Miksi Nightwish osio on kotimaisissa bändeissä? Tarja Tururunen on lähtenyt jo monta vuotta sitten. Miksi bändi yleensä käyttää Nightwish nimeä? Nightwishiä ei enää ole. Kun Tarja Turunen potkaistiin pihalle, Nightwish lopetti. Ja muutenkin bändi on nykyään kansainvälinen ei kotimainen.
Ei suomalainen
10
117
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös Se Tarja Tururunen ole argentiinalainen vai espanjalainen vai mikä veroparatiisilainen Antiqualainen se nykyään on. Nightwish on Kiteeltä ja se minun mielestäni kuuluu Suomeen. Se joka maksaa verot Suomeen on enemmän suomalainen kuin se joka kierrättää tulot veroparatiisisaaren Antiquan kautta. Näin se vaan menee.
- Anonyymi
Nimenomaan Kiteellä on Suomen korkein veroaste.
Veronkiertäjä Cabuli on toista maata...
- Anonyymi
Kyllä nyt on vaikeeta, yritä kestää, älä lue mitään positiivistä Nightwishta tai osta Antti Tuiskun levy.
- Anonyymi
Nightwish on suomalainen bändi. Nightwish-nimen omistaa Tuomas Holopainen yksin.
Tarja Turunen ei ole omistanut missään vaiheessa Nightwishiä eikä ko. nimeä. Turunen sai potkut bändistä jo 2006, heipat vaan hänelle ja menestystä nykyiselle uralle.
Tuomas Holopainen ja Emppu Vuorinen ovat olleet bändissä alusta saakka.
Jukka Nevalainen tuli mukaan1997, Marko Hietala 2002 , hyvin suomalainen kokoonpano on kyseessä.- Anonyymi
Tarja sai potkut jo 2005
- Anonyymi
Siksi, että bändillä on yksi taatusti savolainen lainabiisi Onni ja Hilima.:)
- Anonyymi
Mielestäni ihan kiva Gospel-yhtye. Ja lestat saa lähetystyöhön rahaa.
- Anonyymi
"Ja lestat saa lähetystyöhön rahaa....." Jokainen valitsee tiensä, tässä lienee sinun valintasi? https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=bYTuPbZwMOM
- Anonyymi
Etkö tunne vanhaa viidakon sanontaa: "Se joka nimen keksii ja tavaramerkin rekisteröi, se nimeä käyttää!"
Nightwish tulee taas. Mene äkkiä piiloon, ettei tule paha mieli. Aikaa on vielä, mutta ei loputtomasti.
Itse suuntaan matkani Ouluun... - Anonyymi
Etkö tunne vanhaa viidakon sanontaa: "Se joka nimen keksii ja tavaramerkin rekisteröi, se nimeä käyttää!"
Nightwish tulee taas. Mene äkkiä piiloon, ettei tule paha mieli. Aikaa on vielä, mutta ei loputtomasti.
Itse suuntaan matkani Ouluun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937