Palstan naisoletettujen miehet?
Miltä näyttää
53
133
Vastaukset
- Anonyymi
voivat näyttää miltä vain koska ovat mielikuvitus miehiä eli tänään tumma tukkaisia huomenna vaalea tukkaisia tänään pitkä huomenna lyhyt niin mielikuvitus miehet muuttuu nopeasti
Nyt en mene ihan varmana asiaa sanomaan, mutta sellainen kutka mulla on tuossa alaselän alapuolella, että he saattavat näyttää urospuolisille ihmisille, elikkäs miehille. 🤔
En tiedä mistä on tälläinen fiilis tupsahtanut päähän? 🧐Helmiina kirjoitti:
Samanmoinen kutina mullakin. Saattaa ihan ihmisille näyttää. :P
No ihan mietin pitkään ja hartaasti, mutta kyllä minusta vaan niin jotenkin vahvanoloinen on tuo fiilis tuolla takana, että en mitenkään saa niitä miehiä kuviteltua vaikka sellaisiksi lord-tyyppisiksi hirviöiksi. Sitten mä oon miettinyt, että miltä näyttäs se kuuluisa jännämies, niin keksin tälläsen...
https://images.app.goo.gl/aCNeC79zSm2S2o2B7
Mutta toikinhan on tavallinen äijä äkäsenä.... että kyllä päädyin tavalliseen miehen näköiseen mieheen...🤔Disse kirjoitti:
No ihan mietin pitkään ja hartaasti, mutta kyllä minusta vaan niin jotenkin vahvanoloinen on tuo fiilis tuolla takana, että en mitenkään saa niitä miehiä kuviteltua vaikka sellaisiksi lord-tyyppisiksi hirviöiksi. Sitten mä oon miettinyt, että miltä näyttäs se kuuluisa jännämies, niin keksin tälläsen...
https://images.app.goo.gl/aCNeC79zSm2S2o2B7
Mutta toikinhan on tavallinen äijä äkäsenä.... että kyllä päädyin tavalliseen miehen näköiseen mieheen...🤔Haha, mikä ilme. Ihan kun ei olis suostuvaisia???! :(
Milläs nyt show saadaan?? :/Helmiina kirjoitti:
Haha, mikä ilme. Ihan kun ei olis suostuvaisia???! :(
Milläs nyt show saadaan?? :/No jokainenhan meistä on vähän ärrimurri! Välillä! 😁☝️
Show? Mikä show? 😝Disse kirjoitti:
No jokainenhan meistä on vähän ärrimurri! Välillä! 😁☝️
Show? Mikä show? 😝Tietysti on, se on ihan normaalia. Ettei aina vaan naurata.
No yritän muistutella siitä showsta...ettei se vaan unohdu kun puheenaiheet vaihtuu. ;DHelmiina kirjoitti:
Tietysti on, se on ihan normaalia. Ettei aina vaan naurata.
No yritän muistutella siitä showsta...ettei se vaan unohdu kun puheenaiheet vaihtuu. ;DSe on kuin täälläpäin snoppi putoaa veneestä, niin isäntä heti sannoo: ”nyt ee naarata!” 😂
Mistäs sä oikeen nyt puheletkaan? 😉
Oletkohan sotkenut jotain? 😝Disse kirjoitti:
Se on kuin täälläpäin snoppi putoaa veneestä, niin isäntä heti sannoo: ”nyt ee naarata!” 😂
Mistäs sä oikeen nyt puheletkaan? 😉
Oletkohan sotkenut jotain? 😝Elä yritä kusta mua silmään!! :D
Helmiina kirjoitti:
Elä yritä kusta mua silmään!! :D
Vai pitäskö se laittaa vähän mahtaillen, elä sie poeka koieta kusta mua silimään. :D
Helmiina kirjoitti:
Vai pitäskö se laittaa vähän mahtaillen, elä sie poeka koieta kusta mua silimään. :D
No mä tässä yritän sitten vielä pitemmälle tätä unohdustaktiikkaa! 😝👌
Disse kirjoitti:
No mä tässä yritän sitten vielä pitemmälle tätä unohdustaktiikkaa! 😝👌
Oph... Ei toimi. 😋
Disse kirjoitti:
Ainiin mikä? Missä? Kappas.... joulutorttu. 😁☝️
Joko on askelkuviot hallussa? 😛
Helmiina kirjoitti:
Joko on askelkuviot hallussa? 😛
Joo. Yks eteen, kaks taakse ja takaoven kautta selkä ketkalla karkuun! 😆💪
Disse kirjoitti:
Joo. Yks eteen, kaks taakse ja takaoven kautta selkä ketkalla karkuun! 😆💪
Onneks suhun on asennettu ne bumerangihenkselit. :)
Tuleep ukko melkosella pamauksella takas, kun venyvara loppuu... ;)Helmiina kirjoitti:
