Kertokaapa maailman parhaimmat soittajat. Ihan sama mikä musiikkityyli. Kaikki soittimet/tyylit käy! Älkää listatko vain yhtä soittajaa yhdelle soittimelle.
Oma lista:
Piano: Keith Jarrett, Thelonious Monk, Art Tatum, Herbie Hancock, Stevie Wonder, Marvin Gaye, Jelly Roll Morton
Kitara: Jimi Hendrix, Eric Clapton, Tony Iommi, Jimmy Page, Wes Montgomery, Reinhardt Django
Rummut: Art Blakey, Max Roach, John Bonham, Ian Paice, Stewart Copeland, Carlton Barrett, Tony Williams
Basso: James Jamerson, Cliff Burton, Paul McCartney, Aston Barrett, Geezer Butler, John Paul Jones
Ei jaksa enää...
Maailman parhaimmat
10
907
Vastaukset
- Agusta-Bell
Sanon vain yhden asian: unohdit rumpaleista TODELLA tärkeitä nimiä!
Terry Bozzio
Virgil Donati
Dennis Chambers
Mike Portnoy- voi voi sentään
Jim keltner
- hän toki
Ei siitä unohtunut kuin Elvin Jones. Muilla ei sitten teekään mitään:)
- olen kiva
No huh puuttuuhan siitä Cobhamkin, Jimbo, Buddy Rich, Weckl...kitaristeja Petrucci, Satriani, Vai, Vaughan, S Morse, G Moore, V Moore, Malmsteen, Hendrix, Coryell, Bolin, Mclaughlin, Paco DeLucia, DiMeola, A Timmons, Lukather, Metheny, Django, Gambale, Clapton, E Johnson, Granfelt, P Walli, MacAlpine, Stevens, Holdsworth, S Jordan, J Beck, J Winter, B B King, L Carlton, A Skolnick, J Murphy, Laiho, Latvala, Dimebag, Wylde, Rhoads, Ja huhuh onhan noita kitaristeja ainakin. Kosketinsoittajista suosikkeja on kyllä Jon Lordi, Jan Hammeri, Sherinian, ja Rudessi. Bassottelijoista Pastorius, Flea, T Levin, S Hamm, N East, Antohony Jackson ja plääh onhan noitakin liikaa eih...Ei näitä jaksa listata hyviä soittajia riittää kyllä.
- nationalisti
Tossa listassa kaikki oli ulkomaalaisia nimiä. Kaihan nyt Suomestakin löytyy hyviä soittajia.
P.S. Mä en ulkomaalaista paskaa kuuntele koskaan.- AlfredJKwak
No onhan meillä Tolonen,Pohjola,Gustavson,Rechardt,Aaltonen,Eskelinen.Siinä vain muutama,on niitä enemmänkin.
Koskettimet: David Paich
Rummut: Jeff Porcaro, Eric Carr, Alex Van Halen
Basso: Steve Harris
Kitara: Steve Vai, Joe Walsh, Eddie Van Halen, Steve Lukather- Kyllä
tullut kuunneltua TOTO´a? Hyvä, jos vastaus on
Kyllä kirjoitti:
tullut kuunneltua TOTO´a? Hyvä, jos vastaus on
Kyllä on tullu kuunneltua ja tietenkin edelleen kuuntelen. Vuonna 88 kaveri pakkosyötti sitä mulle ja siitä lähti innostus...onneks. Viimeisintä levyä lukuunottamatta kaikki löytyy hyllystä.
- AlfredJKwak
täh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184