Tein sulle aloituksen, ei kelvannut, et ollut kiinostunut.
Rakastin vuosia, nyt se on enää muisto hyvästä rakkaudesta. Tuhat kertaa yhdessä päivässä olisin antanut kaikki viat anteeksi ja vielä suudellut poskiasi, silittänyt suloisia poskiasi,halannut hellästi, kuiskannut hiljaa korvaasi, rakastan sua ikuisesti.
Mutta, hylkäsit minut kuin rotan. Ei riittänyt että saalistit. Halusit vielä nöyryyttää ja viedä viimeisenkin turvapaikan. Nyt olen yksin. Mutta kerännyt taas itseni,ja löytänyt ne sydämen palat jotka rikki musersit ja puhalsit tuulen. Kauan meni niitä etsiä. Kohta on jo viimeinenkin löytynyt. En halua sua enää. Silti salaa vielä hiljaa rakastan, niin syvälle sydämeen kävit,ja kauniiksi itses teit,petollinen nainen.
Rakkauteni oli suurempi kuin sinun petollisuutesi,silti et nähnyt lyhtyä pimeydessä.... menit nuotion viereen. Koska halot ja puu loppuu, loppuu sinulta valo, mutta minun öljyni vuotaa pohjattomuuden kaivosta ja ei lopu koskaan,
Paljon menetit tyttö raukka, niin paljon olisin sulle antanut...
En ikävöi, en kaipaa, suru vain mieltä painaa,oi tyttö pieni, miksi ei hyvä valo kelvannu, vaan pian loppuvan hetken loistehessa itses viettelit ,petollisen valkian tykönä, itses pimeydessä jälleen löydät,ei kukaan sua rakasta enää, hylkäsit rakkauden. 💔
L tytölle, ikuisesti lapsi.
En rakasta sua enää nainen
42
306
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kasvanut aikuiseksi, vaikka niin toivoin, ei kasvanut sydämelliseksi, vaikka niin toivoin, ei kasvanut irti katkeruutensa pauloista, vaikka niin toivoin, ei kasvanut anteeksi antavaiseksi, vaikka niin toivoin, ei kasvanut näkemään muita kuin itsensä, vaikka niin toivoin, näetkö nyt itses, ja itses etsimässä jotakin, mahdatko löytää sitä enää, kerran se tuli tykös puettuna yksinkertaisuuden kaapun halvan miehen päällä, mutta ei kelvannut sinulle, mahdatkohan vielä löytää sen, tuleekohan se vielä tykös tyttö pieni, jonkun uljaan orin muodossa, kerran sen jo hylkäsit. Missä vaellat nyt, mitä etsit, etsitkö sitä, joka jo kerran tuli tykös, ja ei enää. Nyt puhaltavat uudet tuulet, ja ne puhaltavat toiseen maakuntaan. Sytytä nyt valkia pimeyteen, ja hukkaa se, kuin puut ja halot loppuvat, ja ole jälleen pimeydessä, itkussa, riidoissa, hammasten kiristyksissä, katkeruudessa, anteeksi antamattomuudessa, vihassa ja ilman lämmintä valkiaa kylmässä ja pimeässä. Katso uljas ori, hetken sinä lämpiät, mutta katso puita, ne palavat, ja palavat, ja hiljaa valkia sammuu, ja taas tulee pimeys. Haluan että tiedät, minkä hylkäsit.
Hylkäsit iankaikkiseti palavan palon ja rakkaudesta ylitsevuotavaisen valon ja lämmön. Joka kyllä palaa vieläkin, mutta ei enää sinulle sinun luonas, vaan siellä jossa se otetaan vastaan ja iloitaan yhdessä.
L tytölle, ikuisesti lapsi- Anonyymi
L tytölle, joka on ikuisesti lapsi. Fyysisesti ja henkisesti.
- Anonyymi
Joka itsensä ylentää, se alennetaan. Sivusta
- Anonyymi
Joka kristusta rakastaa, tuntee rakkauden. Ja se rakkaus ei sammu. Koska kristus on iankaikkinen. Mutta se rakkaus joka hetken palaa, on lihan himo. Ja se sammuu. Ei tyttö pieni tuntenut lopunto rakkautta rinnasani.