Onneks suhun on asennettu ne bumerangihenkselit. :)
Tuleep ukko melkosella pamauksella takas, kun venyvara loppuu... ;)Niin tai sit kiiihdytän niin pitkään, että rämpsähtävät persuuksille! 😝👌
Disse kirjoitti:
Niin tai sit kiiihdytän niin pitkään, että rämpsähtävät persuuksille! 😝👌
Kyllä sekin käypi, onpahan esityksessä vähän väriä kankuissa. :D
Minttukarkin raitaa, punasta valkosta, punasta... ;)Helmiina kirjoitti:
Kyllä sekin käypi, onpahan esityksessä vähän väriä kankuissa. :D
Minttukarkin raitaa, punasta valkosta, punasta... ;)Jaahas.... 😆
Mjaa, paha sanoa muitten ukkoloista. Eiköhän nekin ihan miehille näytä. :)
Mun näyttää ihan muskettisoturille. :P- Anonyymi
älä valehtele kaalimadolta se näyttää tai delfiini dildolta eli on merimies
Anonyymi kirjoitti:
älä valehtele kaalimadolta se näyttää tai delfiini dildolta eli on merimies
Ei, kyllä sillä kaksi toimivaa jalkaa on ja kaksi toimivaa kättä, nätti pää, jossa on puolipitkät ruskeat ja kihartuvat hiukset sekä parta. Tummat symmetriset kulmakarvat, tumman sinivihreet viettelevät silmät, kertakaikkisen seksikäs nenä ja suu, puhumattakaan leukaperistä joilla lanaa koko lähitienoon. :D
Torso on mitä upein...aijai en viitti kertoa enempää. Rupee paita kuristaa. Tulee ikävä. :)
*hikoiluttaa*- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ei, kyllä sillä kaksi toimivaa jalkaa on ja kaksi toimivaa kättä, nätti pää, jossa on puolipitkät ruskeat ja kihartuvat hiukset sekä parta. Tummat symmetriset kulmakarvat, tumman sinivihreet viettelevät silmät, kertakaikkisen seksikäs nenä ja suu, puhumattakaan leukaperistä joilla lanaa koko lähitienoon. :D
Torso on mitä upein...aijai en viitti kertoa enempää. Rupee paita kuristaa. Tulee ikävä. :)
*hikoiluttaa*eli olet hankkinut dildon sijaan miesnuken seksiliikkeestä ja toinen on torso eli pää ja yläruumis ja kauhea ja iso tekokikkeli siinä eli torso nukke on halvempi kuin kokonainen puhallettava miesnukke mutta ajaa saman asian
Anonyymi kirjoitti:
eli olet hankkinut dildon sijaan miesnuken seksiliikkeestä ja toinen on torso eli pää ja yläruumis ja kauhea ja iso tekokikkeli siinä eli torso nukke on halvempi kuin kokonainen puhallettava miesnukke mutta ajaa saman asian
Eiiii, kun ihan oikean miehen tulin vahingossa löytäneeksi. :)
Ihastelin sen torsoa joskus aikoinaan palstalla ja haaveilin hipelöivänikin sitä, enkä arvannut että haaveilemalla saa myös ko. miehen. Pitää varoa mitä toivoo....se voi toteutua. :D
Mutta nättien miesten skaalaan kuuluu hänkin...ole hyvä. :)
https://youtu.be/u2nRLeEQhYo
Kahvia se on otettava, vaikka hikoiluttaakin. :P- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Eiiii, kun ihan oikean miehen tulin vahingossa löytäneeksi. :)
Ihastelin sen torsoa joskus aikoinaan palstalla ja haaveilin hipelöivänikin sitä, enkä arvannut että haaveilemalla saa myös ko. miehen. Pitää varoa mitä toivoo....se voi toteutua. :D
Mutta nättien miesten skaalaan kuuluu hänkin...ole hyvä. :)
https://youtu.be/u2nRLeEQhYo
Kahvia se on otettava, vaikka hikoiluttaakin. :Pkahvia itsekkin juon juuri kun pääsin töistä aikasemmin no leikitään että se puhallettava torso nukke on ihka oikea mies niin käykö siihen ihan polkupyörän sisärenkaan paikka sarja eli jos nukkeen tai ihmiseen tulee reikä
Anonyymi kirjoitti:
