Hhhrrrjj ja linnan juhlat.

Anonyymi

"En ymmärrä, miksi Linnan juhlien jatkoilla tapahtuneesta rintojen paljastumisesta nousi kohu.

Etenkin kun ottaa huomioon, että aiemmin samana iltana presidenttipari koski avoimesti näkyvillä olleeseen mulkkuun kätellessään Sipilää."

Hrrrjjjj

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahahahh, lestakepu MODEROI viestin jossa arvostelin moderointia.

Kauas tämä pysyy 5min? 10min?

Hhrrjjjjjj

• Anonyymi

"JULKAISTU 19.07.2019 06:15
      Työkseen ihmisen pimeää puolta tutkiva ja sitä myös julkisuudessa kommentoiva psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkäri, psykiatri Hannu Lauerma ei ammatistaan huolimatta ole juurikaan joutunut ihmisten vihanilmaisujen kohteeksi.

Lauerma ei ole kuitenkaan täysin välttynyt vihapostilta, ja uransa suurimman viharyöpyn hän sai osakseen noin 10 vuotta sitten.

Silloin hän totesi julkisesti, että lestadiolaisen liikkeen piirissä sovelletut käytännöt suosivat lapsiin kohdistuvien seksuaalirikosten jäämistä pimentoon.

– Se johtui siitä, että uhrilla ei ollut enää oikeutta puhua asiasta, joka oli yhteisön kesken anteeksi annettu. Sen vuoksi rikoksia jäi paljon pimentoon. Se on fakta, joka on sittemmin todennettu ja myönnetty.

Lauerman mukaan hänen lausuntonsa johti erikoiseen ja outoon viharyöppyyn.

– Sain sisäpiiritietoa siitä, että silloinen liikkeen johto olisi kehottanut jäseniään tällaiseen toimintaan.

Tarina muutti muotoaan
      Lauerma vastasi vihaisiin viesteihin, koska matkalla myös varsinainen tarina muutti muotoaan.

– Minun väitettiin sanoneen, että lestadiolaisessa liikkeessä esiintyy lapsiin kohdistuvaa rikollisuutta enemmän kuin muualla. Sellaista en ole koskaan väittänyt.

– Olen vain todennut sen tosiasian, että heidän käytäntönsä suosivat rikoksen salaamista.

Myöhemmin lestadiolaisliikkeen johto myönsi, että Lauerma oli lausunnossaan oikeassa.

– He joutuivat myöntämään, että he olivat syyllisiä kaikkeen siihen, mistä heitä on tässä asiassa syytetty. Eli minun kannatti avata suuni, vaikka silloin minulle tulikin hyvin äkäisiä viestejä ja uhkauksia oikeuteen haastamisesta."

Hhhhrrrrjjj

• Anonyymi

Naurettavaa että haastavat oikeuteen vaikka näillä omat oikeuslaitokset. POIS PAKKOUSKONTO SUOMESTA!! EI JEESUS!!

MIKSI HANNU LAUERMA EI JOUDU PAKKOUSKONTOON?

HHHHRRRRRJJJJ

• Anonyymi

Jatkuu..

"Kristinuskoon sinänsä kunnioittavasti suhtautuvan kirjan teksti on kaihtelemattoman suoraa, eikä nimien mainitsemista vältellä, vaikka monet kuvatuista ongelmista ovat edelleen ajankohtaisia. Teoksessa kuvataan niin hengellistä, sosiaalista, taloudellista kuin seksuaalistakin riistoa.

Odotettavissa onkin epäilemättä uhittelua haasteilla oikeuteen ja menolippuja helvettiin, samaan tapaan kuin joitain vuosia sitten kun julkisuuteen nousi seksuaalisen riiston peittely lestadiolaisessa liikkeessä. Tuon keskustelun päätteeksi kävi kuitenkin niin, että liikkeen johto myönsi liikkeessä syyllistytyn kaikkeen siihen, mistä sitä oli syytetty.

Sitä ei kuitenkaan myönnetty, että liikkeen jäseniä oli vielä hieman aiemmin kehotettu lähettämään painostavia viestejä niille toimijoille, jotka olivat julkisuudessa maininneet ongelman olemassaolosta. Koska olen itse kuullut kerrottavan, että näin tehtiin, on valitettavasti todettava, että ilmeisesti joku valehtelee.

Erityisen ongelman muodostaa se, että hurmoskristillisyydenkin parissa esiintyy myös sellaista uskoa ihmeparannuksiin, joka vaarantaa saarnaajiin sokeasti uskovien ihmisten terveyden. Olen itsekin joutunut muun muassa selittämään, että maalliseen hammaslääkäriin kannattaa turvautua, vaikka ”rukous paransi” voimakkaan hammassäryn. ”Paraneminen” kun saattaa olla merkki paineisen infektiopesäkkeen kanavoitumisesta. Esimerkki on lievimmästä päästä.