Vaan käänty pois halvasta miehestä. Ja katsoi parempaan päin. Vaan missä kulkee nyt raukka, mahtaneeko vielä löytää rakkauden, jonka jo kerran hylkäsi, kolkuttaako sw kahdesti? Vai löytääkö toisen jota rakastaa? - Anonyymi
Joo ei nyt puhuta uskon asioista vaan luonnollisesta rakkaudesta vertauksien kautta,jotka voi kyllä sekoittaa uskon asioihin, mutta ei ole sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei nyt puhuta uskon asioista vaan luonnollisesta rakkaudesta vertauksien kautta,jotka voi kyllä sekoittaa uskon asioihin, mutta ei ole sitä.
Ei kaikki uljaat oriit kanna rakkautta sydämellään. Siksi puhuin, että mahtaakon vielä löytää,kun kerran jo hylkäsi. Puhe on rakkaudesta koko ajan alusta loppuun. Kyllä lihan himojen valkiassakin hetken lämpiää kunnes valo sammuu ja tulee taas pimiä ja kylmä.
Ei tyttö pienelle kelvannu rakkaus joka palaa ikuisesti ja ei sammu. Jos sen vielä jostakin muualta löytää, olkoot se armo hänelle, jos niin käy, jos se kahdesti kolkuttaa. Avaako hän silloinkaan, malttaako istua paikoilleen ja laskea kulutusta, vai säntääkö taas himojensa perässä ja itkee kerran kylmyyttä, kuin ei koskaan saanut rakkautta kokea, vain miesten hyväksi käyttöä.
- Anonyymi
Nämä tuntuivat sairailta teksteiltä jostakin syystä.
- Anonyymi
Hei. Tyttö. Pedofiili. Joo. Sairasta. Olin lapsi sillon. Kasvoin aikuiseksi. Hän tosin jäi lapseksi. Kaikki ei kehity.
- Anonyymi
Sairasta sinulle. Koska et tiedä ja tunne mitä on rakkaus. Ja kuinka tyhmä ihminen on joka sen hylkää. Sinä tunnet vain sanalaskut:
"Pian se ensihuuma loppuu ja arki tulee vastaan"
Tiedätkö, se ensihuuma ei ole rakkautta vaan lihan himojen tyydyttämistä.
Koska et tunne rakkautta en keskustele enempää sinun kanssa. Etsi toinen avaus. - Anonyymi
Sairasta sinulle. Koska et tiedä ja tunne mitä on rakkaus. Ja kuinka tyhmä ihminen on joka sen hylkää. Sinä tunnet vain sanalaskut:
"Pian se ensihuuma loppuu ja arki tulee vastaan"
Tiedätkö, se ensihuuma ei ole rakkautta vaan lihan himojen tyydyttämistä.
Koska et tunne rakkautta en keskustele enempää sinun kanssa. Etsi toinen avaus. - Anonyymi
Yhden asian kyllä sanon, mietitkö koskaan miksi ihmiset riitelevät, sehän on normaalia? Riidellä välillä, huutaa välillä, tapella välillä, haukkua toisia välillä?
Mikä siinä on normaalia? Normaalia on se, että eivät muutkaa sen enempää rakkautta tunne, koska muutkin elävät näin, se on normaalia.
Mutta rakastaa jotakin, se ei ole normaalia, niin kuin sanoit ,se on sairasta.
- Anonyymi
Outoja kirjoituksia. Jotenkin en usko että tosissaan kirjoitettuja, vaan joku sivullinen haluaa tehdä taas pilaa, mikä jo itsessään sairasta ja sopii hyvin palstan luonteeseen. En kirjoittaisi tällaista hänestä vaikka kirjain voisi täsmätä.
- Anonyymi
Et kirjoittaisi kenestä?
Annoin hänelle koko sydämeni, hän vietteli minut, otti kauniisti sydämeni vastaan, painoi käteensä, puristi, ja hiljaa rikki musersi, ja riittänyt 10 osaa, vaan tuhansiksi paloiksi, puhalsi ne tuuleen ja häipyi pois. Olen niitä murusia kerännyt, mistä milloinkin olen löytänyt, ja nyt kirjoitan siitä täällä.
