Hei! Olen 14 vuotias poika ja minulla on naamassa paljon finnejä. Pesen kasvot joka toinen päivä kasvojen puhdistus aineella, mutta se ei riitä. Kuinka saisin finnit pois?
Naaman hoito
Anonyymi
3
147
Vastaukset
Olen 11.v poika ja minullakin oli finnejä. Ne kyllä lähti kun käytin naaman pesu ainetta aamulla ja illalla joka päivä ä.
- Anonyymi
Pese kasvosi joka ilta ja vaihda tyynyliinasi usein, mieluiten joka päivä. Älä puristele finnejä, mutta jos ne kuitenkin puhkeaa niin laita niihin haavanpuhdistusainetta.
- Anonyymi
Mä en oikeen ymmärrä tätä "älä puristele niitä" juttua.. Niissä kestää paljon kauemmin parantua jos et saa talia sisältä pois.... Kannattaa puhkaista mustapäänpoistoraudalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813