Mitä kiusatun pitäisi tehdä toisin, että esimiehen työpaikkakiusaamisen saisi loppumaan?
Ehdotuksia?
Älykkäiltä ratkaisu kiusaamiseen
8
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehkä kovin monimutkaisen älykäs, mutta tehokas vaihtoehto: Ota lopputili.
Tiedän , että haasteet ovat tässäkin vaihtoehdossa kovat, mutta joskus fiksuinta on vain poistua paikalta kun kusipäät hyppii silmille. Ja sitä tapahtuu todella usein. Se tilanne, jossa pomo tekee sitä, on kaikkein pahimmasta päästä. Mutta minkä ihminen tyhmyydelleen mahtaa? Ei sitten yhtään mitään.
Koulukiusatun tilanne ei ole yhtä helppo. Ja ikävä kyllä monesti juuri se kiusatuksi tullut joutuu väistymään. Se taas kertoo siitä, kuinka kusipäinen yhteiskunta tämä on.- Anonyymi
Kun lopputilin ottaminen ei ole mahdollista. Syitä en nyt ala luettelemaan. Eikö kukaan keksi mitään kiusattujen avuksi? Eihän tämä voi olla mahdoton ratkaistavaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lopputilin ottaminen ei ole mahdollista. Syitä en nyt ala luettelemaan. Eikö kukaan keksi mitään kiusattujen avuksi? Eihän tämä voi olla mahdoton ratkaistavaksi?
Onko sillä esimiehelläsi esimiestä? Vai onko työyhteisö niin pieni, että yksikin ääliö saa koko mökin sekaisin? Pahimmillaan asia on niin, että kyseinen narsisti ääliö on firman omistaja itse.
Ja jatkoa riittää. Tunnetko olevasi ainoa kiusattu ko. työpaikalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä esimiehelläsi esimiestä? Vai onko työyhteisö niin pieni, että yksikin ääliö saa koko mökin sekaisin? Pahimmillaan asia on niin, että kyseinen narsisti ääliö on firman omistaja itse.
Ja jatkoa riittää. Tunnetko olevasi ainoa kiusattu ko. työpaikalla?2 esimiestä kohtelee epäasiallisesti ja ovat vetäneet mukaan muitakin. Ylempi esimiehistä on kiusaamalla saanut jo 2 alaistaan poistettua työpaikalta erilaisin keinoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 esimiestä kohtelee epäasiallisesti ja ovat vetäneet mukaan muitakin. Ylempi esimiehistä on kiusaamalla saanut jo 2 alaistaan poistettua työpaikalta erilaisin keinoin.
Jaaha. Kyllä menee vaikeaksi, mikäli niitä kusipäitä onkin siellä oikea jengi, ja ne vetävät yhtä köyttä. Eli kyseessä ei liene mikään pienen työpaikan ongelma, koska esimiehiä piisaa.
Onko talossa sitten jopa henkilöstöpäällikkö ja työsuojeluvaltuutettu? Kiusaaminen on työsuojeluasiaa. Ja henkinen hyvinvointi, jos mikä, on työsuojelua ja esimiesten vastuulla siinä missä alaistenkin.
Mutta jos näitä toimintoja ei talossa ole, tai ne eivät toimi, niin vaikeaksi menee. Työterveydessä voi asiasta tietenkin jutella myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. Kyllä menee vaikeaksi, mikäli niitä kusipäitä onkin siellä oikea jengi, ja ne vetävät yhtä köyttä. Eli kyseessä ei liene mikään pienen työpaikan ongelma, koska esimiehiä piisaa.
Onko talossa sitten jopa henkilöstöpäällikkö ja työsuojeluvaltuutettu? Kiusaaminen on työsuojeluasiaa. Ja henkinen hyvinvointi, jos mikä, on työsuojelua ja esimiesten vastuulla siinä missä alaistenkin.
Mutta jos näitä toimintoja ei talossa ole, tai ne eivät toimi, niin vaikeaksi menee. Työterveydessä voi asiasta tietenkin jutella myös.Nuo mainitsemasi tahot eivät auta. Ovat kaikki työnantajan puolella.
- Anonyymi
Vittuile takaisin niin että hän lopettaa kiusaamisen ja saa aina pahan mielen, eikä saa kahteen viikkoon nukuttua.
Johtaja jos vittuilee, sano meneväsi kilpailijan leipiin ja viet kaiken tiedon sinne.
Muutaman vuoden päästä olet menettänyt kaiken ja harkitset itse murhaa.
Kannattaako vittuilla minulle.
Tässä pari esimerkkiä näin äkkiseltään.- Anonyymi
Johtaja on todennäköisesti psykopaattinen narsisti ja hankala tyyppi, joten juuri tuollaista käytöstä kannattaa välttää ihan tosissaan. Soisit vaan sille taas yhden onnistumisen kokemuksen. Matala profiili ja nöyrä käytös niin kauan kuin siellä haluaa olla. Muuten tulee vielä paljon hankalammat oltavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748