Miehet pettävät lähes aina parisuhteessa

Anonyymi

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meitä miehiä on moneksi niinkuin on naisiakin 😉

• Läehs aina ei ole aina. Lähes aina ei ole edes melkeen aina. Joten mitä halusit sanoa tuolla otsikolla?

• Anonyymi

Sitä, että naiset ovat harvinaisen naiiveja, kun kuvittelevat, että oma mies ei petä

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä, että naiset ovat harvinaisen naiiveja, kun kuvittelevat, että oma mies ei petä

Lähinnä kai tarkoitat, kun kuvittelevat ettei voisi halutessaan pettää? Kaikki kun ei petä, vaikka voisivatkin. :)

• Anonyymi

"Lähes" aina tarkoittaa samaa kuin "melkein aina"

• Anonyymi kirjoitti:

"Lähes" aina tarkoittaa samaa kuin "melkein aina"

Ja silti sekin on vain kielikuva, eikä faktaa että niin tapahtuisi, vaikka niin sanottaisi.

• Anonyymi

Älä helmiina aina jeesustele

• Anonyymi kirjoitti:

Älä helmiina aina jeesustele

No miksen? Muutki jeesustelee...

• Anonyymi

Kyllä ne naisetkin vieraissa käy

• Anonyymi

Kaikki siis molemmat nainen tai mies ,halutessaan ja mahdollisuuksien mukaan voivat pettää.
      Mutta siihen että pettää , miksi omasta puolestani puhun koska en muiden puolesta voi, mutta itse petin loppuvaiheessa 16 -vuoden suhteessa.

Kun alkoi vahva alamäki , kylmettyminen, seksiä ani harvoin kun ei haluttanut ottaa toista edes kainaloon saati suudella oikeasti,
      niin se vaan menee ja kun näitä yhdessä on nyt pohdittu, kaiken työkiireen ja muun sotkun osin aiheuttamaa erkaantumista toisesta ja toisen toisarvoisena pitämisenä , kalustoon kuuluvana.
      Niitä oikeita syitä pitää miettiä , olen ihan komea mies ja vientiä olisi ollut Lapin reissuilla, pelimatkoilla kuin laivoillakin mutta se ei ole ollut silloin mitenkään tarpeen , imartelevaa kuin oiken mukava herkkupala olisi ollut tarjolla.

Mutta reilu vuosi sitten kiinnostuin työn paikan eräästä kauniista vapaasta naisesta ensin reilu vuosi sitten, biletettiin juhlissa pikkaisen yhdessä.
      Kunnes tuli keväällä toisetkin juhlat joissa olimme ja ne johtivat jo diskossa suudelmaan mutta se jäi siihen kunnes keväällä kävimme kahvilla.

Ja ennen kesälomia otimme vapaapäivän ajelleksamme jonnekin.
      Se matka päätyi yhdyntään autossa ja niitä mahtavia autoilu ja hotellipanoja tuli vielä kymmeniä kesän ja syksyn aikana.
      Tuntui kuin olisi löytänyt seksin taas ja saattoi meikäläinen 50 herrasmies laueta kolmekin kertaa, seksi oli mahtavaa.

No kaikki tämähän johti eroon, kotona ei ollut mitään ja elämää tuntui olevan muualla, raskasta oli hengittää ilman kuitenkin ilmituloa tai mitään paljastumista,
      syksyyn vaan ei jaksanut mennä yhdessä ja nyt yksinkin on raskasta ja työpaikan nainen ei kuitenkaan ole kuvioissa, kyllä jutellaan ja töissä nähdään mutta se jäi siihen.
      Että oli ihan oikein minulle pettäjälle että menetin molemmat; se joka oli ja sen jota halusin,,,,,,,,

• Anonyymi

Noinhan siinä usein käy. Itse olen se petetty ja jätetty nainen, itse en ole koskaan vieraissa käynyt. Nyt lähempänä viittäkymmentä ei parisuhteet enää kiinnosta. Kokemus oli niin traumaattinen, etten eron jälkeen ole suhdetta enää solminut, vaan olen mielummin yksin. Ollut jo monta vuotta.
        Teikäläisiä en sääli. Niin makaa kuin petaa.

• Anonyymi

Ymmärrän tuohon ajautumisen,koska
        nautinto vieraan kanssa tuntuu todella
        houkuttelevalta.Todellisuudessa seksielämän kuoleminen johtuu
        mielikuvituksen puutteesta.Mielikuvitus rakentaa uutta
        minkä aika saattaa kyllästyttää.Vieraasta saa hetkellisen
        virikkeen ,kunnes tulee sama tilanne.
        Suosittelen löytämään paremman tyylin puolison kanssa niin kaikki on
        paremmin.

• Anonyymi

Naiset on aina halunneet pettävii miehii koska ne on komeita eli jännämiehii jotka pettää. Uskollisuus ei merkitse mitään naisille kunhan mies on komea top 10 mies.

• Anonyymi

Niinpä. Naiset valitsevat juuri niitä miehiä, jotka pettävät

• Älä valehtele.

• Anonyymi

Taitaa olla aika yleistä tuo miesten petollisuus, omalle kohdalle niitä ainakin on osunut. Mä en jaksa enää äijien petollisuudesta vinkua, olen omat itkuni itkenyt ja elämä jatkuu siedettävänä joskus jopa nautittavan ihanana; ilman pettureitakin.

Sitä miesten katumusta ja anteeksi annon rukoilua... mä ihmettelen. Minkä hiton takia sitt tieten tahtoen pitää pettää... jos se petetty nainen on kuitenkin se "hänen elämänsä ainut oikea nainen, jonka haluais pitää!" ???

