Tässä vaiheessa presidentin tulisi ymmärtää, että Raamatulle vieraat uskonnot ovat sotien ja vihamielisyyksien lietsojia?
Miksi presidentti ei esitä vakavaa varoitusta Iranille?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihapuheita ja tappotuomioita olemme kuulleet uutisista uskonnon nimissä. Eivätkö ne täytä vihapuheiden kriteerejä enemmän kuin mikään muu?
Miksi YK ei reagoi? Miksi uskonnolliset kiihkoilijat saavat kylvää vihapuheita ja täyttää niillä rauhaa rakastavien ihmisten elämän? Eikö sivistyneen maailman tulisi yhteisvoimin lopettaa vihaa lietsovat uskonnot maailmasta? Ja eikö Suomen hallituksen ja presidentin tulisi esittää vastalause Iranille, jonka johtajat kiihottavat koko kansaa vihaan. Nuo uskonnolliset fanaatikot huutavat kuolemaa koko sivistyneelle maailmalle.
On aika lopettaa tuo uskonto! - Anonyymi
Iran on iskenyt ohjuksin suomalaisia vastaan. Miten Suomi vastaa?
- Anonyymi
Mitä tekemistä Suomen sotilailla on vieraissa maissa? Vastaus: Ovat siellä laittomasti sotimassa siionistisen maailmaneliitin sotaa rauhaa, ihmisarvoja ja kaikkea hyvää vastaan. Ikuinen häpeä suomen ruskeakilelisille kipapäille!
- Anonyymi
Kyllä. Iskut ovat kohdistuneet koko sivistynyttä maailmaa vastaan.
- Anonyymi
Hyvin sanottu Israelin ja sen käskyläisen, USA:n, toiminnasta. Valitettavasti Suomenkin valtaeliitti on mukana tässä häpeällisessä toiminnassa, joka aikanaan tulee tuhoutumaan omaan mahdottomuuteensa niinkuin kävi valejuutalaisten kehittämälle kommunismillekin.
Onneksi minä olen jo vanha ja ehdin kuolla ennen Suomen lopullista tuhoutumista. Se muuten alkaa tämän vuoden kadosta, mutta siitä toiste...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259