies enää nelikymppisenä vaatii itselleen mitään huippukaunista naista, vaan saattaa jopa pysyä kaukana naisista jotka ulkonäön osalta näyttävät kovin muovisilta tai vahamaisilta.
Useimmat naiset eivät edes tarvitsisi meikkejä, kauneusleikkauksia, silareita yms. Jos naiset pysyisivät erossa esim. tupakasta, alkoholista, huumeista, roskaruoalta. Koska tupakka,alkoholi, huumeet, roskaruoat ovat juurikin ne asiat joilla naiset täysin itse tuhoavat totaalisesti luonnollisen kauniin ulkonäkönsä jo ennen kuin pääsevät edes lähellekään 30 vuoden ikää. Myös aiheuttavat mahdollisesti syntyville lapsilleen pysyviä fyysisiä ongelmia jo sillä hetkellä kun lapsi on vielä naisen kohdussa.
Naisten ei kannattaisi omaksua miehiltä niitä huonoinpia elämäntapoja naisten elämäntavaksi. Mutta eihän tällaista voi naisille sanoa ilman että nainen raivostuu siitä miehelle. Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa kyllä erityisesti keski-ikäiset miehet kiinnostuvat myös meikittömästäkin naisista, koska näillä miehillä on jo elämänkokemusta ja paremmin tietoa naisten luonnollisemmasta ulkonäöstä. Hyväksyvät sen että molempien miesten ja naisten ulkonäkö rumenee luonnostaan iän myötä, eivätkä siksi ole enää niin vaativia. Siinä 30-35 ikävuoden paikkeilla useimmilla miehillä alkaa yläpää toimia alapäätä tehokkaammin joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Mies alkaa arvostamaan muitakin ominaisuuksia naisissa kuin pelkästään ulkonäkö ja harva mies enää nelikymppisenä vaatii itselleen mitään huippukaunista naista, vaan saattaa jopa pysyä kaukana naisista jotka ulkonäön osalta näyttävät kovin muovisilta tai vahamaisilta.
Useimmat naiset eivät edes tarvitsisi meikkejä, kauneusleikkauksia, silareita yms. Jos naiset pysyisivät erossa esim. tupakasta, alkoholista, huumeista, roskaruoalta. Koska tupakka,alkoholi, huumeet, roskaruoat ovat juurikin ne asiat joilla naiset täysin itse tuhoavat totaalisesti luonnollisen kauniin ulkonäkönsä jo ennen kuin pääsevät edes lähellekään 30 vuoden ikää. Myös aiheuttavat mahdollisesti syntyville lapsilleen pysyviä fyysisiä ongelmia jo sillä hetkellä kun lapsi on vielä naisen kohdussa.
Naisten ei kannattaisi omaksua miehiltä niitä huonoinpia elämäntapoja naisten elämäntavaksi. Mutta eihän tällaista voi naisille sanoa ilman että nainen raivostuu siitä miehelle.Voi vauva hyvä..
Ei huonojen elintapojen omaksumisessa ole mitään sukupuolimatkimista..Kaikkea hullua sitä esitetäänkin. Vaikka onhan tuo roskaruoka, kaljottelu ja löysäily enemmän meidän miesten heiniä ollut..😄
- Anonyymi
Oma taso kannattaa tunnistaa. Minulla ei riitä taso edes keskinkertaiseen.
Hmm, liian kaunis? Erikoinen kysymys tai jo oletuksena outo. Millanen olis liian kaunis?
Ehkä silloin vois ajatella, että joku olis ikään kuin liian kaunis, jos pelkää ettei kelpaa sen näköiselle. Eli omassa päässään tekee toisesta liian kauniin, kyetäkseen saamaan ko. naista.
Mutta noin muuten, ihmisiä hekin on... Niinku me kaikki kaikennäköiset.Isosiskon kummityttö oli pienenä söpöin vauva, jonka olen nähnyt. Nuorena neitinä kyseinen naisenalku katsoi peiliin ja totesi, että on liian kaunis. Lasten ja nuorten suusta voi kuulla totuuden, joten joku voi olla liian kaunis. Kyseinen nuori nainen on nyt noin 18-vuotias ja asuu muistaakseni Uudellamaalla. Minusta hän oli vauvana ehkä liian kaunis ja sittemmin omasta mielestään tyttönä "liian kaunis".