Ihan sama mitä ajattelet. Tiedän itse totuuden, ja eihän mua ennenkään kukaan ole uskonut, miksi nyt välittäisin, mihin sinä uskot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kirjoittaisi kenestä?
Annoin hänelle koko sydämeni, hän vietteli minut, otti kauniisti sydämeni vastaan, painoi käteensä, puristi, ja hiljaa rikki musersi, ja riittänyt 10 osaa, vaan tuhansiksi paloiksi, puhalsi ne tuuleen ja häipyi pois. Olen niitä murusia kerännyt, mistä milloinkin olen löytänyt, ja nyt kirjoitan siitä täällä.
Ihan sama mitä ajattelet. Tiedän itse totuuden, ja eihän mua ennenkään kukaan ole uskonut, miksi nyt välittäisin, mihin sinä uskot?Olisi sydämeni vain vienyt, vielä vei nuo paikan jonne murheellinen sydän itkien rukouksilla tuli, jos sais anteeks jonkun vian ja puutokset, mutta sydän on kultaa vielä rakkaus palaa, ei sitä saanut sammutettua, tuo häijä kaino ja niin viaton neitonen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi sydämeni vain vienyt, vielä vei nuo paikan jonne murheellinen sydän itkien rukouksilla tuli, jos sais anteeks jonkun vian ja puutokset, mutta sydän on kultaa vielä rakkaus palaa, ei sitä saanut sammutettua, tuo häijä kaino ja niin viaton neitonen..
"tuo häijy, kaino ja niin viaton neitonen.."
Mut ei herra silleen kuitenkaan hyljännyt, et viel antaa rakkauden tuntea, ja viel saan iloita, kuinka suloinen on halu rakastaa. Mutta ei naisille kelpaa. Köyhä ja yksinkertainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kirjoittaisi kenestä?
Ihan sama mitä ajattelet. Tiedän itse totuuden, ja eihän mua ennenkään kukaan ole uskonut, miksi nyt välittäisin, mihin sinä uskot?En tiedä, palstalla näkee kaikenlaista, joten voihan tänne toki kirjoitella, mutta ei kannata odottaa että niitä kukaan kovin vakavissaan ottaa.
Otan silti osaa suruun jos se aitoa on. Rakkauden ja menetyksen tunne on todella raskas ja siitä toipuminen voi viedä aikaa silloin kun se sattuu omalle kohdalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, palstalla näkee kaikenlaista, joten voihan tänne toki kirjoitella, mutta ei kannata odottaa että niitä kukaan kovin vakavissaan ottaa.
Otan silti osaa suruun jos se aitoa on. Rakkauden ja menetyksen tunne on todella raskas ja siitä toipuminen voi viedä aikaa silloin kun se sattuu omalle kohdalle.Kiitos. "Kukaan"
En haluakkaan että "kukaan" vaan hän. Hän tunnistaa itsensä, jos lukee nämä, ja ottaa vakavasti. Ei kenenkään muun tarvikkaa, ei vois vähempää kiinostaakaa.
L tyttö/nainen, toivottavasti löydät jostain paremman rakkauden ja vilpittömän sydämen.... vilpitömän rakkauden... paremman kuin mitä mulla oli antaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. "Kukaan"
En haluakkaan että "kukaan" vaan hän. Hän tunnistaa itsensä, jos lukee nämä, ja ottaa vakavasti. Ei kenenkään muun tarvikkaa, ei vois vähempää kiinostaakaa.
L tyttö/nainen, toivottavasti löydät jostain paremman rakkauden ja vilpittömän sydämen.... vilpitömän rakkauden... paremman kuin mitä mulla oli antaa...Ja mistä tunnistaa, kukaan muu kuin minä ei puhu näin "sekoja"
Olkoon se L tyttö/nainen sinulle niin, en usko että kukaan myöskään yhtä vilpittömästi sinua rakastaa... se sekous oli hinta siitä rakkaudesta.... loputtomasta rakkaudesta..... toivon että muistat ikuisesti... loputtomasta rakkaudesta..... hyvästi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä tunnistaa, kukaan muu kuin minä ei puhu näin "sekoja"
Olkoon se L tyttö/nainen sinulle niin, en usko että kukaan myöskään yhtä vilpittömästi sinua rakastaa... se sekous oli hinta siitä rakkaudesta.... loputtomasta rakkaudesta..... toivon että muistat ikuisesti... loputtomasta rakkaudesta..... hyvästi!LR
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LR
hyvästi LR
Minun nimimerkkiä ei tarvitse kirjoittaa, uskon että viimeistään tästä tunnistat, en silloinkaan halunnut kertoa nimeäni.
- Anonyymi
Outoo lukee tälleen jälkeenpäin pakko kommentoida koska haluan palata tutkimaan mitä mun päässä liikkui ennen. Ettei tarvitse etsiä kaukaa.
- Anonyymi
Mutta jatkoa voitte tulla lukemaan lestaadiolaispalstalta lestaadiolaisuus>lestaadiolaisuus>tuliko uusia oppeja jhällivaarast. Parempaan suuntaan ei mitä ilmeisemmin SIIS olla mentykään mutta tärkeintä ON että mieli hymyilee.
- Anonyymi
Et sä sen takia "pakko kommentoinut" tätä,
vaan loukatakses jotakuta toista.
- Anonyymi
Aikoinaan sanoin nykyiselle vaimolleni ,et rakastan sinua ,, ei tartte erikseen kysyä ,ilmoitan sitten kun en enää ! Mennyt jo avioliitos 49,5 vuotta, ei ole tarvinnut sanoa viel muuta , toimii edelleen , ikävä kuunnella monen erilaisia tarinoita, kaik ei mene tasan elämässä.
- Anonyymi
Minä mietin vain lähinnä että mistähän pohjattomuuden kaivosta minä puhuin syvyyden kaivo se ei ainakaan ole. Ehkä oli yksinkertainen ajatus että elämän veden kaivo jossa ei vain pohjaa ole koska Kristuksen rakkaus on loputtoman syvä.
Mutta minua siis kiinnostaa lähinnä jumalansana ja se että pääsenkö taivaaseen. Nainenkin voi kiinnostaa. Ehkä se on enemmän että jos halua rakastaa kuin että olisi pakko rakastaa. Koska ei rakkaus ole itsessään sellainen että se vaatii. Ei saa vaadi kohdetta ehkä se enemmänkin kysyy haluaisko kukaan että minä rakastan sinua ehkä taivaan jumala sekin kysyy joskus onko vielä joitakin katuvia ja murheellisia ja särjetyitä sydämiä jotka tahtoo tulla elämän vetten lähteelle ja virtain varsille mutta ei se vaadi sillensä jos joku tahtoo helvettiin mennä niin siinäpä hän menee ei jumala vaatimalla vaadi kääntymään ei myös rakkaus silleen vaadi jos se ei kohdetta löydä ketä se sais rakastaa niin sitten se on yksin mutta koska se on hyvä tunne itsessään niin ei se pahaa tee siksi yksinäinen rakkaus ei menetä mitään koska ei rakkaus eli hyvyys itsessään menetä vaan se menettä joka ei sitä tahdo vastaan ottaa. Kyllä sillä joka tahtoo rakastaa tulee murhe niistä jotka eivät ota hänen rakkauttaan vastaan mutta kun murhe menee pois niin ei rakkaus soimaa ei se vaadi ei se kerskaa ei se etsi omaansa ei see pahaa yhdellekään ei myös sille joka sitä kantaa mutta se on kätkössä sydämessä jos se vielä tarpeen tulee joskus koska ei pieni lapsi ymmärrä ettei voi rakastaa ennen kuin on solmittu avioliitto siihen asti rakkaus tulee kätkeä sydämeen koska rakkaus on tuli mikä polttaa jos otat sen tulen esiin ennen avioliittoa niin siinä helposti polttaa itsensä mutta koska sitten murhe eli palopäivät menee ohitse ja haavat paranee niin nyt se rakkaus on sydämessä se tuli kätkettynä sinne sydämeen ei siellä tee pahaa kenellekään ei sillekkään joka sitä kantaa jos se vaan ymmärtää ettei tulella tule leikkiä siinä polttaa helposti näppinsä tuli ei ole lapsille tarkoitettu se on tarkoitettu avioliittoon silloin voi ottaa tulen esiin kun avioliitto on solmittu sitä ennen pidä tuli rinnassas povessas piilossa älä ota sitä esiin älä anna sen palaa ennen kuin tulee sen aika.
