Poika haukku laudaks pepun kohdalta ja mulla on jo "Binge Eating Disorder"

Anonyymi

Vittu että syö omatuntoo. Mun vaikee syödä enemmän jos en bingee koska vaikee vaivautua syömään useita kertoja ja semmoi "välipala" ruoka ei maistu hyvältä, leivät sun muut siis. Ja en tykkää myöskää treenaa, kyykyt vaan ei tunnu kivalta, Joskus hölkkään paikkoihin tai en tiiä.

Vittu et tekis mieli mennä takas viime vuoteen jolloin ei ollut näit kriisejä ja vaan pystyin olee ja leikkii poikien kaa vetää niiden housuja pöksyy leikil mut nyt... yhtäkkii vaa koko itsevarmuus ihan päin helevettii.. ja jotenkin neuroottista vaa mun ajattelu. Samaistuuks kukaa?

Rehellisesti eniten pelottaa et alotan lintsaa silti koulust. Sattuu vaa jotenkin meno

6

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En siis mennyt tänään kouluun. Mut tää välttely vaa pahentaa tilanneta koska nyt rupeen ajattelee sen pojan ajatuksii (on samal luokal) et mitä se ajattelee et oon poissa koulusta sen kommentin jälkee... Ja sit varmaa vaa extra vaikeeta mennä kouluun huome. Pahentaa vaa tilannetta välttely

• Anonyymi

Rehellisesti sanottuna pienet on murheet, jos perseen koko noin huolettaa? Väittäisin, että valtaosa miehistä pitää pienestä perseestä enemmän kuin suuresta.

Kirjoituksesi perusteella olisin sinuna enempi huolissani äidinkielen osaamisestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna pienet on murheet, jos perseen koko noin huolettaa? Väittäisin, että valtaosa miehistä pitää pienestä perseestä enemmän kuin suuresta.

Kirjoituksesi perusteella olisin sinuna enempi huolissani äidinkielen osaamisestasi.

Jillaa hei ny vähän lapsone! Olen tässä oikeana ihmisenä nyt puhumassa - sun puheet ei mtn muutaku pahota mieltäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jillaa hei ny vähän lapsone! Olen tässä oikeana ihmisenä nyt puhumassa - sun puheet ei mtn muutaku pahota mieltäni.

Miksi tänne avaudut, jos sinulle ei mielestäsi saisi vastata koska pahoitat siitä mielesi?

• "vaikee vaivautua syömään"
      "En tykkää treenaa"
      "Ei tunnu kivalta"

Elämä ei ole helppoa, eikä asioita yleensä saa ilman mitään panostuksia. Mielestäni ulkonäkö on ihmisessä toissijaista ja sinulle on sanottu ulkonäöstäsi sopimattomalla tavalla, mutta se ei muuta tätä asiaa: jos et halua olla "lauta" vaan haluat sen "hyvän perseen" ja kropan ylipäätään, niin se ei tapahdu ilman ponnisteluja.

Jos liikunta tuntuu koko ajan kivalta, niin se tuskin on tehokasta. "No pain, no gain."

• Anonyymi

Älä mieti mitä muut ajattelevat. Tee sitä mikä sinusta tuntuu hyvältä.
      Tämä voi olla vaikeaa mutta yrittää voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe