Mistä saa halpoja kiipeilyvehkeitä?

vastaaloittelija

Mistä saisi suomesta halvimmalla kiipeilyvehkeitä?
tuntuvat maksavan niin paljon.

6

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.kiipeilijä

Kun tuli aktiivisesti kiipeilyä harrastettua, niin muistelen että halvimmin välineitä sai kiipeilyseurojen kautta. Liikkeistä ei ainakaan Suomesta saa mistään kiipeilyvälineitä todella edullisesti. Tosin; tätä tietoani ei ole päivitetty ajan tasalle, koska harrastelin kiipeilyä aktiivisemmin viimeksi yli 5 vuotta sitten...

• vastailija

Halpaa ja hyvää ei ole.
      On tietty jokaisen oma asia miten rahansa käyttää.

Minun vinkki on, että älä osta ainakaan campin vehkeitä..

• kiipijä

Niin mitenkäs meinaat niitä kamoja ostaa kiipeilyseuroista!?! Mistäköhän luulet että ne ostaa kamansa??? Ettei vaan kiipeilytarvikekaupasta. Osta vähän kerrallaan, ei se NIIN hirveästi maksa että alkuun pääsee...

• Marakatti

Suosittelen, että käyt testaamassa varusteet jossain suomalaisessa liikkeessä ja tilaa sitten osoitteesta www.barrabes.com . Kyseinen nettikauppa tarjoaa ilmaisen kuljetuksen yli 200 euroa ylittäviltä ostoksilta. Tulee perusvehkeistä helposti täyteen.

Itse olen tilannut kamaa 5 tai kuusi kertaa ja joka kerralla on tavara ollut täällä suomessa ilman ongelmia neljässä arkipäivässä.

• myös tilaaja

Barrabes toimii kyllä hyvin. Mutta kannattaa muistaa että netissä oleviin hintoihin tulee 16% päälle veroja.

• Marakatti
        myös tilaaja kirjoitti:

Barrabes toimii kyllä hyvin. Mutta kannattaa muistaa että netissä oleviin hintoihin tulee 16% päälle veroja.

Verot toki tulee päälle, mutta on ne silti aika paljon halvempia. Tosin jos pelkät perusvälineet tarvitsee, eikä esim köyttä yms., niin mountainshop tai camukin on ihan hyvä.

esim halvat valjaat noin 35-50 Euroa
        mountainshopissa on nyt myös 5.10n kenkiä halvalla, eli noin 70 euroa pari. Eikä ne kengät camussakaan kauhean hintaisia ole. pari sulkurengasta a 12 euroa kappale ja joku varmistusväline n 20 euroa. Ei toi nyt niin kauhean kallis setti ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5377
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1947
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe