Onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta? Hoitajat? Kirurgit? Minulla on siis aika Sinikka Salmenkylälle, ilmeisesti asiantunteva, mutta millainen ihmispersoona? Ymmärtääkö potilaan kipuja leikkauksen jäljiltä? Olisi kiva kuulla kokemuksia.
HUS vatsakeskus
1
2013
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole vatsakeskuksesta kokemusta mutta muuten on HUS:in puolella vatsa leikattu 4 kertaa ja olen ihan tyytyväinen. On ollut hyvät kirurgit, tosin tuo Salmenkylä on mulle ihan outo nimi. Aiemmin oli HUS:in vatsakirurgia Peijaksessa josta siirtyi Kirurgiin, ja nyttemmin Jorvissa, taitavat ja ymmärtävät kirurgit on olleet.
Vatsakeskus taitaa olla Meilahdessa. Vanhempia vatsakirurgeja on siirtynyt vähän sinne sun tänne. Ja kyllä ottavat yleensä kivutkin asiallisesti.
Vatsakeskuksessa tietääkseni tehdään niitä lihavuusleikkauksia ja käsittääkseni siellä on ainakin yksi tosi hyvä kirurgi niitä tekemässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337