Kyllä ihmiset äänestää protestiksi Markusta, koska ohjelmatarjonta on pääasiassa täysin ilman-aikuista.
https://www.raahenseutu.fi/markus-kuotesaho-ehdolla-kultaisen-venlan-saajaksi/460389
Kuotesaho kultainen Venla gaalaan
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
Olen äänestänyt eränkävijöitä.
- Anonyymi
Eränkävijöissä rääkätään kaloja, pyydä ja päästä. Hyi saakeli, ei järven vilja ole leikkikalu. Ylensyöneet ihmiset ei arvosta puhdasta ravintoa vaan huvittelevat , SAIRASTA hupia. Ei ikänä ääntä tuommoselle kamalalle touhulle ja ukko puhuu vielä Äijä-koiralle kun vähä-älynen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eränkävijöissä rääkätään kaloja, pyydä ja päästä. Hyi saakeli, ei järven vilja ole leikkikalu. Ylensyöneet ihmiset ei arvosta puhdasta ravintoa vaan huvittelevat , SAIRASTA hupia. Ei ikänä ääntä tuommoselle kamalalle touhulle ja ukko puhuu vielä Äijä-koiralle kun vähä-älynen!
Tietenkin vahingoittumattomat ja alimittaiset päästetään takaisin veteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin vahingoittumattomat ja alimittaiset päästetään takaisin veteen.
Eläinrääkkäystä sekin on, ensin revitään ja väsytetään puolikuolluksiin
- Anonyymi
Tästä perheestä kaksi ääntä Kuotesaholle. Ei ainakaan yhtään sen huonompi kuin nuo muutkaan.
- Anonyymi
Kiroilee liikaa. Rumaa
- Anonyymi
Markus on symppis tyyppi. Olen antanut hälle ääneni
- Anonyymi
Niin vain pääsi kolmen parhaan joukkoon!!
- Anonyymi
Voi perkele! Seuraavalla kerralla sitten!
- Anonyymi
Seiskan Romuralli on parasta viihdettä jos ei muuten naurata.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327