Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai
pitäisikö minun olla nationalisti?
Istuin äsken katolla. Täällä missä minä asun on paljon tasakattosia taloja
ja ne on niin kuin kattoterasseja. Istuin siellä ja otin pari kaljaa ja kuuntelin
Autojen ja moottoripyörien ääntä ja lintujen laulua ja ajattelin, että
ihminen tulee toimeen aika vähällä. Mitä ihminen oikeastaan tarvii ?
Se tarvii shortsit ja T-paidan ja sandaalit ja vähän olutta karkeasti näin.
Minä olen eläkkeellä ja minulle ei maksa kela eikä valtio mitään. Minulla
on omaisuutta jonkin verran suomessa ja sen arvon takaa minulle
Euroopan unioni. Sillä kysyntä määrää myös hinnan. Valtio vain varastaa
minun eläkkeestä ja muista omaisuuksista, joten se on minulle viholllinen?
Onko ainoastaan niin, että rikkaat ihmiset ei voi olla nationalisteja tai
isänmaallisia? Onko kysymys sitten itsetunnosta vai mistä, koska minulla
on lapsia ja naisia ihan riittämiin eli tarviiko persu paremminkin psykiatria
tai psykologia siihen isänmaallisuus ongelmaan ja nationalismiin?
Jos puhutaan kuluista, niin koska verot on pienentyneet suomessa?
Verot ei voi koskaan pienetyä samalla järjestelmällä/yhteiskuntarakenteella,
koska talous perustuu aina inflaatioon, eli kuluttajahintojen nousuun joka
on määritely noin 2%.
Voisiko joku kertoa minulle yhdenkin asian, miksi minun pitää olla nationalisti?
Voisiko joku kertoa minulle, miksi sinä olet isänmaallinen ja nationalisti ja
jopa rasisti tai miksi sinun pitää vihata toista ihmistä tai muuta, kuin pahaa?
Minulle siitä asiasta ei ole mitään hyötyä, korkeintaan saan pahan mielen siitä.
Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nationalismi sen yltiömuodossa on kansan syöpä, joka on tyhmimpiin jo levinnyt ympäri Eurooppaa. Nämä tyhmimmät eivät erota synnyinmaastaan pitäviä ja kiihkoilijoita toisistaan, heidän mielestään voit olla vain jompikumpi. Umpimielet luulevat, että juuri meidän maamme on kaikkein paras, eivätkä ymmärrä, että monikin ulkomaalainen pitää enemmänkin mielenvikaisena suossa rypemistä ja pakkosaunomista. Kansallisuus on pelkkää propagandaa ja senhän on tiedetty uppovan umpimieliin jo hyvin kauan.
- Anonyymi
Äärivasemmistolaisen vätyksen vihamielistä kiukuttelua. Miksi hyvät asiat on pitänyt vääntää ja kääntää pahoiksi? Täysin älyvapaata, mutta odotettua. Teikäläiset on sellasta pohjasakkaa, että vain jätehuollolta löytyy ratkaisut.
- Anonyymi
Miksi joku kääntyisi kotimaataan vastaan, tukemaan ulkomaisia markkina yms. voimia? Ainahan on vedetty kotiinpäin, oma kansa ensin. eu-palvojat ovat juuri sellaisia takinkääntäjiä, jotka arvostaa ei-kotimaisia arvoja ja asioita ja ovat valmiita uhraamaan oman maansa hyvinvoinnin ulkomaisen hyvinvoinnin eduksi. Ja näinhän on käynyt. eu:lla on valtaa ja rahaa, mutta jäsenmailla alaisuus ja velkaa.
- Anonyymi
EU:lla on vain se valta, minkä jäsenmaat ovat sen elimille peruskirjassa antaneet. Ja elimissä onvin jäsenmaiden edustajia.
Ilman jäsenmaiden suostumusta EU ei päätä mistään.
Ei tullut yhtään perustelua miksi olet nationalisti tai miksi minun
pitäisi olla isänmaallinen ja nationalisti.Isänmaallinen ja nationalisti on valmis tappamaan ja murhaamaan toisia
tuntemattomia ihmisiä. Esim ampuu alas lentokoneita. Eihän monellakaan
ole mitään perusteita siihen isänmaallisuuteen, kuin viha ja pahuus ja oman
ekon kohottaminen.
Kerro peruste?
Eli perusteet on kaikki ei aineellisia perusteita ja laadultaan mielenterveyteen
liittyviä.Eurofighter kirjoitti:
Isänmaallinen ja nationalisti on valmis tappamaan ja murhaamaan toisia
tuntemattomia ihmisiä. Esim ampuu alas lentokoneita. Eihän monellakaan
ole mitään perusteita siihen isänmaallisuuteen, kuin viha ja pahuus ja oman
ekon kohottaminen.
