Tein hänelle sen lahjan, mistä olen ideoinut jo yli puolivuotta. Työskennellessäni mietin häntä ja kaikkia niitä kauniita hetkiä hänen kanssaan. Sitä lämpöä...
En voi vain koskaan antaa sitä hänelle. Hän ei voisi ottaa sitä vastaan tai sitten hänen olisi kätkettävä se. Todennäköisesti roskakoriin tai keräykseen menisi.
Toinen osa unelmaani olisi antaa se hänelle ja kysyä mitä hän siinä näkisi. Minkälaisia tunteita ja ajatuksia se hänessä luo. Mitä se hänelle oikeasti merkitsisi?
Ihana alku oli, surullinen loppu. Ehkä tämä "lahja" muistuttaa minua kaikista hyvistä hetkistä. Muistuttaa myös kuinka raastava ja surullinen särkyneen sydämen tarina oli...
Toteutin osan unelmaani...
Anonyymi
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaan tuntuista roikkua jossakin vanhassa haaveessa oikein kieriskellen ja piehtaroiden siinä. Liikaa luettu herttasarjaa, jos kuvittelee moisia. Ehkä on parempi, ettet tiedäkään mitä se toinen ajattelee, pahoin pelkään, että ei ajattele samoin kuin sinä. Ja taas kerran tuli unelmassa turpiin.
- Anonyymi
Mikä on "herttasarja"?
- Anonyymi
AP kirjoitatko naiselle?
- Anonyymi
Onnettaren kaipaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337