Uudet ministerit

Anonyymi

Pääministeri Rinteen erottaminen oli todellinen virhe. En äänestä koskaan, kokenut pääministeri erotettiin, miksi... Orpo voisi itse erota... On ajanut pääsääntöisesti maalittamalla hyvän pääministerin eroa. Siis maalittamista.. Minä arvostelen virantoimittavaa kansanedustajaa tai oppositiossa istuvaa.. Miksi.. Ei hallitusohjelmaa ja kansanluottamusta opposition huvikseen tulee kaataa... Mikä hallitusohjelma nyt on.,? Uudet ministerit sanoo kyllä.pysyy sama linja.. . Millä pätevyydellä kulmuri muutti salkkua.? Ei osaa vastata mihinkään kysymykseen.. Hävettää katsoa televisiota.
Uudet ministerit sanovat tekevänsä kovasti töitä, mihinkään kysymykseen ei osata vastata, poliittisien asioiden itsensä sivistäminen ja pitempi kokemus ministeriöistä tarvitaan pääministerille ja muille... Oppositio arvostelee Haavistoa... Hänellä on salassapito velvollisuus, ikä tuo varmuutta ja kokemusta.. Tätä Juha Sipilä tulee käyttämään hyväksi ja kohta puhuu nuoret ministerit ajamaan samoja linjauksia kuin oma hallitus joka sai kansalta epäluottamuslauseen.. Niin kuin kaikki tiedämme. Taas tulee eläkelläiset ja työttömät kärsimään. Älkää puhuko kansalaisten maalittamisesta.. Kansalla on oikeus olla raivoissaan.. Kansan luottamus tullaan pettämään viimeistään ensivuoden puolella... Olen aivan varma... Kokemattomat ministeri rit eivät osaa toimia... Heille pitää määrätä saman poliittisen linjan omaavia poliittisia avustajia ja paljon myös lakiasioista ymmärtäviä ihmisiä.. Piste
Anteeksi.. Arvostelen monta ihmistä.. Koen sen oikeudeksi äänestäjä.

odotan pikaista vastausta pää ministeri rinteen erottamisesta.. Hänellä oli liikaa kuulemma mielipiteitä eikä häntä ymmärretty ja jokin postilakko.. Tekosyitä

Pääministeri riteellä oli paljon tietoa hyviä ideoita joita tuleekin tuoda esille..Mielipiteitä ennen kaikkea myötätuntoa kaikenlaisille ihmisille.. Arvostin häntä todella.. Oppositio moitti myös keskusta häntä että kansantalous laskee.. Heti kun hänet erotettiin, todettiin, ettei suomen kansantalous olekaan hullu massa jamassa.... Ei annettu edes mahdollisuutta.. Nyt ministerit puhuu kynsiensä näyttämisestä.. Hyvä että oppositio tekee välikysymyksen isis palautuksista.. Mutta ei mitään konkreettista tietoa mistään.. Tulee kiire opetella ennenkuin Sipilä on taas pääministeri

ANTEEKSSI nyt viedään kansalta oikeus arvostella virkoihin valittuja maalittamisella.. Saavat rötöstellä rauhassa.. Puhua yksipuolisesti asioista niin kuin lauerma hypnoosista.. HyVÄSTI

0

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        85
        7455
      2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        96
        5394
      3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        257
        4605
      4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        44
        4505
      5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        62
        3257
      6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
        Ikävä
        49
        2685
      7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
        Ikävä
        22
        2348
      8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        49
        2323
      9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
        Ikävä
        29
        2322
      10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        41
        2184
      Aihe