kahvia itsekkin juon juuri kun pääsin töistä aikasemmin no leikitään että se puhallettava torso nukke on ihka oikea mies niin käykö siihen ihan polkupyörän sisärenkaan paikka sarja eli jos nukkeen tai ihmiseen tulee reikä
Ei kaikkien tartte sentään leikkiä. :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ei kaikkien tartte sentään leikkiä. :)
kyllä saat ihan itse leikkiä torsollasi mutta muista liukkari niin tuskin kukaan muu nainen haluaa käytettyä torsoa vaan ostaa tai tilaa erotiikka liikkeestä uuden niin kummasta miehesi on kotoisin kaalimadosta vai hot lipsistä
Anonyymi kirjoitti:
kyllä saat ihan itse leikkiä torsollasi mutta muista liukkari niin tuskin kukaan muu nainen haluaa käytettyä torsoa vaan ostaa tai tilaa erotiikka liikkeestä uuden niin kummasta miehesi on kotoisin kaalimadosta vai hot lipsistä
Meinaat, että mä olen niin karsea akka ja noidan näköinenkin ettei mulle voi semmosta miestä mitenkään suoda? :D
Että pitää nukkeen tyytyä? Kiva. :(- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Meinaat, että mä olen niin karsea akka ja noidan näköinenkin ettei mulle voi semmosta miestä mitenkään suoda? :D
Että pitää nukkeen tyytyä? Kiva. :(anteeksi en tarkoittanut sitä noin vaan yritin olla vitsikäs ja vitsiniekka no olet sinä hyvän näköinen ja kivakin olet
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi en tarkoittanut sitä noin vaan yritin olla vitsikäs ja vitsiniekka no olet sinä hyvän näköinen ja kivakin olet
Nojoo, mutta nykäsin sulta nyt vitsikkäästi maton alta pois. :D
Joo, en mä suuttunut oikeasti. Tiiän, että oot semmonen höpöttelijä. Niin kun minäkin herkkä lähtee mukaan siihin.. :)- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Nojoo, mutta nykäsin sulta nyt vitsikkäästi maton alta pois. :D
Joo, en mä suuttunut oikeasti. Tiiän, että oot semmonen höpöttelijä. Niin kun minäkin herkkä lähtee mukaan siihin.. :)hyvä ettet suuttunut sitä en tarkoittanut no huumorini on ehkä sellaista että moni ei ymmärrä sitä ja moni ottaa vit.uilustakin vaikka itse sanoo sen vitsillä tai leikkisästi ja sinä olet kiva ja sinun kanssasi on helppo puhua ja vitsaillakkin koska olet mukava
Anonyymi kirjoitti:
hyvä ettet suuttunut sitä en tarkoittanut no huumorini on ehkä sellaista että moni ei ymmärrä sitä ja moni ottaa vit.uilustakin vaikka itse sanoo sen vitsillä tai leikkisästi ja sinä olet kiva ja sinun kanssasi on helppo puhua ja vitsaillakkin koska olet mukava
En mä osaa sun jutuistasi suuttua, olen oivaltanut että olet velmu. Joka tahallaan raflaa ja kokeilee sanoillaan toisen kanttia ja kestävyyttä. :)
Pitää aina sen verran olla huumoria mukana, ettei pipo ala kiristämään. Liian totisella asenteella saapi olla aina tuhahtelemassa. :)
Ei sovi mun luonteelleni semmonen...mielummin lyödään leikiksi, jos sille tuntuu kun tapellaan ja suututaan.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
En mä osaa sun jutuistasi suuttua, olen oivaltanut että olet velmu. Joka tahallaan raflaa ja kokeilee sanoillaan toisen kanttia ja kestävyyttä. :)
Pitää aina sen verran olla huumoria mukana, ettei pipo ala kiristämään. Liian totisella asenteella saapi olla aina tuhahtelemassa. :)
Ei sovi mun luonteelleni semmonen...mielummin lyödään leikiksi, jos sille tuntuu kun tapellaan ja suututaan.no joo livessä on parempi kun tuntee tai oppii tuntemaan toisen niin tietää mihin asti voi leikkiä ennen kuin toinen suuttuu ja jos suuttuu niin ymmärtää lopettaa vitsailun ja taas jos läheisen kanssa tappelee ja suuttuu niin haluaa pyytää anteeksi ja sopia riidan ja sen jälkeen voi leikiksi taas muuttua
Anonyymi kirjoitti:
no joo livessä on parempi kun tuntee tai oppii tuntemaan toisen niin tietää mihin asti voi leikkiä ennen kuin toinen suuttuu ja jos suuttuu niin ymmärtää lopettaa vitsailun ja taas jos läheisen kanssa tappelee ja suuttuu niin haluaa pyytää anteeksi ja sopia riidan ja sen jälkeen voi leikiksi taas muuttua
Tottahan livessä/irl näkee myös kehonkielen vieraammastakin ja pystyy tulkitsemaan hienoisia eleitä herkemmin, mitä täällä hapettomassa tilassa kirjaimina ruudulla. Tuttujen kanssa se kaikki onkin jo luonnollista.. :)
Mutta kyllä täälläkin oppii toisia vähän "lukemaan ja tunnustelemaan", joskus sohaisee vähän ja näkee että aha siinä se raja menee...sen yli ei pidä mennä, jos mielii olla sovussa. :)- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Tottahan livessä/irl näkee myös kehonkielen vieraammastakin ja pystyy tulkitsemaan hienoisia eleitä herkemmin, mitä täällä hapettomassa tilassa kirjaimina ruudulla. Tuttujen kanssa se kaikki onkin jo luonnollista.. :)
Mutta kyllä täälläkin oppii toisia vähän "lukemaan ja tunnustelemaan", joskus sohaisee vähän ja näkee että aha siinä se raja menee...sen yli ei pidä mennä, jos mielii olla sovussa. :)keneltä paltalaisilta osaat mennä rajan yli eli saat hermostumaan tai suuttumaan helposti ja mitkä ne asiat on jotka saa jotkut raivon partaalle ja kenen palstalaisen osaat parhaiten suututtaa ja kuka kivoin tappelu kaveri
Anonyymi kirjoitti:
keneltä paltalaisilta osaat mennä rajan yli eli saat hermostumaan tai suuttumaan helposti ja mitkä ne asiat on jotka saa jotkut raivon partaalle ja kenen palstalaisen osaat parhaiten suututtaa ja kuka kivoin tappelu kaveri
Tuskin tarvii tai edes voikaan nimetä, kaikilla ei ole nimeäkään täällä...Kyllä sen muutkin huomaa, kun syäksyhampaat yhteen kolahtaa. :)
Mä en tykkää tappelusta yhtään, joten en mielelläni tappele.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Tuskin tarvii tai edes voikaan nimetä, kaikilla ei ole nimeäkään täällä...Kyllä sen muutkin huomaa, kun syäksyhampaat yhteen kolahtaa. :)
Mä en tykkää tappelusta yhtään, joten en mielelläni tappele.kahvi maistuu nyt hyvälle miettii keitänkö lisää mutta nyt menee viimeinen kuppi ja miettii mitä tekis tänään niin väsyttääkin mutta jos menee nukkumaan niin uni ei tule yöllä niin miettii jos lähtis johonkin mutta toisaalta ei jaksais lähteä mihinkään vinkkejä kiitos
Anonyymi kirjoitti:
kahvi maistuu nyt hyvälle miettii keitänkö lisää mutta nyt menee viimeinen kuppi ja miettii mitä tekis tänään niin väsyttääkin mutta jos menee nukkumaan niin uni ei tule yöllä niin miettii jos lähtis johonkin mutta toisaalta ei jaksais lähteä mihinkään vinkkejä kiitos
Voihan sitä vaikka pituellaan lueskella jotakin tai kuunnella musiikkia, funtsia katellen kattoon maailman menoa. :)
Kaikista parhaat ideat syntyy yleensä katollaan maaten. :D- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Voihan sitä vaikka pituellaan lueskella jotakin tai kuunnella musiikkia, funtsia katellen kattoon maailman menoa. :)
Kaikista parhaat ideat syntyy yleensä katollaan maaten. :Dtai olis nainen jonka kanssa saisi leikkiä ja makoilla alasti nii sänky paini vois tehdä kutaa
Anonyymi kirjoitti:
tai olis nainen jonka kanssa saisi leikkiä ja makoilla alasti nii sänky paini vois tehdä kutaa
No seki vielä..
Nämä ovat vähän sellaisia kalajuttuja. Tosi hyvältä näyttävät naisoletettujen miehet, mutta ei kuitenkaan ihan niin hyviltä kuin ne, jotka pääsivät karkuun.
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Paras jäi haaviin. :P
niin parhain mitä hyllyllä roikkui kun liikkeeseen menit vai kuvastostako sen leikki kaverin tilasit
Anonyymi kirjoitti:
niin parhain mitä hyllyllä roikkui kun liikkeeseen menit vai kuvastostako sen leikki kaverin tilasit
Tilasin sen miehen logiikan kautta, lännestä. :)
Tuli ihan itse autolla ohjastaen, eikä vaatinut edes rahaa tulemisestaan. ;)- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Tilasin sen miehen logiikan kautta, lännestä. :)
Tuli ihan itse autolla ohjastaen, eikä vaatinut edes rahaa tulemisestaan. ;)eikö suomen seksiliikkeissä ollut toivomaasi ja amerikasta asti jouduit tilaamaan mieleisesi torson niin pystyykö nyt torsoosi vaihtamaan eri kokoisia dildoja
Anonyymi kirjoitti:
eikö suomen seksiliikkeissä ollut toivomaasi ja amerikasta asti jouduit tilaamaan mieleisesi torson niin pystyykö nyt torsoosi vaihtamaan eri kokoisia dildoja
Eiku suomen lännestä. :)
Länkisääret tuli kaupan päällisinä.Helmiina kirjoitti:
Eiku suomen lännestä. :)
Länkisääret tuli kaupan päällisinä.Ja karvat säärissä on kuulemma hyvästä asiakkuudesta bonuksena. :D
- Anonyymi
Palstan naisten miehet on jännämiehiä. Veikkaan että usealla on tuomioita pahoinpitelyistä ja muista rikoksista. Sitten pitivät miehiään komeina ja siihen ihastuivat mutta se paha luonne tuli myöhemmin yllätyksenä
- Anonyymi
Pitkät, ruskeat hiukset. Noin 10kg liikaa painoa. Naama vähän kirveellä veistetty. Parin päivän sänki. Lihaksikas. Itse pidän oikein komeana.
- Anonyymi
Kuka olet?
"Palstan naisoletettujen miehet?"
Aloitus on kyllä sopimattoman epäkorrekti. Pitäisi olla naisoletettujen miesoletetut. Ettei vain olisi takana joku vakiintumaton sovinistisikaoletettu.- Anonyymi
Ainaski on saletti, et takana ei oo kyöpelioletettu, joka kuluttaa aikaansa tietsikan ääressä, kun lakana on pyykissä.👻
- Anonyymi
Palstaoletusten mukaisesti niiden täytyy kaikkien olla top 10 miehiä. Muunlaiset miehithän eivät saa naisia.
Lisäksi ovat tietysti kaikki jännämiehiä. Muunlaiset miehethän eivät saa naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.34513181Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei972007- 931759
- 831663
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451191- 951159
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2731006Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21983Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73967Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27944