Sari ja Päivi: ”Kaikki minkä te teette (jätätte tekemättä) yhdelle noista pienimmistä veljistäni, sen te teette minulle” (Matteus 25:40). Seuraavassa jakeessa rangaistukseksi mainitaan ikuinen kadotus. Jos lapsia ei voi ilman äitejään saada Suomeen, ratkaisu ei voi olla lasten heitteillejättö. Täytyy myös muistaa, että monet äidit olivat käytännössä lapsia lähtiessään harhapoluilleen. Uuden testamentin perussanoma on armo.
Matteuksen evakeliumia Sarille ja Päiville
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Päivi osaa syyttää. Armoa ei ole juuri kuultu hänen puheissaan. Hän on nostanut itsensä asemaan, josta latelee "totuuksia" muille lähimmäisille. Millä lihaksella, sitä moni kummastelee.
- Anonyymi
https://demokraatti.fi/rikosoikeuden-professori-al-hol-vuoto-viemassa-jussi-halla-ahon-poliisin-pakeille-todennakoisesti-kuullaan-jossain-ominaisuudessa
Ei kun rouvat, tuette vain persuja välikysymyksessä.
Persujen tarkoituksena on saada aikaiseksi sekasorto Suomeen, kaataa hallitus disinformaation avulla ja Venäjä avustaa. Kristillisdemokraatit ovat nyt kaikkea muita kuin kristittyjä mieleltään ja teoiltaan. Kaikkea sitä tehdään, että politiikan pinnalla pysytään.
Kansa tulee kyllä tuomitsemaan teidät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://demokraatti.fi/rikosoikeuden-professori-al-hol-vuoto-viemassa-jussi-halla-ahon-poliisin-pakeille-todennakoisesti-kuullaan-jossain-ominaisuudessa
Ei kun rouvat, tuette vain persuja välikysymyksessä.
Persujen tarkoituksena on saada aikaiseksi sekasorto Suomeen, kaataa hallitus disinformaation avulla ja Venäjä avustaa. Kristillisdemokraatit ovat nyt kaikkea muita kuin kristittyjä mieleltään ja teoiltaan. Kaikkea sitä tehdään, että politiikan pinnalla pysytään.
Kansa tulee kyllä tuomitsemaan teidät.Venäjää on turha sotkea tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997720- 1075567
- 2664758
- 494733
- 733483
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264