Tätä Raamatun totuutta eivät teuvot pysty tyhjäksi tekemään! Hallelujaa!
”Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.”
1 Joh 1:7
”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”
Heb 9:14
JEESUKSEN VERI PUHDISTAA!
20
104
Vastaukset
- Anonyymi
”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”
1 Kor 1:21 - Anonyymi
Vuosi 2020 alkoi raamattupalstalla yhtä verisesti, kuin sotavuosi 1940 Raatteella.
- Anonyymi
Kokeilin pestä lakanat pesupulverin sijasta verellä. Ei tuo oikein toiminut.
Raamatusta löytää totuutta vain asettelemalla sen kirjaimet uuteen järjestykseen.- Anonyymi
Helpompi on heittää koko tarinakokoelma saunanpesään, ja kirjoittaa kokonaan uusi kirja.
- Anonyymi
Hyvä! Perkele kätyreineen ei voi sietää pelastusta Jeesuksen veressä, mutta meille se on ihana asia!
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
”ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.”
- Anonyymi
Niin tekeekin, ja siksi kolminkertainen Hallelujaaaaa....
- Anonyymi
Se on just noin.
- Anonyymi
Tuo veressä rypeminen on kuin kannibalismin ja vampirismin yhdistelmä.
- Anonyymi
Edustat ortodoksista pakanuutta.
- Anonyymi
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”
- Anonyymi
Onko tommoinen sepustus mielestäsi ihan niinkun tervettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tommoinen sepustus mielestäsi ihan niinkun tervettä.
Tyyppi jonka kirjoitukset ovat pelkkää verellä lutraamista, tuskin pystyy arvioimaan omaa tai kenenkään muunkaan terveydentilaa.
Minkä Jumala on viisaudessaan säätänyt ihmisten pelastamiseksi, sitä ei pieni, mitätön ihminen voi horjuttaa tai muuttaa.
- Anonyymi
Pieni ja mitätön tepu luulee voivansa.
Jeesuksen veri ei puhdista ketään, koska kuolema oli symbolinen ja siinä ihminen sovitti itsensä. Se puhdistaa vain jos teette saman perässä, uhraatte eli luovutte itsestänne.
- Anonyymi
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
- Anonyymi
No jo on moneksi. Toimiiko se myöskin sammalsyöppönä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893