P.Dinosaurus kirjoitti:
Isosiskon kummityttö oli pienenä söpöin vauva, jonka olen nähnyt. Nuorena neitinä kyseinen naisenalku katsoi peiliin ja totesi, että on liian kaunis. Lasten ja nuorten suusta voi kuulla totuuden, joten joku voi olla liian kaunis. Kyseinen nuori nainen on nyt noin 18-vuotias ja asuu muistaakseni Uudellamaalla. Minusta hän oli vauvana ehkä liian kaunis ja sittemmin omasta mielestään tyttönä "liian kaunis".
Hmm, jotenkin en osaa ajatella että joku olis liian kaunis. Liia ei jotenkin sovi kuvaan. 😃
Hyvin hyvin kaunis voi olla, uskomattoman kaunis, upean kaunis ja mitä muita ylistäviä ja korostavia sanoja keksiikään. Mutta liian käy järkeen vain, jos joku mielessää asettaa toisen tavoittamattomalle jalustalle kauneuden vuoksi. 😀
Olis kiva tietää miten asianomainen asian ajattelee, kun kokee olevansa liian kaunis.Helmiina kirjoitti:
Hmm, jotenkin en osaa ajatella että joku olis liian kaunis. Liia ei jotenkin sovi kuvaan. 😃
Hyvin hyvin kaunis voi olla, uskomattoman kaunis, upean kaunis ja mitä muita ylistäviä ja korostavia sanoja keksiikään. Mutta liian käy järkeen vain, jos joku mielessää asettaa toisen tavoittamattomalle jalustalle kauneuden vuoksi. 😀
Olis kiva tietää miten asianomainen asian ajattelee, kun kokee olevansa liian kaunis.Niinkun että tuo x on liian kaunis minulle, tavoittamaton, pitelemätön jne.
Itse en taas katsele ihmisiä miin, että joku olis liian komea mulle. Silleen oon vapaa kompleksista, että joku olis mulle liian upea. Tykkään mistä tykkään ja jos se joku tykkää takas, ei se ole sillon ollut yhtään liian mitään.. Vaikka olis koko kylän komein. 😃Helmiina kirjoitti:
Niinkun että tuo x on liian kaunis minulle, tavoittamaton, pitelemätön jne.
Itse en taas katsele ihmisiä miin, että joku olis liian komea mulle. Silleen oon vapaa kompleksista, että joku olis mulle liian upea. Tykkään mistä tykkään ja jos se joku tykkää takas, ei se ole sillon ollut yhtään liian mitään.. Vaikka olis koko kylän komein. 😃Miks itteään pitäs masentaa ajattelemalla, että joku on liian hyvä mulle. Päättäköön aina se joku itse kelpaako vai ei. 😃
Helmiina kirjoitti:
Olis kiva tietää miten asianomainen asian ajattelee, kun kokee olevansa liian kaunis.Helmiina: "Olis kiva tietää miten asianomainen asian ajattelee, kun kokee olevansa liian kaunis."
En minä tiedä, mutta muutama vuosi sitten tämä nyt 18-vuotias sanoi peilikuvalleen, että on liian kaunis. Minä olen vähän samaa mieltä. Ei siitä enempää, sillä minulla on nyt kiire mennä saunaan, sillä se on nyt lämmin. Onneksi minulla on oma sähkösauna. Onko teillä myös oma sauna?P.Dinosaurus kirjoitti:
Helmiina: "Olis kiva tietää miten asianomainen asian ajattelee, kun kokee olevansa liian kaunis."
En minä tiedä, mutta muutama vuosi sitten tämä nyt 18-vuotias sanoi peilikuvalleen, että on liian kaunis. Minä olen vähän samaa mieltä. Ei siitä enempää, sillä minulla on nyt kiire mennä saunaan, sillä se on nyt lämmin. Onneksi minulla on oma sähkösauna. Onko teillä myös oma sauna?Ok. Ei ole nyt saunaa valmiina. Joku päivä valmistuu, kun tulee tarve saunoa. 😃
Löylyn lyömiä! 😊Helmiina kirjoitti:
Ok. Ei ole nyt saunaa valmiina. Joku päivä valmistuu, kun tulee tarve saunoa. 😃
Löylyn lyömiä! 😊Kyllä se siskon kummityttö oli tosi kaunis pienenä. Hänen vauvana olessa tein laulun "Tahdon, tahdon saada, vauvan niin kuin Piip. Piip on niin ihana, minä aivan pihalla..." Lukiolaisena olisin näinä vuosina tehnyt hänestä varmaan opiskelijatoverina laulun, sillä kyseessä on tosi nätti, itsestäänkin "liian kaunis". Piip pitää olla nimen kohdalla, sillä joku voisi keksiä kenestä 18-vuotiaasta on kyse tarkan laulun sanojen kautta.