Kerro peruste?
Eli perusteet on kaikki ei aineellisia perusteita ja laadultaan mielenterveyteen
liittyviä.Jos sinulla "eurohävittäjä" on asiat tolallaan ja olet eläkeläinen, OLETAN , että vanhuus- tai työeläke, NIIN EU:lla EI OLE SIIHEN HYVINVOINTIISI OSAA EIKÄ ARPAA, Mutta nuoremmilla on tämä eu edessä ja pian on Suomessa eläkeikä 70 ja se NOUSEE joka kuukausi, ranskassa se korotus on meneillään, Olemme menossa siihen, että työtä tehdään 75-vuotiaaksi, että valtion rahat riittää afriikkalaisten suurperheiden elättämiseen. EU-pösilölle tiedoksi, eu-parlamentti kielsi tänään maan lippujen=kansallistunnusten käytön parlamentissa . Vielä tovin tuossa läävässä oleva Britti edustaja Nigel Farage sanoi, EU-parlamentin edustajilta on juuri poistettu heidän paikoiltaan valtioiden liput, joita he ovat ovat siellä olleet edustamassa.Hän sanoi myös, "Kiitos Jumalan , että olemme lähdössä," Joko eu-populistille vihdoinkin kirkastuu, tämä on askel askeleelta lähempänä liittovaltiota. KAIKKI MUUT Suomalaismepit poistivat SUOMENLIPUN pöydältään, mutta YKSIKÄÄN PERUSSUOMALAINEN EI SITÄ TEHNYT, seurataan ,mitkä on sangtiot......... Kun nyt siellä tasakatolla sitä kaljaasi nirot, ja olet ilmeisesti jo varhaisessa aikuisiässä, niin nauti olotilastasi jonka ITSENÄISEN SUOMEN KANTA-ASUKKAT OVAT POHJUSTANEET niin ja ottaa sitä nyt sen verran että , alkaa tuo järkikin pelamaan kuten aikuisilla pruukaakin tehdä.
- Anonyymi
No ensinnäkin jos olet jo 60:n ja "kuoleman" välillä niin sulla ei liene enää mitään ihmeellistä saavutettavaa ja niin kuin edelläkin todettiin niin ihan sama vaikka olisit kuinka EU-kiihkoilija niin eivät ne EU-määräykset/direktiivit/lait jne. sinun elämääsi enää kerkiä heiluttamaan suuntaan tai toiseen.
MUTTA jos on tilanteessa että elämä on vielä edessä NIIN voisi aloittaa vaikka miettimällä ensin hieman pienempiä kuvioita kuten vaikka ihan omaa yksityistä elämää. Haluatko esim itse päättää omista asioistasi vai sopiiko sulle se että naapurisi päättää ja määrää mitä sun kotona/tontilla tehdään? Samoin vaikkapa taloyhtiöiden osalta en ole koskaan kuullut että naapuritaloyhtiö määräisi toisten asioista!
Entäpä kesämökilläsi, haluatko että kunta/naapuri päättää mitä mökilläsi saat tehdä? Entäs kun pohjois suomessa valitetaan että kaikki päätökset tehdään Helsinkikeskeisesti eikä paikallisia asukkaita kuunnella riittävästi?
On se KUMMALLINEN juttu kun varmaan KAIKKI suomalaiset puolustavat omaa määräämisoikeuttaan omaan omaisuuteensa MUTTA kun pitäisi puolustaa yhteisiä kansallisia oikeuksia niin jostain kumman syystä tämä ei sitten enää olekaan niin tärkeää --> MIKSI tässä kohtaa olemme antamassa päätösvaltaa omista asioistamme muille - EN YMMÄRRÄ!
