Oman mielenterveytenne takia. Aika entinen ei koskaan palaa,kaverinne en ole.en tiedä mitä kuvittelitte haaveisanne.,valitettavasti ette ole meikäläisen tyyppiä.
Unohtakaa. Teidän täytyy unohtaa.
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka olenkin meistä se iäkkäämpi, en ole kuitenkaan tottunut, että minua teititellään. Joten eiköhän nyt ensialkuun tehdä sinunkaupat.
Mutta okei. Kiitos tiedosta.
Ymmärrän yskän.
Olet kyllä pitänyt jopa entistäkin enemmän etäisyyttä, joten osasin aavistaa tämän.
Et tarkemmin ajateltuasi ollutkaan minusta kiinnostunut.
Liian vanha. Ikäloppu. Toinen jalka haudassa-tyyppi. Sellainenhan olen mielestäsi.
Kun et kerran ollut oikeasti halukas tutustumaan, niin et myöskään ikinä saa tietää, mitä muita puolia minusta löytyy. - Anonyymi
Alotus meni tampereelle..anteeksi jäi vain aloitus viestistä pois....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309