Kaikille hyviä aamun (kahvin) hetkiä ☕ 🍰
Huomenet..
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Syötkö jo aamiaisella kakkua? No nythän eletään joulunjalkaa.
Ystis ☺️🖐️moi!
Miten en huomannut sinua aamusella🙂
Join vähän aikaa sitten päiväkahvit kauraleivän kera. 😋 Kuivakakku olisi varmasti hyvää...
Miten sinun päiväsi on mennyt?
🐅No hei 🙂
Aamu alkoi hyvin perinteiseltä: Sängystä noustessa pitää antaa heti kissalle aamuruoka puhtaan kippoon
✔ Puhdas juomavesi
✔ Kuivaruuan tarkastus
✔ Siistitty hiekkalaatikko 🐈
Vasta sitten tein kahvia ja aamunpala itselleen .. ☕ 🍰
Sen jälkeen kevyt siivous ja ruokalistan teko ja kaupassa käynti, takasin tullessa laitoin pesukone pyörimään ..
Lounas itselle ja kissalle
Tein vielä keittiön kevyt puhdistus .. ja nyt olen täällä
klo 18 olen menossa vielä saunaan .. 🙂Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
No hei 🙂
Aamu alkoi hyvin perinteiseltä: Sängystä noustessa pitää antaa heti kissalle aamuruoka puhtaan kippoon
✔ Puhdas juomavesi
✔ Kuivaruuan tarkastus
✔ Siistitty hiekkalaatikko 🐈
Vasta sitten tein kahvia ja aamunpala itselleen .. ☕ 🍰
Sen jälkeen kevyt siivous ja ruokalistan teko ja kaupassa käynti, takasin tullessa laitoin pesukone pyörimään ..
Lounas itselle ja kissalle
Tein vielä keittiön kevyt puhdistus .. ja nyt olen täällä
klo 18 olen menossa vielä saunaan .. 🙂Kuulostatpa oikein energiapakkaukselta☺️
Mun päivä taisi olla laiskempi...
Kaupassa käynti ja kohta alan paistamaan kanaleikkeitä.
Tein kyllä tänään viiden kilsan kävelylenkin.
Se teki hyvää. Raitis ilma on niin best.
Milloin sun opinnot jatkuu?🤓
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Kuulostatpa oikein energiapakkaukselta☺️
Mun päivä taisi olla laiskempi...
Kaupassa käynti ja kohta alan paistamaan kanaleikkeitä.
Tein kyllä tänään viiden kilsan kävelylenkin.
Se teki hyvää. Raitis ilma on niin best.
Milloin sun opinnot jatkuu?🤓
🐅Kanaleike .. 😋 nami tykkään tosi paljon linnunlihasta, minulla oli lounaaksi karjalapaistia ja perunamuusia porkkanalaatikko 🥕 🍛 😋
Kiitos, kiitos, mutta en ole tehnyt tänään paljon mitään 🥺
Kävely, se olisi tehnyt hyvä minullekin ..
Minun opinnot jatkuu 08.01.2020. Organisaation liiketoimintamalli 📖 🤔Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Kanaleike .. 😋 nami tykkään tosi paljon linnunlihasta, minulla oli lounaaksi karjalapaistia ja perunamuusia porkkanalaatikko 🥕 🍛 😋
Kiitos, kiitos, mutta en ole tehnyt tänään paljon mitään 🥺
Kävely, se olisi tehnyt hyvä minullekin ..
Minun opinnot jatkuu 08.01.2020. Organisaation liiketoimintamalli 📖 🤔Noh, kyllä karjalanpaistikin on poikaa😋
Tykkään kans, mutta aika harvoin tulee tehtyä.
Sulla lähestyy saunavuoro ystis.
Hyviä löylyhetkiä🚿🧽
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Noh, kyllä karjalanpaistikin on poikaa😋
Tykkään kans, mutta aika harvoin tulee tehtyä.
Sulla lähestyy saunavuoro ystis.
Hyviä löylyhetkiä🚿🧽
🐅Saunassa käytyy, oli hyvä 🚿 🧽 🤤 🥤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116