Tiesittäkö että Juankoskea ollaan edustamassa seuraavissa temppareissa? Vai sanoisiko "edustamassa" 😆😆
Tempparit 2020
5
1172
Vastaukset
- Anonyymi
Teidät pitäisi aidata sinne juankoskelle. Joka saamarin ohjelmaan pitää ängetä.
Tenkanen sano että ootte sisäsiittoisia. - Anonyymi
Mitä ovat tempparit?
- Anonyymi
Juankoski - rahanpesua & erotiikkaa. Opettajain asuntolassa (joskus aikoinaan kutivat ja pesivät siellä) aletaan kuvata tositapahtumiin perustuvaa "Salatut elimet"-sarjaa.
- Anonyymi
Mikä tää juttu rahanpesusta ja erotiikasta on?
Oon asunu täällä 20 vuotta, eikä oo ikinä tullut vastaan tämmöstä.
Taitaa olla puutteellisten ukkojen puheita nämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tää juttu rahanpesusta ja erotiikasta on?
Oon asunu täällä 20 vuotta, eikä oo ikinä tullut vastaan tämmöstä.
Taitaa olla puutteellisten ukkojen puheita nämä.Eekö tuo liene paremminnii ironijjoo ku eehän siellä Ruukilla ennee paljjookkaa maha tapahtuva erotiikkarintamalla. Vuan toesta seol vielä seetenkymmenluvulla! Maksullisija naesijjae taes löötyvä usseita, aennae huhupuhheihen mukkaan. Ee kylläkkää tullunna kopastuva kerttookkaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337