Mitäs luulet että pienten kansallisvaltioiden omalle itsemääräämisoikeudelle käy kun EU:n liittovaltiokehitystä viedään eteenpäin? Jokainen sen käsittää että tämän seurauksena EU:n "reuna-alueilla" tulee olemaan sama kohtalo kuin Suomessa on maaseudulla tänä päivänä!Hyvin johdateltu, mutta ei tämä varhaisen keski-iän ylittänyt "tasakaton tallaaja" joka kaksinkäsin vetää kaljaa kitusiinsa ja on jo " juonut" aivona , joten mitään ei yläpää enään tuota, aivopesun saanut papu on tasapainon vuoksi yläpäässä. Eurofigterillä pää on ainoastaan syömistä ja juomista varten. "ajatukset" muodostetaan haaruksissa hormooneilla. Tässä on nyt lyhyesti kuvattuna ISÄNMAAN VIHAAJA , vihervasuri ja melooni, uuden euvostoliiton rakentaja. vanhan kupeeseen ,samoista palikoista. Mikä tähän ihmisen johtaa, kaiken hyvän täältä saaneena , ja kaiken hyvän vastaanottaneena, alkaa yht`äkkiä vihaamaan sitä mikä on hyvinvoinnin luonut, tästä syystä "hävittäjä" nyt pystyy kaksinkäsin papuaan tasakatolla kastelemaan. Melonille mainittakoon, Moskovan ja Pietarin välille tulevan luotijunan, on SUOMEN toiveena jatkettavan Helsinkiin, Suomi on halukas ja ehdottanut ko. yhteyttä. Siis Moskova-Helsinki rapiat VIISI tuntia. Meloneille ilmoitettakoon, että TÄSSÄ EI TULLA KÄYTTÄMÄÄN SENTTIÄKÄÄN EU-rahaa. Oma ERITTÄIN tarkka näköisyyni näkee tässä mahtavan näpäytyksen brysseliin, TÄMÄ ON SUOMELTA OSOITUS ALKAVASTA IRTIOTOSTA=FINexit, on alkanut. Nigel Faragen sanoin .........".Kiitos jumalan, että olemme lähdössä"
- Anonyymi
tarkkanäköinen kirjoitti:
Hyvin johdateltu, mutta ei tämä varhaisen keski-iän ylittänyt "tasakaton tallaaja" joka kaksinkäsin vetää kaljaa kitusiinsa ja on jo " juonut" aivona , joten mitään ei yläpää enään tuota, aivopesun saanut papu on tasapainon vuoksi yläpäässä. Eurofigterillä pää on ainoastaan syömistä ja juomista varten. "ajatukset" muodostetaan haaruksissa hormooneilla. Tässä on nyt lyhyesti kuvattuna ISÄNMAAN VIHAAJA , vihervasuri ja melooni, uuden euvostoliiton rakentaja. vanhan kupeeseen ,samoista palikoista. Mikä tähän ihmisen johtaa, kaiken hyvän täältä saaneena , ja kaiken hyvän vastaanottaneena, alkaa yht`äkkiä vihaamaan sitä mikä on hyvinvoinnin luonut, tästä syystä "hävittäjä" nyt pystyy kaksinkäsin papuaan tasakatolla kastelemaan. Melonille mainittakoon, Moskovan ja Pietarin välille tulevan luotijunan, on SUOMEN toiveena jatkettavan Helsinkiin, Suomi on halukas ja ehdottanut ko. yhteyttä. Siis Moskova-Helsinki rapiat VIISI tuntia. Meloneille ilmoitettakoon, että TÄSSÄ EI TULLA KÄYTTÄMÄÄN SENTTIÄKÄÄN EU-rahaa. Oma ERITTÄIN tarkka näköisyyni näkee tässä mahtavan näpäytyksen brysseliin, TÄMÄ ON SUOMELTA OSOITUS ALKAVASTA IRTIOTOSTA=FINexit, on alkanut. Nigel Faragen sanoin .........".Kiitos jumalan, että olemme lähdössä"
Ihan "tarkkanäköistä" sekoilua. Jutuissa ei ole päätä häntää.
Muuta ei voisi odottaakaan.
Edelleen kaikki vastaukset oli psyykkisiä kuvitelmia ja mielen
asioita. Ilo on mielentila ja suru mielentila... Aate ja kuvitelma
on fantasioita kuvitelmia.
Nämä on perusasiat, enkö ole oikeassa?
Mitä sinä ja mitä minä hyödyn isänmaallisuudesta ja nationalismista?
Suomi ja suomalainen on myös kuvitelma. Eli se ei ole aineellinen
asia. Taloyhtiössä voi olla asukkaita kaikista kansakunnista.
Jos Euroopan unioni tuottaa surua, niin se on mielenterveydellinen
tila mitä olette kertoneet ja silloin teitä voi auttaa alan henkilöt.
Minä tiedän ja kaikki näki, että koetit kiertää asiaa, kuin kissa
kuumaa puuroa ja toit sarjakuva hahmoja sinne ja muita ei aineellisia
asioita.... Poimi itse aineelliset asiat kertomuksestasi .... OK
taloyhtiö oli.... Mitä muuta ?- Anonyymi
Mitä sitä turhaa näin vaikeilla asioilla päätä vaivaa, ainakaan heti aamusta.
Kirjoituksesi ajatuksenjuoksusta, jäsentelystä, rakenteesta jne. päätellen olit jo aamupäivällä hyvässä nousuhumalassa. No en minä sinua siitä moiti, nauti toki elämästäsi nyt kun voit!
- Anonyymi
Sinulle isänmaallisuudesta ei ole mitään hyötyä, koska et ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164