Mutta Herra Jeesus otti tulen esiin jo ennen avioliittoa ennen Pyhää seurakuntaa ja Hän toivoi että mahdollisimman moni olis ottanut sen tulen vastaan ja nyt Hänen sydämensä on särjetty kaikista niistä jotka eivät ottaneet Häntä vastaan koska he hylkäsivät Hänen rakkautensa taivaan Isä pitää tottelemattomista lapsista Isällisen murheen mutta jossakin vaiheessa murhepäivät päättyy ja silloin taivaan Isän rakkaus ei enään kolkuta niitten perään joiden perään se kerran huusi silloin tuo ihminen joka katsoi kristillisyyden ylön hän jää yksi ilman taivaallista rakkautta Kristuksessa ja silloin ainut joka menetti on se ihminen joka hylkäsi Kristuksen koska Kristus pitää kyllä taivaassa ilon niistä syntisistä jotka ottivat Hänen rakkautensa vastaan silloin on ilo taivaassa ei ole sydän suruja taivaan Isällä vaan lakkaamaton ilo syntisistä jotka parannukseen kääntyivät.
Niin näkyy siis että luonnollinen sydän suru se puhuu myöskin taivaallisen vanhimman surusta jota Hän kantaa tottelemattomien lastensa edestä jotka Hylkäväät Hänen tiensä ja rakkautensa Hän murehtii heistä mutta murhe päivät lakkaavat kerran ja silloin Herra iloitsee niistä jotka ottivat hänet ilolla ja riemulla vastaan niistä on ilo taivaassa yhdestä syntisestä joka parannukseen kääntyi. - Anonyymi
Olkaa yksin onko niin vaikeaa? outoa miksi pitää olla parisuhteessa,onko jokin päävika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä mietin vain lähinnä että mistähän pohjattomuuden kaivosta minä puhuin syvyyden kaivo se ei ainakaan ole. Ehkä oli yksinkertainen ajatus että elämän veden kaivo jossa ei vain pohjaa ole koska Kristuksen rakkaus on loputtoman syvä.
Mutta minua siis kiinnostaa lähinnä jumalansana ja se että pääsenkö taivaaseen. Nainenkin voi kiinnostaa. Ehkä se on enemmän että jos halua rakastaa kuin että olisi pakko rakastaa. Koska ei rakkaus ole itsessään sellainen että se vaatii. Ei saa vaadi kohdetta ehkä se enemmänkin kysyy haluaisko kukaan että minä rakastan sinua ehkä taivaan jumala sekin kysyy joskus onko vielä joitakin katuvia ja murheellisia ja särjetyitä sydämiä jotka tahtoo tulla elämän vetten lähteelle ja virtain varsille mutta ei se vaadi sillensä jos joku tahtoo helvettiin mennä niin siinäpä hän menee ei jumala vaatimalla vaadi kääntymään ei myös rakkaus silleen vaadi jos se ei kohdetta löydä ketä se sais rakastaa niin sitten se on yksin mutta koska se on hyvä tunne itsessään niin ei se pahaa tee siksi yksinäinen rakkaus ei menetä mitään koska ei rakkaus eli hyvyys itsessään menetä vaan se menettä joka ei sitä tahdo vastaan ottaa. Kyllä sillä joka tahtoo rakastaa tulee murhe niistä jotka eivät ota hänen rakkauttaan vastaan mutta kun murhe menee pois niin ei rakkaus soimaa ei se vaadi ei se kerskaa ei se etsi omaansa ei see pahaa yhdellekään ei myös sille joka sitä kantaa mutta se on kätkössä sydämessä jos se vielä tarpeen tulee joskus koska ei pieni lapsi ymmärrä ettei voi rakastaa ennen kuin on solmittu avioliitto siihen asti rakkaus tulee kätkeä sydämeen koska rakkaus on tuli mikä polttaa jos otat sen tulen esiin ennen avioliittoa niin siinä helposti polttaa itsensä mutta koska sitten murhe eli palopäivät menee ohitse ja haavat paranee niin nyt se rakkaus on sydämessä se tuli kätkettynä sinne sydämeen ei siellä tee pahaa kenellekään ei sillekkään joka sitä kantaa jos se vaan ymmärtää ettei tulella tule leikkiä siinä polttaa helposti näppinsä tuli ei ole lapsille tarkoitettu se on tarkoitettu avioliittoon silloin voi ottaa tulen esiin kun avioliitto on solmittu sitä ennen pidä tuli rinnassas povessas piilossa älä ota sitä esiin älä anna sen palaa ennen kuin tulee sen aika.
