Konvehtirasia päivässä

Hei.

Olen 37-vuotia miess ja liikuntaa harrastan hieman. Liikunta koostuu lähinnä kävelystä ja sekin hitaasti / ei pitkiä matkoja.

Olen miettinyt että jos söisin Pandan 300g konvehtirasian jokaisena päivänä kahden viikon ajan niin kuinka paljon painoa tulisi lisää?´

Tuo konvehtirasia tulisi kaiken muun päälle päivässä, eli aamupala, päivällinen ja lounas.

6

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typerä avaus!

• Anonyymi

Mene anorektikko ihannoimaan Thinsinspiration liikettä!!!

• Anonyymi

Painoa tulee lisää suunnilleen sen konvehtirasian verran päivässä. Parempi laskea arvio yläkanttiin kuin alakanttiin. Yleensähän ihmiset aliarvioivat syömäänsä energian ja yliarvioivat kuluttamansa energian. Eli huomioiden sen, että syöt muutakin, niin 300 g painonlisäys päivässä on realistista.

Kerrottakoon, että olen itse normaalipainoinen/pieni. Olen laihtunut kriisitilanteissa 1 kg/pv ja vyötäröltä lähtenyt 1 cm/pv. Reilussa viikossa menetin yli 10 % painostani. Tilanteen rauhoituttua paino palasi samaa vauhtia kuin lähti. Iso osa oli liene nestettä, eikä syömisissä ollut isoja eroja. Syön sokeroimatonta kasvisruokaa. Ihminen on energiataloudellinen eläin, joka yleensä lihoo helposti. Jokainen päättää itse, mitä suustaan sisään lappaa. Itse en suostu syömään yhtää ainoaa sokeroitua makeista.

• Anonyymi

Olen miettinyt...?!

Miksi ihmeessä valtavia määriä pahaa suklaata, oletko juovuksissa?

• Anonyymi

Olisiko 5kg mahdollista saavuttaa tuossa ajassa?

• Anonyymi

Ajattelin syödä 7 kiloa joulukinkkua vuorokaudessa kolmen viikon ajan. Rasvat ja kamarat syön myös.

Paljonko laihdun, jos juoksen samalla 20 kilometriä päivässä ja juon viisi litraa vettä? Onko harmaasuolatussa kinkussa suolaa liikaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe