No niin. Kakit on jo housuissa ja mokattu on.
Liityin vedonlyöntisivulle ja yritin omilla korteilla lisätä tilille rahaa ja ei onnistunut.
Anoin sitten kaverille kaksisataa käteisenä ja hänen kortilla laitettiin minun tilille rahaa.
(Huom hän on samalla kortilla myös laittanut omalle saman yrityksen sivulle rahaa ja nostanut pois voittoja)
No minä poika pelasin ja voitin tuplasti enemmän rahaa.
Nyt nettivedonlyönti sivulla on 400 euroa.
Tämän jälkeen lisäsin omalla kortilla sinne muutaman kympin.
Yritin sitten nostaa rahoja pois ja ei onnistu.
ne vaatii nyt sen ensimmäisen kaverini kortin tietoja?
Miten kannattaa toimia?
Onko mahdollisuuksia saada voittoja itselle tai edes talletettuja rahoja? Tai voiko kaverini saada edes talletetut rahat hänen kortilleen?
kiitän!
Kaverin kortilla pelaaminen
Anonyymi
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Tilisi suljetaan/mitätöidään jahka huijaus paljastuu. Maailmassa ei ole sellaisia lakimiehiä jotka voisivat pientä huijaria auttaa kun vastassa on jättiläishuijarifirmat.
- Anonyymi
Olisin tarjonnut MuchBetter palvelua 100% parempi kun srillit ym.
Ilmoittele kortti ja maksut ja palautukset yhdestä paikasta ja mikä vielä saat lähimaksu avainperä jolla saat lähimaksuja tehdä tai jopa ostaa älykellon jos halua ei pakkoa.
oon facessa ryhmässä fintech edut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748