Päättelin että teineillä on metsikössä jotkut alkoholi-treffit ja joku on vimmastunut ja karjuu jotta koko kylä kuulee varmasti kuinka vihainen on.
Minua ei kyllä kiinnosta tuo yöelämä yhtään, toisaalta on noita karjujia, naispuolisia aivan päivälläkin: tänäänkin eräällä, ilmeisesti itselleen varanneella paikalla istui taas joku yksinåinen pipopää-nainen, karjui kaikille ohikulkijoille kaikke, minulle KARJAISI: vihaan kaikkia venäläisiä ja eurooppalaisia!
Tulomatkalla kun tulin se karjui myös jalankulkija-pariskunnallekin jotain penkiltään kun tupakoi ja juo kaljaa siinä, en kuullut mitä heille huusi, minä ohitin nopeasti olin jo kotimatkalla aamuisen pyöräilylenkkini jälkeen.
Karjunta kuuluu yöllä metsästä.
2
<50
Vastaukset
Ei se sillei oo. Me siel karjutaan ku kamaloitetaan vakiintumattomii ihmisii. Ja sit ne kuulee väärin ja kuvittelee, ku me huudeltas rasitisii. Vaan ei huudella. 👻
- Anonyymi
Minulle se on aivan sama... joskus ehkä on tullut luvatonta kaljaa tai siideriä tullut alaikäisenä juotua, en antaisi rangaistusta tuollaisesta :)
Kun näen aika paljonkin ihmisiä, näen nuorisoakin, aina kyllä kieltäydyn ostamasta heille mitään tupakkaa tai alkoholia vaikka kyllä nuorena sitä oli itselleni aika paljonkin tarjolla.
Se ei ole kovin hyvä harrastus tuollainen loppujen lopuksi, mutta: yritän kuitenkin olla nuorison kanssa hyviä kavereita, mitä nyt niitä näen, koska pystyn ehkä jollain tavoin samaistumaan heihin omankin nuoruuden ajoilta, muilla tavoin voin auttaa mutta en tuolla tavoin eli alkoholia tai tupakkaa :D
Pontikat sun muut ovat tuttuja jne... aineet, oikeasti vaihdoin jo kauan kauan aikaa sitten päihteiden käyttämisen ruokien suunnitteluun ja laittoon :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32512202Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4183446Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951888- 921683
- 831633
- 951139
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411101Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21933Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e251908