Youtube saattaa ehkä vääristää alkorytmeineen mutta pari "vocal coach reaction" videota katsottuani niitä tuputetaan minulle jatkuvalla syötöllä ja aina tietysti sitä samaa Ghost Lovea, melko hyvin katsomiskertoja tosin näyttäisi aina olevan. Onko Nightwish murtanut itsensä lopullisesti itsensä ei-fanien tietoisuuteen kuten jotkut takavuosien supertähdet vai antavatko nuo reaction-videot bändille väliaikaista tekohengitystä? Tavallaanhan nuo kanavat itsekin pysyvät pinnalla Nightwishin ansiosta, eli runsaudensarvi keksitty...
Nightwish suosio hiipumassa vai kiikunkaakun?
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
"Nightwish suosio hiipumassa" sitä osa antifaneista on toivonut viimeisen 15 vuotta
- Anonyymi
Sinähän sen sanoit; mitä katsot, sitä Juutuuba sulle syöttää. Ja jos vielä video vahvistaa oman mielipiteesi, saadaan positive feedback loop aikaan. 1/1000:sta suomalaisesta osaa nimetä Nightwishin. 1/100 heistä osaa nimetä jonkun bändin jäsenen. 1/10 heistä on kuullut termin floorgasm tai tarjagasm.
- Anonyymi
Ei-fanien tietoisuuteen on mahdotonta murtautua minkään artistin. Minulle ei myydä, jos en aidosti pidä. Reactioneilla tuskin kerätään massoittain uusia faneja. Bändin suosion suuntaa on mahdotonta ennakoida kivikovassa kilpailussa.
- Anonyymi
Näin se Kiteeläinen paske tulee tiensä päähän ja massit loppuu Silinteripelleltä kesken. Unohdettu bändi 5 vuoden päästä kokonaan, hahaha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846