Joka tulisi nuolemaan ja sormettamaan rajusti pilluani . Olen kyllästynyt 20 Min kilttiin rakasteluun ja haluan kunnon orkut monta kertaa. Vielä parempi jos teitä olisi 2 miestä. Olen kuin panrmis en puutteessa.
Missä olet sinä
13
723
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisin heti jos pyytäsit
Missä ja milloin saat intiimihieronnan öljyllä,Ja kyllä orkkuja tulee.
- Anonyymi
Hei urpo miten menee.Samoja fiksuja kommenttejasi jaksat laittaa.
- Anonyymi
kun haluat kunnon orkkuja ,ota yhtettä.Päässen liikumaan auto on.Missä olet.
Laita postia jos sulta löytyy posliinipillu joka tykkää nuolemisesta ja sormettamisesta samalla
- Anonyymi
Ethän tarkoittanut korvienväliäsi siellä tuntuu olevan jotain mätää.
- Anonyymi
Nettikiusaaja
- Anonyymi
nainen meilaa isolle miehelle kovaksi@luukku.com ja kerro missä, milloin haluut
Missä ja milloin olen 56v. mies saako myös panna reikääsi oikeesti ota yhteyttä
Tuttua hommaa meillä. Harmi vaan, että olen etupäässä himassa ja pääasiassa pysynkin siellä ja vaimo tuskin pitäisi, jos tulisit meille sormetettavaksi ja luotavaksi. 😆
- Anonyymi
Sulla on jo rautakanki ja ratakisko siellä mihin ei aurinko paista.
- Anonyymi
Feikki
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942