Rupesin tässä miettimään, että onko kyseiset henkilöt minulle sukua vai ei? Eli siis minulla on 4 enoa joista kahdella on eri äiti kun muilla enoilla ja äitilläni. Eli onko kyseiset enot minulle kokonaan sukua vai voiko sano, että he olisivat minulle puoliksi enoja?:D
Sukulaisia vai ei?
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Isäpuoli ei ole verisukua, eikä mummopuoli, eikä enopuoli, eikä vaimo. Tai todennäköisesti on mutta jostain paljon kauempaa. Tästä oli netissä hyvä artikkeli jossakin. Voi siis sanoa enopuoli.
- Anonyymi
Kaikki, joille löytyy yhteinen esivanhempi, ovat sukulaisia keskenään. Näin helppoa se on!
- Anonyymi
Onneksi ei. Jo 4 serkun kohdalla sukulaisuus on niin vähäistä että se on sama kuin ventovieras., jos siis ajatellaan geneettistä sukulaisuutta.
Vain suorassa isä- ja äitilinjassa on jotain pysyvämpää yhteistä. X-linjassa sitten hieman vähemmän. Kakki muu on sattumaa.
Mutta: kaikki maailman ihmiset ovat monituhatkertaisesti sukua keskenään, jos vain kaavioita katselee.
Etsi kaksi, jotka eivät ole; Kas, löysit krokotiilin x.x. ja ihmisen y.y.. Hups, sukua ovat mekin, tosin vielä kauempaa. - Anonyymi
Samaa isää olevat lasketaan täys sisariksi.
- Anonyymi
Olet historallnen henkilö. Kyllä, se sinä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106