Luksus tuotteiden kahminta

Anonyymi

Nyt se kahminta voisi loppua.
Niin miksi roikkuu kultaa kaulassa ja ranteissa?

Syy sille?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on aika paljon kultakoruja, arvokkaitakin.
      Mummoni jätti ne minulle, mutta säilytän niitä tallelokerossa. Rahvaanomaista ripustaa kaikki päälleen, jokin pieni kultakoru, ketju, sormus, harkitusti - on tyylikäs sopivan asun kanssa ja sopivassa tilaisuudessa.
      On ihan itse hankittujakin mutta enää en käytä muuta kuin kultaketjua jonka sain kun tyttäreni syntyi. Se ona aina kaulassani.
      Tyttäreni saa sitten aikanaan mummon korut kun minä kuolen.

• Anonyymi

Kai jokainen joka katsoo oikeudekseen ohjailla muita, tietää miten kulutusjuhla omalta osaltaan on tehokkain lopettaa. Loppuu hiilijalanjälki siihen paikkaan. Samoin toisten tarpeeton neuvominen. ...Ja maailma pelastuu :)

• On painunut mieleeni kreikan oppikirjan aloitussivulta lause, meikäkirjaimin: "Uu stergoo ton khryson kai ton argyron" "En arvosta kultaa, enkä hopeaa."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      357
      13706
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      100
      2091
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1779
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1683
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1241
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1200
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      274
      1037
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1004
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1003
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      977
    Aihe