Mitä sillä on väliä vaikka Miina kokisikin olevansa Manu.
Hohhoijaa.
Palstan tekopyhyys
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä silläkään on väliä, mitä joku nimimerkki kuvittelee joidenkin nimimerkkien olevan partojensa takana.
Trollit ne teille täällä kirjoittelee, itseään huvittavat, teitä vedättävät minne tahtovat.- Anonyymi
Mä oon niin lihava, että kukaan ei jaksa edes vedättää mua. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon niin lihava, että kukaan ei jaksa edes vedättää mua. :(
Ihme show'ta täällä joidenkin nimimerkkien ympärillä aina kun tulee käytyä ja poistuttua saman tien raikkaampaan ilmaan.
- Anonyymi
palstan miinat on hyvännäköisiä manuina -> keskiverto miestä paremman näköisiä , mikä närästää
- Anonyymi
Tuo on vähän kuin tuntisia kateutta satuolennosta. Tuskin tuosta on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vähän kuin tuntisia kateutta satuolennosta. Tuskin tuosta on kyse.
mua ärsyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua ärsyttää
Oisko palstan ihmiset liian tärkeitä siinä tapauksessa?
Minkä sitä mahtaa geeneilleen. Kun painaa gender swappia ping, onkin nätti setä. :)
https://www.vox.com/2018/2/13/17007380/faceapp-facebook-picture-opposite-sex-gender-man-woman-switch- Anonyymi
Sä olet söpö nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972