Vaihtelun halu, metsästys vietti, jännitys ja oma riippumattomuuden tunne.... siis mikä vetää puoleensa niin paljon ettei; puhtaalla järjellä ymmärrä omaa parastaan?

Siitä tuli mieleeni tuolla maljakossa olevat 11 kpl freesioita, 6 valkoista ja 5 sinistä.
      (ja ne tosiaan ovat sinisiä freesioita, eikä liilahtavia)
      Mukana tuli myös kortti; Hyvää ItsePäisyys päivää, sinulle muru!
      Eikä allekirjoitusta.... tiedän kyllä tasan tarkkaan keneltä kukkalähetys tuli!

Tuolla ne ovat kauniina ruokasalissa... Ei ne enää mua edes säväytä kipeesti, olkoot koristeena ja mummujen silmien ilona päivän. Illalla mä joko annan ne jollekulle tai heitän roskiin.
      trollikka

• Anonyymi

Miehet on pettäviä sikoja. Mitä kiltimpää ja hyvempää esittää, taustalla on täysin jotain muuta.

• Anonyymi

Tottakai, jos on tilaisuus saada vierasta pimpsaa, niin siihen pitää aina tarttua

• No minun mies ei petä🥰

• Anonyymi

Tai siis ei ole vielä jäänyt kiinni : )

• Anonyymi kirjoitti:

Tai siis ei ole vielä jäänyt kiinni : )

Elä höpise.

• Anonyymi

Koskaan en ole pettänyt vaikka on ollut mahdollisuus. Uskollisuus on mulle aina ollut se mitä vaalin viimeiseen asti. Kännissä naiset ehdottelee mutta minua ei kiinnosta pettää. Pettäminen on luonteen heikkoutta.

• Anonyymi

Jos tämä on miehen puhetta, hatun nosto sille. Hyvä.

• Anonyymi

Pettäminen ei ole ratkaisu ongelmaan ,koska se tuo koko elämän syvyiset haavat.Nykynuorella on niin paljon
      suhteita ,että mielenkiinto seksiin vähenee ja etsitään korviketta ja syytä
      sille.Tietysti myös alkoholi ja huume kulttuuri tuhoaa seksin.Itse olen aina
      noudattanut vanhoja tapoja ja tiedän
      että olen saanut nauttia moninkertaisesti tavallisista asioista
      jotka vain tuntuvat hyviltä eikä niihin
      kyllästy .

• Heteroseksiin tarvitaan aina sekä mies että nainen. Jos mies olisi useammin sivusuhteessa kuin nainen, se olisi mahdollista vain siten, että naimattomat siskot olisivat useammin aviomiesten kanssa. Ei tunnu uskottavalta.

Nimettömässä tutkimuksessa molemmat sukupuolet kertovatkin olleensa sivusuhteessa yhtä monen kanssa kiinteän liittonsa aikana. Puolet kertoo olleensa.

Jos selvitellään vain miesten piipahduksia, kuten Vauva-lehden poiminnoissa, piipahtajat ovat silloin miehiä.

• Anonyymi

Ei pidä miehiin luottaa juuri missään asiassa.

• Anonyymi

Tyhmät miehet pettävät. Tästä on tehty tutkimuskin. Tutkimuksen mukaan älykkäät miehet eivät petä vaimojaan yhtä todennäköisesti kuin tyhmät. Ja mitä älykkäämpi mies on, sitä epätodennäköisemmin hän tulee pettämään.

• Anonyymi

Kovasti rinnemäistä ilmaisua, mutta kaikkihan on tottuneet.

• Anonyymi

"Miehet pettävät lähes aina parisuhteessa"

Ensinnäkin , tuo ei ole ollenkaan totta. Jo sen perusteella että harvassa parisuhteessa on edes määritelty mitä "pettäminen" on.

Ja toiseksi, tarvitaan kaksi tangoon. Joten niin miehet parisuhteessa olevat miehet kuin neitokaisetkin harrastavat hauskoja puolituntisia, tarpeen vaatiessa.

• Pari pitkää suhdetta takana ja molemmilla kerroilla se oli vaimo joka petti. Ei se silti luottamusta naisiin ole vienyt ja jos olisin kumppanin vielä löytänyt niin silloin pitää lähteä kohdaltani ajatuksesta että 1/3 ei petä eli nyt minulla on sellaisen vuoro.

Onhan nuo henkisesti kovia kolauksia mutta jälkeenpäin ajatellen jos ihmisellä on yksi elämä ja tuntuu että olisi onnellisempi toisen kanssa niin miksi minun siitä pitäisi tuntea vihaa tai katkeruutta toista kohtaan. Sitä paitsi uudet miehet olivat kyllä minua nuorempia joten ihan ymmärrettävää.

Tuota pettämistä olen ajatellut myös omalta kohdalta niin että petinkö myös minä siinä parisuhteessa jotenkin vaimoni jos hän ei enää tuntenut itseään huomioiduksi. Teinkö liikaa töitä jotta elintaso säilyi eli olisiko pitänyt olla enemmän kotona ja eletty nuukemmin. Olinko liian vähän lähellä, jaksoinko kuunnella tarpeeksi jne? Ehkä olisi pitänyt kysyä silloin kun toinen vielä oli vierellä.

• Ei normi-ihmisillä kiinnosta se draama mikä siitä pettämisestä syntyy..

Stadin ransistillehan on tärkeää olla aina haluttu ja mitä enemmän draamaa niin sen parempi..

Mie en henk. koht. jaksa ruveta säätämään...

Ellei sitten ole niin lahna eukko ettei ikinä anna persettä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      265
      10692
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      404
      2915
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1668
    4. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      87
      1661
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      79
      1487
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1409
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1369
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      58
      1353
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      99
      1276
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1186
    Aihe