Mistä saisi suomesta halvimmalla kiipeilyvehkeitä?
tuntuvat maksavan niin paljon.
Mistä saa halpoja kiipeilyvehkeitä?
6
1258
Vastaukset
- ent.kiipeilijä
Kun tuli aktiivisesti kiipeilyä harrastettua, niin muistelen että halvimmin välineitä sai kiipeilyseurojen kautta. Liikkeistä ei ainakaan Suomesta saa mistään kiipeilyvälineitä todella edullisesti. Tosin; tätä tietoani ei ole päivitetty ajan tasalle, koska harrastelin kiipeilyä aktiivisemmin viimeksi yli 5 vuotta sitten...
- vastailija
Halpaa ja hyvää ei ole.
On tietty jokaisen oma asia miten rahansa käyttää.
Minun vinkki on, että älä osta ainakaan campin vehkeitä.. - kiipijä
Niin mitenkäs meinaat niitä kamoja ostaa kiipeilyseuroista!?! Mistäköhän luulet että ne ostaa kamansa??? Ettei vaan kiipeilytarvikekaupasta. Osta vähän kerrallaan, ei se NIIN hirveästi maksa että alkuun pääsee...
- Marakatti
Suosittelen, että käyt testaamassa varusteet jossain suomalaisessa liikkeessä ja tilaa sitten osoitteesta www.barrabes.com . Kyseinen nettikauppa tarjoaa ilmaisen kuljetuksen yli 200 euroa ylittäviltä ostoksilta. Tulee perusvehkeistä helposti täyteen.
Itse olen tilannut kamaa 5 tai kuusi kertaa ja joka kerralla on tavara ollut täällä suomessa ilman ongelmia neljässä arkipäivässä.- myös tilaaja
Barrabes toimii kyllä hyvin. Mutta kannattaa muistaa että netissä oleviin hintoihin tulee 16% päälle veroja.
- Marakatti
myös tilaaja kirjoitti:
Barrabes toimii kyllä hyvin. Mutta kannattaa muistaa että netissä oleviin hintoihin tulee 16% päälle veroja.
Verot toki tulee päälle, mutta on ne silti aika paljon halvempia. Tosin jos pelkät perusvälineet tarvitsee, eikä esim köyttä yms., niin mountainshop tai camukin on ihan hyvä.
esim halvat valjaat noin 35-50 Euroa
mountainshopissa on nyt myös 5.10n kenkiä halvalla, eli noin 70 euroa pari. Eikä ne kengät camussakaan kauhean hintaisia ole. pari sulkurengasta a 12 euroa kappale ja joku varmistusväline n 20 euroa. Ei toi nyt niin kauhean kallis setti ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748