Mutta Herra Jeesus otti tulen esiin jo ennen avioliittoa ennen Pyhää seurakuntaa ja Hän toivoi että mahdollisimman moni olis ottanut sen tulen vastaan ja nyt Hänen sydämensä on särjetty kaikista niistä jotka eivät ottaneet Häntä vastaan koska he hylkäsivät Hänen rakkautensa taivaan Isä pitää tottelemattomista lapsista Isällisen murheen mutta jossakin vaiheessa murhepäivät päättyy ja silloin taivaan Isän rakkaus ei enään kolkuta niitten perään joiden perään se kerran huusi silloin tuo ihminen joka katsoi kristillisyyden ylön hän jää yksi ilman taivaallista rakkautta Kristuksessa ja silloin ainut joka menetti on se ihminen joka hylkäsi Kristuksen koska Kristus pitää kyllä taivaassa ilon niistä syntisistä jotka ottivat Hänen rakkautensa vastaan silloin on ilo taivaassa ei ole sydän suruja taivaan Isällä vaan lakkaamaton ilo syntisistä jotka parannukseen kääntyivät.
Niin näkyy siis että luonnollinen sydän suru se puhuu myöskin taivaallisen vanhimman surusta jota Hän kantaa tottelemattomien lastensa edestä jotka Hylkäväät Hänen tiensä ja rakkautensa Hän murehtii heistä mutta murhe päivät lakkaavat kerran ja silloin Herra iloitsee niistä jotka ottivat hänet ilolla ja riemulla vastaan niistä on ilo taivaassa yhdestä syntisestä joka parannukseen kääntyi.Pääseekö taivaaseen jos on tehnyt jollekin väärin, eikä vaivaudu edes selvittämään asiaa?
Jos tietää loukkaavansa ja siltikin aina vaan uudelleen ja uudelleen loukkaa ja loukkaa toista.
Tietäen toisen olevan pulassa, luovuttamassa ja jättää siltikin auttamatta.
Onko väliä kuin omalla sydämellä, ja että oma murhe menee ohitse, ei väliä toisen sydämellä
ja murheella. Ei vaikka tietää miltä tuntuu kun tekee samoin kun joku joku teki itselleen.
Onko siinä tehnyt parannuksen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö taivaaseen jos on tehnyt jollekin väärin, eikä vaivaudu edes selvittämään asiaa?
Jos tietää loukkaavansa ja siltikin aina vaan uudelleen ja uudelleen loukkaa ja loukkaa toista.
Tietäen toisen olevan pulassa, luovuttamassa ja jättää siltikin auttamatta.
Onko väliä kuin omalla sydämellä, ja että oma murhe menee ohitse, ei väliä toisen sydämellä
ja murheella. Ei vaikka tietää miltä tuntuu kun tekee samoin kun joku joku teki itselleen.
Onko siinä tehnyt parannuksen?Nainenhan siis tekee huorin ihan perusluonteeltaan etten nyt siitä olisi huolissaan etteikö olisi pariutunut jonkun toisen kanssa ainoastaan miehen sydän on uskollinen joten ei jatketa TÄSTÄ aiheesta enempää.
Siis yleensä jos rakkaus on molemmin puolista niin ne menee >yhteen<-- me ei menty minä rakastin hän katsoi sen ylön ei ylönkatsoja voi pahoin kuin vasta helvetissä nyt en ihan ymmärrä kysymystä jos hän olis voinut pahoin niin olisi ottanut rakkauden vastaan. Jos minä sanon jollekin minä rakastan sinua ja hän vastaa ei kiinnosta niin mikäs särkijä minä sen jälkeen olen kun annan asian olla ja neuvon katsomaan seuraavaa miestä?
Ehkäpä seuraava mies antaa parempaa rakkautta jos palava rakkaus on yhtäkuin ei kiinnosta niin minun on silloin vaikea auttaa sen enempää eipä Kristuskaan auta niitä jotka vastaavat että ei kiinnosta mutta Jeesus ilmaantuu niille jotka ottavat Hänet ilolla ja riemulla vastaan särjetyille ja köyhille sydämille niille Jeesus ilmaantuu uskossa* katso se on Jumalan lahja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainenhan siis tekee huorin ihan perusluonteeltaan etten nyt siitä olisi huolissaan etteikö olisi pariutunut jonkun toisen kanssa ainoastaan miehen sydän on uskollinen joten ei jatketa TÄSTÄ aiheesta enempää.
Siis yleensä jos rakkaus on molemmin puolista niin ne menee >yhteen<-- me ei menty minä rakastin hän katsoi sen ylön ei ylönkatsoja voi pahoin kuin vasta helvetissä nyt en ihan ymmärrä kysymystä jos hän olis voinut pahoin niin olisi ottanut rakkauden vastaan. Jos minä sanon jollekin minä rakastan sinua ja hän vastaa ei kiinnosta niin mikäs särkijä minä sen jälkeen olen kun annan asian olla ja neuvon katsomaan seuraavaa miestä?
Ehkäpä seuraava mies antaa parempaa rakkautta jos palava rakkaus on yhtäkuin ei kiinnosta niin minun on silloin vaikea auttaa sen enempää eipä Kristuskaan auta niitä jotka vastaavat että ei kiinnosta mutta Jeesus ilmaantuu niille jotka ottavat Hänet ilolla ja riemulla vastaan särjetyille ja köyhille sydämille niille Jeesus ilmaantuu uskossa* katso se on Jumalan lahja.Jos te naiset ette tajua että Jeesus asuu minussa niin te ette sitten tajua jos te ette ota minua ilolla ja riemulla vastaan niin Jeesus hylkää sen naisen ja etsii seuraavaa tai on yksin minun kanssani viettää ehtoollista meillä on hyvä olla kahdestaankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainenhan siis tekee huorin ihan perusluonteeltaan etten nyt siitä olisi huolissaan etteikö olisi pariutunut jonkun toisen kanssa ainoastaan miehen sydän on uskollinen joten ei jatketa TÄSTÄ aiheesta enempää.
Ehkäpä seuraava mies antaa parempaa rakkautta jos palava rakkaus on yhtäkuin ei kiinnosta niin minun on silloin vaikea auttaa sen enempää eipä Kristuskaan auta niitä jotka vastaavat että ei kiinnosta mutta Jeesus ilmaantuu niille jotka ottavat Hänet ilolla ja riemulla vastaan särjetyille ja köyhille sydämille niille Jeesus ilmaantuu uskossa* katso se on Jumalan lahja.Tässä kyllä oli kyse pääseekö mies taivaaseen.
Sä hyvin vähättelevästi suhtaudut siihen mitä itse teit jollekin toiselle. Mut kun ei kiinosta kun omat tunteet ja oma sydän, ja minäminäminäite. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos te naiset ette tajua että Jeesus asuu minussa niin te ette sitten tajua jos te ette ota minua ilolla ja riemulla vastaan niin Jeesus hylkää sen naisen ja etsii seuraavaa tai on yksin minun kanssani viettää ehtoollista meillä on hyvä olla kahdestaankin
Mietipä mitä itse teit?
En puhu vuosien takaisista asioista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä mitä itse teit?
