Näitä negatiivisia uutisia on alkanut ilmestymään kiihtyvällä tahdilla.
Ilmeisesti Greta on nyt käytetty loppuun.
https://youtu.be/r8SyoRwV_To
Gretan suosio hiipuu
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Denialistisetien toiveajattelua
- Anonyymi
Alarmistien leirissä hän on tietenkin lähes messiaan kaltainen. Ilmastorealistin mielestä hänen olisi pitänyt pysyä kotonaan tai sitten vaan matkustaa normaalisti lentämällä koska lennon hiilijalanjälki olisi ollut paljon pienemp,i kuin matka vesitse yksityisellä öky kilpapurjeveneellä.
Venematkan olisi kuitenkin saanut anteeksi jos olisi sanonut YK kokouksessa " Hyvät maailman johtajat, tehkää rauha ja luopukaan aseista ja olkaa esimerkkinä maailman kansoille"
Onhän tämä jo aika ihme kun maailmanloppu uhkaa eikä aseista luovuta, tämä on tietenkin omiaan todistamaan myös että koko juttu on poliittista peliä. Reaaliimailmassa asiat olisivat varmasti toisin..Muistaaksen silloin kun Hjallis Harkimo purjehti yksin maailman ympäri, niin jotenkin siitä jäi sellainen mielikuva, että kilpapurjehtijat heittää kaikki jätteet suoraan mereen, kuluneet vaatteet, ulosteet ja virtsat, säilykepurkit, muovipussit, makkaran muovikuoret, pakastevihannesmuovipussit. Kaikki.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Muistaaksen silloin kun Hjallis Harkimo purjehti yksin maailman ympäri, niin jotenkin siitä jäi sellainen mielikuva, että kilpapurjehtijat heittää kaikki jätteet suoraan mereen, kuluneet vaatteet, ulosteet ja virtsat, säilykepurkit, muovipussit, makkaran muovikuoret, pakastevihannesmuovipussit. Kaikki.
Juuri samoin tekevät denialistisedät tänäkin päivänä.Tienlaidat täynnä tumppeja,kaljapurkkeja..
Kyllä tulevat sukupolvet siivoaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri samoin tekevät denialistisedät tänäkin päivänä.Tienlaidat täynnä tumppeja,kaljapurkkeja..
Kyllä tulevat sukupolvet siivoaaGretahan niitä sinne heittelee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gretahan niitä sinne heittelee!
Ei kai sentään. Minä veikkaan että kreeta syö banaanin- ja sipulinkuoretkin kahteen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sentään. Minä veikkaan että kreeta syö banaanin- ja sipulinkuoretkin kahteen kertaan.
Etkö katsonut aloituksen videota?
- Anonyymi
Joo, melkoisen kevyttä on greetan äksyily.
Ei mitään perusteltua asiaa, ja väittämätkin poskellaan.
https://www.youtube.com/watch?v=MU70facZc6A- Anonyymi
Kiitos tuostakin realistisesta kuvasta kaiken kauhukuvituksen jälkeen.
- Anonyymi
Mikä suosio?
- Anonyymi
Onhan nämä lapset nostaneet Gretan ilmastoikoniksi.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan nämä lapset nostaneet Gretan ilmastoikoniksi.
Tarkoitat varmaan YK:n miljoonabudjetilla rakennettua säälittävää tarinaa erityislapsesta, joka on muka joku ikoni?
- Anonyymi
Kaalimaankakaran uutuusarvo on jo mennyt.
- Anonyymi
Jospa lisäisi koreografiaansa itkun lisäksi jalan polkemisen ja maahan heittäytymisen?
Pääsihän Hrustsovkin legendaksi kun paukutti kengällään puhujapöytää YK:n yleiskokouksessa.
- Anonyymi
Äksyilevät denialistisedät ovat auringonlaskun miehiä,rauhaheidänmuistolleen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136