Meen syksyllä yläasteelle ja oon aatellu, et voisin alkaa meikkaamaan. Kuinka runsas meikki ois hyvä mun ikäselle? Mitä meikkejä suosittelette? Miten ottaisin asian puheeksi äitini kanssa?
Kiitos kaikille jotka vastaa!
Meikkaaminen yläasteelle
Anonyymi
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mun äiskä ei antanut lupaa meikata, sit aloitin salaa jääden kiinni. Jonkun ajan kuluttua aloitin aivan avoimesti meikkaamaan, huutoa seurasi, mut en välittänyt. Nyt runsaasti ripsaria, kajalrajauksin huulimaalin kera. Tää aihe voi olla vaikee monelle.
- Anonyymi
Mulla tekee tiukkaa, jot vähän saisi rajauksia tehdä. Äiskä porkkaa käsilaukkuni, ettei löytyis meikkejä. Samalla yrittävät holhota tupakat pois, vaikken siitä välitä.
- Anonyymi
Kukahan näitä kirjeitä rustailee?
Yläaste poistui jo toistakymmentä vuotta sitten. Nykyään on alakoulu ja yläkoulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337