Panokset lentelee irakiin?iraniin?
6
91
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein hyvä, että ulkomaankauppa sujuu. Tampellan kauaskantoiset ovat nykyäänkin haluttua tavaraa markkinoilla.
- Anonyymi
https://www.kdlehti.fi/2020/01/16/pohjanmaan-kd-nuoret-hallitus-ei-saa-katsoa-vieresta-kontulan-toimia-israelissa/
hallitus lietsoo myyntiä?
- Anonyymi
kun vain ei osu suomen sotilaisiin Irakissa
- Anonyymi
Juuri tuo ammusten panosten lentäminen Iraniin ja Irakiin on erityisesti huomioitava riski, jos Suomi joutuu käyttämään mainittuja ammuksia Suomen rajoja puolustaessaan.
- Anonyymi
Me KD.ssa olemme sitä mieltä että Israel voi ja saa ja sen pitääkin pommittaa lapsia. Muut valtiot Lähi-Idässä eivät.
- Anonyymi
Et sinä määritä KD:n kantaa yhtään mihinkään, eikä tuollaisesta aiheesta ole edes kyse tässä keskustelussa. Keskusteluhan koskee Suomen puolustamista ja puolustusmateriaalin hankkimista tätä varten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264