En jostain syystä voi pitää kasveja

Hei,Minulla on uusi nanoakvaario johon yritin laittaa kasveja. Pyysin kaupasta helppo hoitoisia kasveja ja siellä ne näytti hyvältä. Kun pääsin kotiin ja laitoin akvaarioon kaikki meni vielä hyvin. Mutta kahden päivän päästä avaario haisi kamalalta ja kasvit näytti huonolta. Tämä oli käynyt toisessa akvaariossani myös mutta sain hoidettua sen nopeasti. Haluaisin pitää kasveja mutta en kai osaa pitää niitä. Kertokaa jos tiedätte miten auttaa

5

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kasveille olot kuntoon jotta niillä on mahdollisuus kasvaa ja voida hyvin. Pelkässä hanavedessä kasvit ei kasva. Valaistus myös kuntoon

• tiedän olen laittanut veden hoito ainetta että siinä vedessä ei ole mitään hatmillista ja valokin on

• Mika27 kirjoitti:

tiedän olen laittanut veden hoito ainetta että siinä vedessä ei ole mitään hatmillista ja valokin on

harmillista*

• Anonyymi

Vedenhoitoaine/vedenparannusaine on tarkoitettu kaloille kasvit ei siitä hyödy. Kasveille pitää tarjota kaikki niiden tarvitsemat ravinteet niin veteen kuin pohjaankin. Valaistus on myös yhtä tärkeä.

Enempää ei oikein voi auttaa kun ei tiedä sinun akvaariosta mitään. Akvaarion koko, kalat, vedenvaihto väli ja määrä, suodatin, valo ja mitä ravinteita kasvit saavat tällähetkellä jos saavat.

• Anonyymi

Vedessä ei ole mitään harmillista mutta onko siellä mitään hyödyllistä kasveille vai onko se pelkkää hanavettä. Nano akvaario on todella vaikea hoitaa kokonsa takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe