Valistan kanssa autoilijoitamme. Ostin Joensuusta E. Hartikaiselta uuden Citroen Jumperin 5v ja ilman kilometrirajaa -takuulla. Kummasti takuu oli loppunut 2000 km kohdalla, kun menin korjauttamaan 17000 km jälkeen laitattamaan ratin suoraan. Sain 200e laskun kouraan nelipyöräsuuntauksesta ja ratti on edelleen vinossa pari senttiä tien kaltevuudesta riippumatta.
Olen pyytänyt Hartikaisen huollosta ja Citroen myyjältä takuunrajoituslistaa. Ei ole kuulunut.
Onnea autokaupoille. Muistakaa lotota!
Citroen takuu?
Anonyymi
1
254
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu ongelma, kolmeen aitoon olen vaihdattanut raidetangon päät ja aina ollut ratti vinossa ja viimeksi hondassa oikein reippaastikin, kerran käytin autoa korjaamolla raidetangon päiden jälkeen kun oli ratti vinossa, suuntasivat kuulemma pyörät uudelleen ja aikoivat oikaista ratin, maksoin ja menin autolle niin sama juttu, hieman oli suoristunut mutta ei lähellekään kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299