Kirjoittaja on Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkäri."

Hhhhrrrjjjj

• Anonyymi

Tietysti roskasakille alastomuus ja siihen liittyvä irtailu on arkipäivää, huolestuttavaa toki jos sama pesiytyy ihan linnanjuhliin asti.

• Anonyymi

"

Kylliki Saaren valokuva Keskusrikospoliisin Rikosmuseossa.
      Vuonna 1953 murhatun Kylliki Saaren valokuva Keskusrikospoliisin Rikosmuseossa.Mia Gertsch / Yle
      Pahuus voi ilmetä väkivaltana tai erilaisena manipulointina.

Esimerkiksi uskonnon varjolla voidaan tehdä paljon pahaa, sillä Hannu Lauerman mukaan joillekin ihmisille uskonnolliset tarpeet ovat niin voimakkaat, että heidän manipulointinsa on mahdollista. Hän kuitenkin korostaa, että uskontoja ei voi niputtaa yksiselitteisesti samaan kastiin. On myös syytä muistaa, että uskontoa voidaan käyttää tekosyynä erittäin epämiellyttäviin tekoihin, vaikka taustalla olisi pelkästään narsististen mielihalujen tyydyttäminen."

• Anonyymi

Moderoidaan kaikki. No sitähän se, ketä et saa kritisoida jne.

Tämäkin moderoidaan koska olen oikeassa.

Ttthhrrrjjj

• Anonyymi

Jos pahalle antaa nänniä se vie koko tissin.

• Kiusaajien vakiokonsti on, että toista mustamaalataan väittämällä tämän sanoneen jotakin, jota ei ole sanonut. Suurin osa ihmisistä ei usko, mutta aina on niitä, jotka uskovat.

Taistelu misinformaatiota vastaan tekee sen vain tunnetummaksi, ja samalla harhaviestiin uskovien määrä lisääntyy. Väärää huhua ei voi kaataa, vain tehdä tunnetummaksi.

Siksi varsinkin pienillä kylillä pelätään "puheita" paljon enemmän kuin tekoja.

• Anonyymi

Siksipä oikeus oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin on EVÄTTY!

Odotan oikeudenkäyntejä SILTIKIN! Odottanut vuosikausia!!!!!!!!!!

TTTHHRRRJJJ

• Anonyymi

Miksikään mun fb on käyny niitä ihmisiä joita tapaan kadulla ja juttelen vaikka en tiedä niiden nimeä eikä ne tiedä mun nimeä.

Sitä Ilja Janitskin, olen kyllä pari kertaa nähny livenä. Sekin. MVlehden omistaja, Jessica Aro ja kansanedustajia. Paljon lehdistöä esim. Iltalehti/iltasanomat poliitiikan asiantuntijaa ja urheilu asiantuntijoita.

Jos tää on näin yleinen vitsi tämä mun elämä niin miksi sallitaan ihmiskauppa? Kidutus? Keinotekoinen köyhyys?

En ole lähdössä Suomesta mihinkään et turha mitään resortti tyyppien käydä. Matkustan oikeudenkaareen kun on aika.

Ttthhhrrrjjj

• Anonyymi

Jouduin blokkaa yli 100 Intia ja Pakistan uutistoimistoa. CNN työntekijää. Aikaisemmin Viron lehdistö. Nyt Suomen ja jopa venäjän lehdistöä käy paljon.

Tthhrrjjjj

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouduin blokkaa yli 100 Intia ja Pakistan uutistoimistoa. CNN työntekijää. Aikaisemmin Viron lehdistö. Nyt Suomen ja jopa venäjän lehdistöä käy paljon.

Tthhrrjjjj

Tietty YLE myös jne.

Tän täytyy loppua ja antaa ruoka/hygienia kun VANGITKIN SAA!!!!

Tthhrrjjj

• Anonyymi

Enkä ole ainut piinattu näillä palstoilla. On muitakin.

Tthhhrrrjjjj

• Anonyymi

KOSKA SAAN RUOKAA!!! EI VITTU VIELÄ LÄMMINTÄ RUOKAA TÄNÄÄN. ON JO ILTAPÄIVÄ!!! KIDUTETAAN VAAN!!!

TTTHHHRRJJJ

• Anonyymi

Et sinä mistään mitään ymmärräkään, tapa jo joku.

• Anonyymi

Koska viranomaiset puuttuu tähän KIDUTUKSEEN????? Ei edes lämmintä ruokaa tänään.

Tthhhrrrjjj

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      266
      10746
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      405
      2934
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1678
    4. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      87
      1671
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      80
      1496
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1409
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1379
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      58
      1353
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      102
      1294
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1196
    Aihe