Tuli käytyä siellä saunassa ja aloin katselemaan futista telkusta. Hyvää loppuviikkoa! :)P.Dinosaurus kirjoitti:
Kyllä se siskon kummityttö oli tosi kaunis pienenä. Hänen vauvana olessa tein laulun "Tahdon, tahdon saada, vauvan niin kuin Piip. Piip on niin ihana, minä aivan pihalla..." Lukiolaisena olisin näinä vuosina tehnyt hänestä varmaan opiskelijatoverina laulun, sillä kyseessä on tosi nätti, itsestäänkin "liian kaunis". Piip pitää olla nimen kohdalla, sillä joku voisi keksiä kenestä 18-vuotiaasta on kyse tarkan laulun sanojen kautta.
Tuli käytyä siellä saunassa ja aloin katselemaan futista telkusta. Hyvää loppuviikkoa! :)Onhan monet tosi kauniita, vaan harvasta nyt häkeltyy. :)
Yhellä on näköä, toisella älyä, jollain luovuutta, jollain elämänasenne millä pärjää paremmin kun toisella...kellä mitäkin "lahjaa" joka voi helpottaa elämää eteenpäin. :)
Noniin, saunapuhtaana onkin mukava köllötellä. Mukavaa loppuviikkoa sinnekin!
Ei liian kauniita ole mutta on kauniita naisia.
Firdawsi kirjoitti:
Moi, vaan! Täällähän sinä näköjään lymyilet. 🌼
Hei sinullekin, katselen tässä juuri Jussi halla-ahoa.💕
- Anonyymi
Suurin osa naisista on rumia mutta maikaavat ja luulevat itseään kauniiksi. Aika vähän on naisia jotka ei tarvii meikkii ja ne ovat kauniita koska uskaltavat olla ilman meikkiä ja se on luonnollisen kaunista.
- Anonyymi
Saunapuhdas nainen, samoin mies on aina kaunis, jos aivotilassa on muutakin kuin sontaa.
- Anonyymi
lainaan yhtä vastausta:
""Botoxilla ja liiallisella meikillä ei ole mitään tekemistä 'liian kauniina' olemisen kanssa."
Seurasin yhden FB-ryhmän keskustelua, jossa kauneusalan yrittäjä mainosti botox piikkejä tms. Kommentoinnissa miehet haukkuivat botoxia ja naiset puolustivat.
Olenkin tullut siihen tulokseen, että ulkonäköpaineet naisille tulevat enemmän toisilta naisilta, kuin miehiltä.- Anonyymi
Miehet haukkuvat, kun he huomaavat vain ne överiksi vedetyt jutut. Yksikään niistä haukkujamiehistä ei tunnistaisi naisen käyttäneen botoxia silloin, kun sitä on käytetty kohtuudella.
- Anonyymi
Botoxi saa vanhan naisen näyttämään kuminaamaiselta hirviöltä ja meikit ovat muuten vaan huijausta.
Ilman huijausta nainen näyttää oikeasti rumalta kraaterinaamalta ja suomessa ei ole kauniita saati "liian"kauniita naisia. - Anonyymi
No ainakin rumat lihavat naiset pitää itseään kauniina. Valehtelevat itselleen.
- Anonyymi
Ei pidä. En minä ainakaan koska tarpeeksi usein on muistettu muistuttaa rumuudesta ja lihavuudesta. Silloin kun olin hoikka vain rumuudesta.
-pihallatipunen-
- Anonyymi
Kommentoin nyt tätä, vaikka olenkin (hetero)nainen. Oman kokemuksen mukaan (ja mitä tästä on tullut miesten kanssa juteltua) tässä asiassa on kaksi eri puolta. Asia riippuu ihan täysin miten tuon kysymyksen ymmärtää.
Nainen ei koskaan voi olla liian kaunis kelvatakseen miehelle. Kauneus on positiivista, eikä sitä voi koskaan olla liikaa. Kauneus on toki katsojan silmässä, eikä universaalia kauneutta ole olemassa. Se, mikä on yhdestä kaunista, voi olla toisesta jopa rumaa.
