Pyysin varattua vanhempaa miestä kahville, mutta "muiden menojen" takia kieltäytyi kolmesti vaikka alunperin oli luvannut lähteä kanssani joskus kahville. Silti edelleen antaa välillä pitkiä katseita kohdatessamme. Miksi hän tekee näin? Päätin ottaa kolmansien "pakkien" jälkeen viileämmän linjan ja yritän toisinaan olla näkemättä häntä. Vaikeaa kuitenkin on koska kaipaan niitä pitkiä ja merkitseviä katseita. Mitä mies oikein haluaa, kun jatkaa tätä.. minulle olisi paljon helpompaa mikäli moikkaisi niinkuin muitakin eikä antaisi katseen lukittua. Jos olen viileä häntä kohtaan, herääkö hänen kiinnostuksena?
Miksi mies jatkaa flirttailua antamiensa pakkien jälkeen?
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907