En puhu vuosien takaisista asioista!Kerroin että hän on huora rakkaudesta koska Jeesus itki minun sydämessäni hänen puolestaan sanoinko pahastikin väärin? Rakkaudesta sen sanoin koska halusin että tekee parannuksen niin pääsee taivaaseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin että hän on huora rakkaudesta koska Jeesus itki minun sydämessäni hänen puolestaan sanoinko pahastikin väärin? Rakkaudesta sen sanoin koska halusin että tekee parannuksen niin pääsee taivaaseen
Muutenkin yksi loukkaus päivässä pitää loukkauskiven* mielessä
*se on Jeesus se loukkauskivi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä mitä itse teit?
En puhu vuosien takaisista asioista!Mutta kerro ihmeessä niin ei tarvitse arvuutella? Jos rakkaus on syntiä niin sitten olen syntinen ja pyydän anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin että hän on huora rakkaudesta koska Jeesus itki minun sydämessäni hänen puolestaan sanoinko pahastikin väärin? Rakkaudesta sen sanoin koska halusin että tekee parannuksen niin pääsee taivaaseen
Taisit sanoo sen jollekin ihan toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis en ihan huoraksi sanonut rakkaimpaani mutta sanoin että huorahtavat vaatteet sinulla on kun sääret näkyivät ja perse oli tiukkana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska minä sanoin hänelle että sinä olet viettelijä koska hän siis vietteli minua sitä en sanonut ketä viettelee ja sanoin että apostoli sanoo että viettelijä ja vietelty saavat saman tuomion niin minä ajattelin koska minä lankean kohta varmaan illalla itsetyydytyksen syntiin niin hän joutuu myös tuomituksi en ainoastaan minä siis jos niin olisi käynyt niin siksi sanoin että saavat saman tuomion oli se runkkari sitten kuka tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska minä sanoin hänelle että sinä olet viettelijä koska hän siis vietteli minua sitä en sanonut ketä viettelee ja sanoin että apostoli sanoo että viettelijä ja vietelty saavat saman tuomion niin minä ajattelin koska minä lankean kohta varmaan illalla itsetyydytyksen syntiin niin hän joutuu myös tuomituksi en ainoastaan minä siis jos niin olisi käynyt niin siksi sanoin että saavat saman tuomion oli se runkkari sitten kuka tahansa
Mutta en runkkaamisesta sille puhunut mitään ainoastaan siitä mitä apostoli sanoo mutta hän suuttui siitä eikä puhunut mitään enään koskaan
- Anonyymi
Viha viha Pyhää Henkeä kohtaan senon myös sillä sukulais saarnaajalla kun sen sukulainen on Helsingin saarnaaja yhdessä seurakunnassa ESIKOISLESTAA-dio-LAI SISSA Niin se saarnaa hyvin kuivaa saarnaa juuri koskaan Pyhälllä hengellä koska viha Henkeä kohtaan koko suvulla
- Anonyymi
Tahalleen häröily viesti ei tuossakaan henkeä ollut
- Anonyymi
Kun sanoin ikuisesti lapsi niin rehellisesti sanottuna ei mitään hajua missä aineissa sen sanoin eli mitä pään sisällä liikkui en osaa tarkemmin avata kun en tiedä eli muista
- Anonyymi
Ainakin Jeesus on lapsi jos ei kukaan muu Jeesus kun se ei langennut lapsen uskosta koskaan kun se ei tehnyt syntiä niin se nousi ylös taivaaseen lapsena siis lapsen uskossa Jeesus ei tarvinnut uudis kastajia kastajia kun se ei langennut silti se pyysi kastaa itseänsä se on outoa miksi pyhä pyytää kastaa itsensä joka on jo kastettu ja elänyt ilman syntiä eli lankeemusta? Sitä voipi kuolleen uskon tunnustajat nyt miettiä hetken aikaa rauhassa jotka tahtoisitte kieltää sen kun jo kastettu anoo syntejänsä uudestaan anteeksi kasteella kätten päälle panemisen kautta tosin ilman fyysistä vettä mutta se vesi on Hengellinen kun he sanovat kuinka jo kastettu tarvitsee kastaa uudestaan mutta katsokaa Jeesusta te kirjanoppineet miksipäs Pyhä ja synnitön menee vielä kasteelle joka jo on taivaassa kastettu Pyhällä Hengellä ja tulella siinäpähän teille tutkittavaa te rakkahimmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007