Se toinen katsantokanta on sitten tämä ... yksittäinen nainen voi olla yksittäiselle miehelle liian kaunis lähestyä. Ei siksi, etteikö tuo kaunis nainen kelpaisi miehelle vaan siksi, ettei mies uskalla lähestyä niin kaunista naista. Mies voi ajatella, ettei hän kelpaisi tai olisi riittävä. Mies voi uskoa, että kaunis nainen ei viipyisi kauaa hänen vierellään. Kaunis nainen voi tuntua turhan suurelta riskiltä. Tässä mielessä nainen voi olla liian kaunis.- Anonyymi
Peukku tälle.
- Anonyymi
andersson ainakin näyttää ihan hevoselta,,,hyi vittu minkä näkönen
- Anonyymi
Entä tämän hetken kaunein kansanedustaja?
Tuo saattaa olla minun mielestäni, vaikka en ole varma olenko nähnyt edes kaikkien kuviakaan: https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/1340.aspx
LiAndersson ei ole kyllä kovin kaunis, yhtä ruma kuin JenniHauki, tai rumempikin.
Joku supermalli oli kyllä kaupass tänään, sellaisen näköinen kävelyllä kaupassa, kyllä sen näköinen, aika arviolta ehkä 22-vuotias.
Kiinnitin hieman huomion ulkonäköön että ohhoh, puhui nappi-mikrofoniin jonkun kanssa, jollaisen käytöksen monesti kyllä voi tulkita yksin ääneen höpinäksi, jos ei huomaa että on nappi korvassa.Minusta Li Andersson on sekä kaunis miellyttävä että intellekti. Katri Kulmuni on vain kaunis.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Minusta Li Andersson on sekä kaunis miellyttävä että intellekti. Katri Kulmuni on vain kaunis.
SannaMarine oli aamiasessa, aamu-tv:ssä. Näyttää liian vakavalle, koska politiikka on Suomessa pelkkää farssia, ja pelleilyä kuten voi verrata Aku Ankan taskukirjoihin, kuin sarjakuvamaisia temppuja ja lausuntoja tekevään amerikkalaisten Tonald Tumppiin :D
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Minusta Li Andersson on sekä kaunis miellyttävä että intellekti. Katri Kulmuni on vain kaunis.
Kyllä voi sanoa mielipiteitä, on aika hauskaakin sinänsä arvostella kansanedustajien ulkonäköä, mikä olisi oma mieltymys, mutta kaikista törkein juttu minkä näin oli tuo JuRpilainen marimekko-mekossa, näytti hirveän läskille, ja kaikilla toisilla naisillakin oli asialliset bisnes-puvut, Juttiaisella oli "raskausmekko" päällä... oikea häpäistys EU:ssa Suomea kohtaan...
- Anonyymi
Olen saanut liian kauniita naisia tasooni nähden. jo 15 vuotiaana panin samalla luokalla olevaa tosi kaunista tyttöä. Se tyttö oli hyvästä perheestä kympin oppilas, itse asuin lastenkodissa ja olin sellainen resupetteri. Naapuris asui yks Susanna 16 vuotias jota panin 2 vuoden ajan. Hoikka hyvät tissit ja tosi kaunis. Baareista sain kauniita naisia kun täytin 18v ja 36 vuotiaana sain 20 v naisia hoikkia kauniita naisia.
- Anonyymi
Sä oot varmaan sitten tosi onnellinen mies, kun eikös se miehen elämän ainoo tarkotus, ainakin palstan mukaan paneminen. Mä ite kun en oo mies, en voi tietenkään tietää kuinka mahtavan tuntusta tuo miehenö paneminen on. Väliin mietin vaan, että kun ajallisesti se vie tosi lyhyen aikaa päivästä, kuukaudesta, vuodesta ylipäätään elämästä, että sen täytyy olla ihan jotenkin käsittämättömän erityistä.
No niin,
Mielenkiintoisimmat osiot tästä keskusteluketjusta päätettiin siivota pois :(
Kauneus on katsojan silmässä.- Anonyymi
Ei sellaista ole olemassakaan.
Toki voi mies arvioida ettei oma taso riitä ja viitti yrittää edes. mikä tietysti voi sellaisen harhaluulon synnyttää. - Anonyymi
Joku vuosi sitten Imatran Kylpylässä näin niin kauniita meikkaamattomia venäläisnaisia jolloin tuli mieleen, että voiko nainen olla tosiaan liian kaunis. Ei tietenkään voi eikä tuo ongelma koske muita kansoja kuin suomalaisia, jotka eivät ole tottuneet naisellisuuteen ja kauneuteen niin paljon kuin muut kansat.
- Anonyymi
Sanna on liian kaunis pääministeriksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.35313616Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1002081- 931769
- 831683
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451241- 971184
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2741037Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211003Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27993Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73977